Sæsonen 2016/17

9 år 9 måneder siden #313 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2016/17

Kassow-Rossing skrev:

Pelle skrev:

Kassow-Rossing skrev: God kamp til alle La Liga hold i aften (og i morgen!) Lad os sætte Premier League på plads igen, igen, igen :)

Er der andre, der hepper på La Liga konkurrenter, når de spiller i Europa?

På ingen måde. Jeg håber ALTID at Barca og Atletico taber uanset modstanderen. Kan faktisk slet ikke begribe, at man kan andet.

Det er fordi jeg ikke er anti-Barcelonista.

Jeg er Real Madrid fan og fan af den spanske liga som verdens bedste liga. Jeg har som sådan ikke noget imod Barcelona. I ligaen ønsker jeg dem naturligvis ikke succes, fordi det går direkte udover Real Madrid. Som afslutning har jeg ikke had til Barcelona men kærlighed til Real Madrid og den spanske liga.

Sjovt, det lyder ellers ikke som den Kassow, hvis indlæg jeg også læste for nogle år siden. Men det er naturligvis fair nok - jeg kan sagtens leve med at være anti-Barcelonista alene :-)

P.S. Lige nu taber de, så jeg har en fest!

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
9 år 9 måneder siden #314 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæsonen 2016/17

Pelle skrev:

Brylle skrev:

Pelle skrev:

Kassow-Rossing skrev: God kamp til alle La Liga hold i aften (og i morgen!) Lad os sætte Premier League på plads igen, igen, igen :)

På ingen måde. Jeg håber ALTID at Barca og Atletico taber uanset modstanderen. Kan faktisk slet ikke begribe, at man kan andet.

Men samtidig kan man vel sagtens finde et par positive ting ved specielt et City-nederlag. Det faktum, at PL bliver udstillet og billedet af en fejlende Guardiola vil jeg gerne glæde mig over ;)
Men når alt kommer til alt, så kommer jeg sgu ikke til at holde det mindste med Barcelona eller Atletico.

Sagtens. Jeg elsker, når Guardiola fejler. Men jeg ser det lidt som en enten eller. Og her vil mit hjerte altid banke for Barcas modstander, uanset hvad deres træner måtte hedde.

City snydt for klokkeklart straffe btw. Herligt dommerarbejde!

Hmm ja, det her er sgu meget fedt :D

9 år 9 måneder siden #315 af Pelle
Overvej hvilket genpres City allerede har indført. Barcas bagerste kæde får jo ikke et ben til jorden.

Tænk hvis Zidane kunne få vores forkælede trekløver til at yde samme pres - vi ville jo kunne udføre mirakler!

9 år 9 måneder siden #316 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæsonen 2016/17
Fedt, at Barca taber, men glæden formindskes af, at det er City, der udløser nederlaget.... Jeg solgte gerne 10X denne kamp for et nederlag til Barca mod Sevilla i weekenden - hvis begge går i opfyldelse, kan i finde mig på Den Glade Gris søndag aften ;)

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

9 år 9 måneder siden #317 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2016/17
Barca kunne tabe point ude mod Sevilla, men igen ... Det ville ikke være en katastrofe, da vi i hvert fald sagtens kan smide point i Sevilla. Hvis Sevilla er i hopla, og det er de i hvert fald lige nu, så er de en hård nød at knække. Faktisk en af de sværeste udebaner i Europa.

Hvor er jeg dog glad for, at vi hentede Morata. Der kommer til at være mange svære kampe, så der er brug for energi i front.

9 år 9 måneder siden #318 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæsonen 2016/17
Kassow ... nyudsprunget Barcelona-fan.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

9 år 9 måneder siden #319 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 2016/17

Pelle skrev:

Kassow-Rossing skrev:

Pelle skrev:

Det er fordi jeg ikke er anti-Barcelonista.

Jeg er Real Madrid fan og fan af den spanske liga som verdens bedste liga. Jeg har som sådan ikke noget imod Barcelona. I ligaen ønsker jeg dem naturligvis ikke succes, fordi det går direkte udover Real Madrid. Som afslutning har jeg ikke had til Barcelona men kærlighed til Real Madrid og den spanske liga.

