Sæsonen 2016/17
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Chamartin skrev:
ChrillRM14 skrev:
ChrillRM14 skrev:
Mathiaska skrev: Det er godt nok nogle arbejdsheste der starter. Morata, Lucas, Asensio, Kovacic - til tider James. Det giver en god tro på et offensivt presspil der vil fungere for en gangs skyld.
Jeg er lidt bange.... Har Zidane ikke forregnet sig lidt mod et Leganes-hold, der er inde i den periode af sæsonen, hvor de SKAL bruge point, og så møder et Real-hold, der nærmest ikke har én fast starter fra midtbanen og op?
I kan takke mig for jinx og unødvendig pessimisme - for filan, det er stærkt!
Så er den ged barberet.
I morgen vil der stå i Marca, at ZZ er genial med hans roteringsproncipper. Lad os håbe, de skriver det samme efter El Derbi.
Det her hold er så meget mere sammenspillet og flydende end BBC + en Modric i dårlig form.... Og det er virkelig foruroligende. jojo, det her er Leganes, men der skal noget taktisk genialt til for Zidane, før El Derbi bliver en succes.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Endnu engang sover han og modstanderen løber om ryggen på ham og er helt fri. Istedet for at jagte ham, så løber manden centralt mod feltet, hvor vi allerede har 3-4 spiller.
Edit: Og her gik man og troede det skulle blive en stille og rolig dag på kontoret.
ChrillRM14 skrev:
Chamartin skrev:
ChrillRM14 skrev:
ChrillRM14 skrev:
Mathiaska skrev: Det er godt nok nogle arbejdsheste der starter. Morata, Lucas, Asensio, Kovacic - til tider James. Det giver en god tro på et offensivt presspil der vil fungere for en gangs skyld.
Jeg er lidt bange.... Har Zidane ikke forregnet sig lidt mod et Leganes-hold, der er inde i den periode af sæsonen, hvor de SKAL bruge point, og så møder et Real-hold, der nærmest ikke har én fast starter fra midtbanen og op?
I kan takke mig for jinx og unødvendig pessimisme - for filan, det er stærkt!
Så er den ged barberet.
I morgen vil der stå i Marca, at ZZ er genial med hans roteringsproncipper. Lad os håbe, de skriver det samme efter El Derbi.
Det her hold er så meget mere sammenspillet og flydende end BBC + en Modric i dårlig form.... Og det er virkelig foruroligende. jojo, det her er Leganes, men der skal noget taktisk genialt til for Zidane, før El Derbi bliver en succes.
LOL, det er jo for sindssygt. Hvad laver de?
"Maybe they hate me because I'm too good."
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev: Fed kamp indtil videre, endelig lidt tænding, det var tiltrængt. Ramos, Marcelo og James skal tage noget mere ansvar nu.
Ha ha...ikke engang Danilo kunne vist lave sådan en selvmål.
Morsomt at se målmanden agitere vildt for straffespark.
EDIT: Asensio derimod. Jeg er virkelig forelsket i den knægt!
"Maybe they hate me because I'm too good."
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-