Sæson 2017/2018

8 år 8 måneder siden #1141 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 2017/2018
Der går rygter om at David Luiz skifter til os i januar, hvad siger i til den? Ikke meget tiltro til Vallejo hvis det er sandt.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 8 måneder siden #1142 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæson 2017/2018

El Siete skrev: Der går rygter om at David Luiz skifter til os i januar, hvad siger i til den? Ikke meget tiltro til Vallejo hvis det er sandt.

David Luiz er alt det jeg forbinder med en dårlig forsvarsspiller - fuldstændig utilregnelig, useriøs i sin ageren og snotdum som ofte resultere i at han bliver rundbarberet, han må meget gerne holde sig langt væk.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 8 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, Nord

8 år 8 måneder siden #1143 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Sæson 2017/2018

Sahinovic skrev:

El Siete skrev: Der går rygter om at David Luiz skifter til os i januar, hvad siger i til den? Ikke meget tiltro til Vallejo hvis det er sandt.

David Luiz er alt det jeg forbinder med en dårlig forsvarsspiller - fuldstændig utilregnelig, useriøs i sin ageren og snotdum som ofte resultere i at han bliver rundbarberet, han må meget gerne holde sig langt væk.

This, han har alle Ramos's dårlige træk, og meget få af hans gode.
Han har et godt spark, men det får han ikke brug for.

8 år 8 måneder siden #1144 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæson 2017/2018

Jeg læste også Bonucci, hvilket jeg ville foretrække.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

8 år 8 måneder siden #1145 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæson 2017/2018

Zyconith skrev:

Siempre fiel skrev:

elle44 skrev:

mohbar skrev:

Zyconith skrev:

mohbar skrev: Zizous stædighed og insisteren på BBC får mig altid til at tænke på når man spiller skak og modstanderen altid indleder med de træk der ender med ”narremat” !

Bale viste igår hvad vi har manglet og hvilken forskel han kan gøre. Med ham på banen får Ronaldo og Benz er ordentlig medspiller og nogle indlæg der er til at have med at gøre.

Håber BBC skepsis bliver gjort til skamme!

Det er vores eneste håb!

Jeg siger IKKE at BBC ik vil fungere bedre end hva vi hidtil har set - for på nuværende tidspunkt er der vel intet der ka fungere dårligere. MEN det lader til at folk totalt har glemt at BBC fungrede så uhyrligt dårligt at alle nærmest skreg og tiggede om at vi aldrig sku opleve de 3 spillere som angreb for holdet igen. "BBC er stendød!", dette var mantraet - vi ville på daværende tidspunkt alle gerne tro at Zidane ik var dum nok til nogensinde at sætte dem sammen igen - for vi havde igennem LANG tid spillet helt igennem horribelt med netop disse 3 på toppen. Nu er flere af vores bærende kræfter blevet ældre og dårligere og alligevel ka man nu høre folk tale om BBC som om at det er svaret på vores problemer. Tænk at det er kommet dertil - det siger vel mest af alt noget om hvor helt forfærdeligt det står til. Det er virkelig uhyggeligt.

Men Zidane ka naturligvis glæde sig over at hans håbløse fastholden af BBC nu pludselig vil blive budt velkommen. For sagen er jo dén at han jo stadig ik har skulle ta valget/fravalget, da skader og karantæner har gjort at vi reelt ik har ku stille med BBC siden engang i foråret. Så nu ka han få lov til uhindret at fortsætte sin BBC-drøm.

Lad det være med at udlægge det som om alle har erklæret BBC stendød. Der må være grænser for din demagogiske forsøg på at forme virkeligheden.

Ta det dog roligt - jeg har hørt medicin ka hjælpe!!! "Demagogiske forsøg på at forme virkeligheden"..hmm, ja det interesserer mig vildt at forme virkeligheden på et forum for Real Madrid-fans :-D men ok, så bruger jeg lige 6 timer på at gennemgå alle tråde for så med pertentlig præcision at ku sige at det var 17 af 23 aktive brugere der mente dette dengang. Men for at berolige dit sarte sind, så lad os bare sige at RIGTIG MANGE mente at BBC ik fungerede særlig godt og at man burde fortsætte med den 442 man havde fundet virkede godt i foråret

8 år 8 måneder siden #1146 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæson 2017/2018

Det ville være den ultimative desperation - og PRÆCIS definitionen af et januarkøb hvor der jo strengt taget aldrig er nogle spillere der er til at købe med mindre de er totalt ubrugelige for andre hold. Og David Luiz er en omvandrende katastrofe - en ren Gabriel Heinze med lidt mere målfarlighed - men det ka self være man vil bruge ham i angrebet - han scorer jo self også flere mål end Benzema

8 år 8 måneder siden #1147 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 2017/2018
Jeg har altid godt kunne lide David Luiz. Han er bare noget specielt. Det altid underholdende at se ham spille, både på godt og ondt. Når han rammer topniveauet og minimerer sine fejl, så han en af de bedste i verden på sin plads.
Vil jeg have ham til Real Madrid? Nej tak, vi har nok i Ramos!

8 år 8 måneder siden #1148 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæson 2017/2018

Lars1991 skrev: Jeg har altid godt kunne lide David Luiz. Han er bare noget specielt. Det altid underholdende at se ham spille, både på godt og ondt. Når han rammer topniveauet og minimerer sine fejl, så han en af de bedste i verden på sin plads.
Vil jeg have ham til Real Madrid? Nej tak, vi har nok i Ramos!

NEJ!!!

OG ER SIKKER PÅ AT MINDST KROOS HAR SAMME MENING!

8 år 8 måneder siden #1149 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæson 2017/2018
Jeg tror, at Ramos får rødt idag. Jeg synes ligesom, at han virker overgearet!

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid777

8 år 8 måneder siden #1150 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæson 2017/2018
Navas bliver vores vigtigste mand iaften ..

8 år 8 måneder siden #1151 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 2017/2018
Det har godt nok været skidt. Varane, Casemiro, Isco og til dels Modric er de eneste der kan være der indsats bekendt indtil videre. Ronaldo og Benzema har været pinlige.
Med det sagt, kunne vi jo sagtens have været foran alligevel. Athletic er virkelig til at snakke med!

8 år 8 måneder siden #1152 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Sæson 2017/2018
Der må jeg erklære mig enig. Han flyver rundt på banen.

Leveret af Kunena Forum