Sjovt, det lyder ellers ikke som den Kassow, hvis indlæg jeg også læste for nogle år siden. Men det er naturligvis fair nok - jeg kan sagtens leve med at være anti-Barcelonista alene :-)

P.S. Lige nu taber de, så jeg har en fest!

----

DarioGomez skrev: Kassow ... nyudsprunget Barcelona-fan.

----

Intet har ændret sig. Ikke siden 2000, hvor jeg blev forelsket i Roberto Carlos' måde at løbe på :) I har altid set mig støtte La Liga holdene i Europa.

Nu hvor La Liga har lidt et nederlag til Premier League, kan jeg måske trøste mig med at det kan indlede en kortere krise i Barcelona. Måske de sætter point til mod Sevilla på baggrund af at deres midtbane ikke kan finde rundt på en fodboldbane i øjeblikket?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 9 måneder siden #320 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2016/17
Når man ikke bare til et punkt i ens liv, hvor det går op for en hvor ligegyldig had til en rival er? Oftest er det alderen, men kan læse mig frem til at det ikke er tilfældet med alle :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Roesen7

9 år 9 måneder siden #321 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2016/17

Dios skrev: Når man ikke bare til et punkt i ens liv, hvor det går op for en hvor ligegyldig had til en rival er? Oftest er det alderen, men kan læse mig frem til at det ikke er tilfældet med alle :)

Forsiden på DC i dag indfanger det meget godt:

www.defensacentral.com/

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

9 år 9 måneder siden #322 af Pelle

Dios skrev: Når man ikke bare til et punkt i ens liv, hvor det går op for en hvor ligegyldig had til en rival er? Oftest er det alderen, men kan læse mig frem til at det ikke er tilfældet med alle :)

Jeg elsker den der "jeg er så meget bedre end alle andre"-mentalitet, du altid forsøger at udbrede herinde. Håber ikke det gør sig gældende i alle aspekter i dit liv, for så må du unægtelig være den, der altid bliver valgt sidst, når der skal laves hold ;-)

Spøg til side. Det har intet med had at gøre. Men derfor kan jeg da sagtens fryde mig, når det går Real Madrids evige rivaler skidt. Jeg er ikke udpræget fan af Barcelona, fordi jeg synes, at de - lidt ligesom dig - prædiker en filosofi, som er over alle andre. Det kan jeg ikke klare, og jeg finder alt omkring klubben og virksomheden FC Barcelona dybt dobbeltmoralsk - på grænsen til grinagtig.

Men derfor bruger jeg stadig alt min tid på Real Madrid. Jeg har ikke behov for at sidde og læse på deres forum hver dag, eller indlede diverse diskussioner med folk på de sociale medier omkring rivaliseringen. Min kærlighed til Real Madrid ligger bare så dybt forankret, at hvis rivalerne taber, som det var tilfældet i går, så er det bedre end hvis de vinder. Der er hurtigere til en krise, hvis de taber. Noget min klub måske kan drage fordel af i ligaen, da de så er i fare for at fortsætte det dårlige spil i næste kamp også. Men derfra og så til at lave en parallel til et hadeforhold, som om vi er 14 år gamle puberts-knægte, hvis eneste glæde i livet er at lege internet-krigere på de sociale medier, der er et stykke vej. Og jeg ved godt, at det ikke var dét, du skrev - men du forstår naturligvis min pointe. Du er jo en voksen, fornuftig mand.

9 år 9 måneder siden #323 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Sæsonen 2016/17

Jeg kunne fylde 100 år og ville ikke blive mindre glad af et Barca-nederlag. Intet med alderen, blot det smukke ved fodbold og rivalisering :)

9 år 9 måneder siden #324 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2016/17
@Pelle.

Sorry - min fejl. Jeg synes jeg læste had et sted, men efter at have dobbelttjekket indlæggene, og ikke har kunne finde ordet had et eneste sted, så må jeg have læst forkert.

Altså udover der er for mange psykopater i denne her verden, så er jeg da utrolig glad for at der findes bare én af mig ;D Bare fordi jeg kan :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 9 år 9 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

Leveret af Kunena Forum