Sæsonen 2016/17

9 år 4 måneder siden #565 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2016/17
Både Ronaldo, Bale og Kroos spares i aften. Klog beslutning? Jeg håber hvert fald på, at både Isco og Asensio får chancen.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 4 måneder siden #566 af Jakobsif555
Besvaret af Jakobsif555 på emne Sæsonen 2016/17
Håber på en 4-4-4 i aften med:

Casilla - Marcelo Ramos Pepe Nacho - Isco Modric Casemiro James - Morata Benzema

Carvajal vil jeg nødig undvære mod Atl. Madrid, derfor spares. Modric skal i gang igen før de vigtigste kampe, hans form er, i mit hoved, essentiel for succes. Så gerne ellers gerne Kovacic få flere minutter, men synes Modric skal prioriteres.

Derudover synes jeg det vil være spændende at se, hvordan Morata kan/ikke kan kompensere hinanden i et tomandsangreb. Morata synes jeg selv har været bedst når han har haft en makker(Juventus tiden).

9 år 4 måneder siden #567 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2016/17
4-4-4 er personligt også en af mine favorit formationer :-D

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11

9 år 4 måneder siden #568 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Sæsonen 2016/17

Pelle skrev: Både Ronaldo, Bale og Kroos spares i aften. Klog beslutning? Jeg håber hvert fald på, at både Isco og Asensio får chancen.

Som det fremgår af optakten, så er jeg ganske overrasket over det. Særligt Cristiano Ronaldo havde jeg forventet var sikker mand.

Jeg tror ikke vi får Asensio at se fra start, men det er en mulighed. At Kovacic kom ind i weekenden og generelt agerer godt som boldflytter kunne godt være en fornuftig løsning mod et Leganes-hold som står dybt i banen. Jeg tror godt vi kan få enten Modric-Kovacic og Isco at se. Måske endda med James også også. Det vil i hvert fald være en meget interessant konstellation af spillere som alle kan være kreative i små rum. Det kræver dog at Carvajal og Marcelo er med fra start for at skabe nok bredt i banen.

Det er godt nok spændende om vi møder med ren b-kæde og også udelader Modric og Benzema, eller trods alt kører med nogle af de faste startere fremme i banen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

9 år 4 måneder siden #569 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2016/17
Nu spidser det sku' til. På den lyse side plejer spillere som Asensio og Morata at overraske i uventede situationer. Det er det rigtige tidspunktet at folde hele truppens talent ud.
Sidste redigering: 9 år 4 måneder siden ved Fondo_Sur.

9 år 4 måneder siden #570 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 2016/17
Er det noget med at vi har en bar i KBH, som viser RM kampe?

Beklager hvis jeg har overset en artikel eller to i min bannede periode. Jeg mangler et sted at se Isco udfolde sine evner i aften.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 4 måneder siden #571 af Jakobsif555
Besvaret af Jakobsif555 på emne Sæsonen 2016/17

Pelle skrev: 4-4-4 er personligt også en af mine favorit formationer :-D

Haha 4-4-2 selvfølgelig ;-)

9 år 4 måneder siden #572 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Sæsonen 2016/17

Kassow-Rossing skrev: Er det noget med at vi har en bar i KBH, som viser RM kampe?

Beklager hvis jeg har overset en artikel eller to i min bannede periode. Jeg mangler et sted at se Isco udfolde sine evner i aften.

AE Sportslounge er det - måske - bedste sted i Danmark at se Real Madrid-kampe. Husk at være der på lørdag også, når Madridista.dk inviterer til El Derbi.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

9 år 4 måneder siden #573 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Sæsonen 2016/17
Det er godt nok nogle arbejdsheste der starter. Morata, Lucas, Asensio, Kovacic - til tider James. Det giver en god tro på et offensivt presspil der vil fungere for en gangs skyld.

9 år 4 måneder siden #574 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæsonen 2016/17

Mathiaska skrev: Det er godt nok nogle arbejdsheste der starter. Morata, Lucas, Asensio, Kovacic - til tider James. Det giver en god tro på et offensivt presspil der vil fungere for en gangs skyld.

Jeg er lidt bange.... Har Zidane ikke forregnet sig lidt mod et Leganes-hold, der er inde i den periode af sæsonen, hvor de SKAL bruge point, og så møder et Real-hold, der nærmest ikke har én fast starter fra midtbanen og op?

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 4 måneder siden #575 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæsonen 2016/17

ChrillRM14 skrev:

Mathiaska skrev: Det er godt nok nogle arbejdsheste der starter. Morata, Lucas, Asensio, Kovacic - til tider James. Det giver en god tro på et offensivt presspil der vil fungere for en gangs skyld.

Jeg er lidt bange.... Har Zidane ikke forregnet sig lidt mod et Leganes-hold, der er inde i den periode af sæsonen, hvor de SKAL bruge point, og så møder et Real-hold, der nærmest ikke har én fast starter fra midtbanen og op?

I kan takke mig for jinx og unødvendig pessimisme - for filan, det er stærkt!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 4 måneder siden #576 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Sæsonen 2016/17

ChrillRM14 skrev:

ChrillRM14 skrev:

I kan takke mig for jinx og unødvendig pessimisme - for filan, det er stærkt!

Så er den ged barberet.

I morgen vil der stå i Marca, at ZZ er genial med hans roteringsproncipper. Lad os håbe, de skriver det samme efter El Derbi.

Edit: Ah, he he. Jeg glemte lige, vi har Danilo på banen ;)
Sidste redigering: 9 år 4 måneder siden ved Chamartin.

Leveret af Kunena Forum