Sæsonen 2016/17

9 år 7 måneder siden #337 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæsonen 2016/17

Pelle skrev:

ChrillRM14 skrev:

Pelle skrev: Man må godt græde. Det gør jeg hvert fald. Jeg glæder mig til at få mit gamle Real Madrid tilbage.

Det kan umuligt være Ronaldos skyld, at klubben ikke længere er den klub, som tydeligvis bringer så stor nostalgi frem i dig??? Manden er pisse ringe i denne sæson, men han har jo været ustoppelig de seneste 7? :D

Nu fandtes der jo også et Real Madrid inden Ronaldo. Ronaldo var fantastisk i starten - ikke så meget for alle sine mål, men fordi han hjalp holdet til at spille fantastisk. De seneste par sæsoner har alt handlet om, at Ronaldo skulle pleases for ikke at skabe disharmoni på holdet. Hans spillemæssige niveau er så pinligt lavt, og det kunne jeg næsten se igennem fingre med, hvis ikke det var fordi Ronaldos attitude overfor sine holdkammerater var blevet værre og værre fra sæson til sæson. Det hierarki, der florerer i omklædningsrummet, er tydeligvis ikke sundt, og for mig er det helt klart, at Bale og Ronaldo ikke er i nærheden af at have en samhørighed, som den vi ser i Barcelona f.eks. Det går ud over truppen.

Der er altså rigtig mange ting, der taler for, at Ronaldo aldrig skulle have haft en kontraktforlængelse.

Det med kontraktforlængelsen kan jeg da godt erklære mig enig i - synes bare dit første indlæg var uklart :)

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 7 måneder siden #338 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2016/17

ChrillRM14 skrev:

Pelle skrev:

ChrillRM14 skrev:

Pelle skrev: Man må godt græde. Det gør jeg hvert fald. Jeg glæder mig til at få mit gamle Real Madrid tilbage.

Det kan umuligt være Ronaldos skyld, at klubben ikke længere er den klub, som tydeligvis bringer så stor nostalgi frem i dig??? Manden er pisse ringe i denne sæson, men han har jo været ustoppelig de seneste 7? :D

Nu fandtes der jo også et Real Madrid inden Ronaldo. Ronaldo var fantastisk i starten - ikke så meget for alle sine mål, men fordi han hjalp holdet til at spille fantastisk. De seneste par sæsoner har alt handlet om, at Ronaldo skulle pleases for ikke at skabe disharmoni på holdet. Hans spillemæssige niveau er så pinligt lavt, og det kunne jeg næsten se igennem fingre med, hvis ikke det var fordi Ronaldos attitude overfor sine holdkammerater var blevet værre og værre fra sæson til sæson. Det hierarki, der florerer i omklædningsrummet, er tydeligvis ikke sundt, og for mig er det helt klart, at Bale og Ronaldo ikke er i nærheden af at have en samhørighed, som den vi ser i Barcelona f.eks. Det går ud over truppen.

Der er altså rigtig mange ting, der taler for, at Ronaldo aldrig skulle have haft en kontraktforlængelse.

Det med kontraktforlængelsen kan jeg da godt erklære mig enig i - synes bare dit første indlæg var uklart :)

Beklager - håber det giver mere mening for dig nu :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 7 måneder siden #339 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2016/17
Lad os kalde det hvad det r, en lønstigning.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

9 år 7 måneder siden #340 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 2016/17
Ved godt jeg tit brokker mig om spillet og spillerne, men jeg fik en skidt drøm igår. Jeg tror vi taber mod sporting ude og hjemme mod dortmund hvilket gør vi ender som nr 3 i chl puljen.

Kun mig som har tænkt de tanker?. Muligheden er der jo via vores meget ringe spil i chl og generelt.

9 år 7 måneder siden #341 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæsonen 2016/17

asp3200 skrev: Ved godt jeg tit brokker mig om spillet og spillerne, men jeg fik en skidt drøm igår. Jeg tror vi taber mod sporting ude og hjemme mod dortmund hvilket gør vi ender som nr 3 i chl puljen.

Kun mig som har tænkt de tanker?. Muligheden er der jo via vores meget ringe spil i chl og generelt.

Ronaldo mangler jo Europa League ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

9 år 7 måneder siden #342 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Sæsonen 2016/17
Sssssh, det er ikke sjovt det der :(

9 år 7 måneder siden #343 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 2016/17
Kroos har fået en skade.

Han er rygtet ude resten af året. Stensikkert er det at han ikke spiller mod Atléti og Barcelona.

Han har brækket en knogle i foden.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 7 måneder siden #344 af ChrillRM14
Ronaldo med 2 landsholdsmål igen - vi kan godt blive enige om, at modstanderen ikke var på niveau med det, vi møder næste weekend, men det er da sjovt, hvordan han er så skarp for Portugal, men ikke for RM??? Landsholdet er måske hans safezone for al den buhen og kritik?

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 7 måneder siden #345 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 2016/17

ChrillRM14 skrev: Ronaldo med 2 landsholdsmål igen - vi kan godt blive enige om, at modstanderen ikke var på niveau med det, vi møder næste weekend, men det er da sjovt, hvordan han er så skarp for Portugal, men ikke for RM??? Landsholdet er måske hans safezone for al den buhen og kritik?

Han brændte et straffe og lavede mange underlige ting, han er slet ikke skarp overhovedet.

9 år 7 måneder siden #346 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Sæsonen 2016/17
Han sidste mål var selvfølgelig fint men udover det scorede han på straffe og brændte et, og det var vel det.
Han afslutter ufatteligt meget og der er stadig svirp i kuglen når han trykker af, den havner bare sjældent i nettet og han har slet ikke øjne for medspillere i bedre positioner. Men mon ikke han scorer et mål mod Barca hvor han overspringer Sergio Roberto og så er alt godt igen.

9 år 7 måneder siden #347 af ChrillRM14

asp3200 skrev:

ChrillRM14 skrev: Ronaldo med 2 landsholdsmål igen - vi kan godt blive enige om, at modstanderen ikke var på niveau med det, vi møder næste weekend, men det er da sjovt, hvordan han er så skarp for Portugal, men ikke for RM??? Landsholdet er måske hans safezone for al den buhen og kritik?

Han brændte et straffe og lavede mange underlige ting, han er slet ikke skarp overhovedet.

Så ikke kampen, kun livescoren :/
Men er en klassisk Ronaldo ikke, at han sagtens kan spille skod en hel kamp og alligevel ende med 2 mål? :P

9 år 7 måneder siden #348 af RGBlanco
Besvaret af RGBlanco på emne Sæsonen 2016/17
Ikke for at tage ham i forsvar, for er først i rækken til at kritisere hans jammerlighed på det seneste - men det brændte straffe var et god udført spark, og ikke en omgang sløseri som før set. Han er faktisk decideret uheldig.

Men selvfølgelig skal et straffe altid være lig et mål

ChrillRM14 skrev:

asp3200 skrev:

Så ikke kampen, kun livescoren :/
Men er en klassisk Ronaldo ikke, at han sagtens kan spille skod en hel kamp og alligevel ende med 2 mål? :P

Leveret af Kunena Forum