Sæson 2017/2018
Jeg følger i hvert fald selv en del af spillerne på Instagram, og kan fortælle, at deres liv handler om to ting: Deres familier og deres fodbold. Fodboldspillere har aldrig været mere dedikerede, og spillerne i Real Madrid er måske de mest dedikerede i den sammenhæng.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Gab.Hugol skrev: Det begynder at blive rigtigt interessant at vide hvilke trænings metoder CR7 har gjort nytte af for at blive klar til slutningen af sæsonen.
Ros til Zidane for at spare ham. Det er vist ret så tydeligt i denne sæson, at han har fået godt med pauser og derfor kan holde en hel sæson. Ronaldo er en maskine, og som Fondo_Sur så pænt siger, så er der ingen tvivl om spillernes dedikation. En af Ronaldos største egenskaber er netop at være en topatlet der gør alt rigtigt i forbindelse med sin træning, så han er så fit som muligt.
Jeg er enig i, at Ronaldos metoder er interessante, men det har intet med doping at gøre (jeg antager, at det er det du mener da dit indlæg kommer efter endnu en mistanke om doping)
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Brylle skrev:
Gab.Hugol skrev: Det begynder at blive rigtigt interessant at vide hvilke trænings metoder CR7 har gjort nytte af for at blive klar til slutningen af sæsonen.
Ros til Zidane for at spare ham. Det er vist ret så tydeligt i denne sæson, at han har fået godt med pauser og derfor kan holde en hel sæson. Ronaldo er en maskine, og som Fondo_Sur så pænt siger, så er der ingen tvivl om spillernes dedikation. En af Ronaldos største egenskaber er netop at være en topatlet der gør alt rigtigt i forbindelse med sin træning, så han er så fit som muligt.
Jeg er enig i, at Ronaldos metoder er interessante, men det har intet med doping at gøre (jeg antager, at det er det du mener da dit indlæg kommer efter endnu en mistanke om doping)
Det kan du have meget ret i. Lance Armstrong var også en fremragende rytter og top atlet, han var meget dedikeret til sporten, han havde et superhold bag sig, og så en lille side gevinst som ingen kendte til 100% før Oprah fik det rigtige svar.
Det er på tide vi åbner øjnene op for doping i fodboldens verden meget mere end hidtil, at man render rundt og tror at samtlige spiller er rene er totalt en joke.
Især når der er raporter på at UEFA har fanget flere positive doping prøver uden at gøre noget ved det, mens den spanske doping kontrol har stået stille i et HELT år!
Det er måske ikke så koncentreret som i Cykelsporten, men ingen tvivl om at det er der. Især i starten af nullerne.
www.google.dk/amp/www.foxsports.com/socc...-092015%3Famp%3Dtrue
www.newstalk.com/That-means-you-basicall...s-UEFA-rule-on-issue
edition.cnn.com/2016/06/08/football/dopi...euro-2016/index.html
Har valgt at takke af på forum!
Ifølge AS melder Chelsea sig ind i kampen om James, mens Sunday Mirror skriver at Arsenal også vil have colombianeren. Manchester United, Paris Saint-Germain, AC Milan og Inter meldes i forvejen interesserede.
Hugol skrev:
Brylle skrev:
Det kan du have meget ret i. Lance Armstrong var også en fremragende rytter og top atlet, han var meget dedikeret til sporten, han havde et superhold bag sig, og så en lille side gevinst som ingen kendte til 100% før Oprah fik det rigtige svar.
Det er på tide vi åbner øjnene op for doping i fodboldens verden meget mere end hidtil, at man render rundt og tror at samtlige spiller er rene er totalt en joke.
Især når der er raporter på at UEFA har fanget flere positive doping prøver uden at gøre noget ved det, mens den spanske doping kontrol har stået stille i et HELT år!
Det er måske ikke så koncentreret som i Cykelsporten, men ingen tvivl om at det er der. Især i starten af nullerne.
www.google.dk/amp/www.foxsports.com/socc...-092015%3Famp%3Dtrue
www.newstalk.com/That-means-you-basicall...s-UEFA-rule-on-issue
edition.cnn.com/2016/06/08/football/dopi...euro-2016/index.html
Jeg tror ikke der er en der er testet så meget som Ronaldo gør så det er nok ligemeget at diskutere.
Helt generelt så tror jeg i sidste ende ikke at doping har den store indflydelse i fodbold, da sporten i højere grad afhænger af taktik og teknik end den gør af atletik og fysik. Et hurtigt eksempel er den gamle Ronaldo.
Spillerne skal være top profesionelle atleter og sådan har fodbolden nemlige ikke altid været.
Har valgt at takke af på forum!
Jeg forventer mig virkelig meget af den her unge knægt, synes han var været uovertruffen for Frankfurt.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Vallejo bliver officielt indlemmet i truppen for sæsonen 2017/18.
Jeg forventer mig virkelig meget af den her unge knægt, synes han var været uovertruffen for Frankfurt.
Tror ikke vi skal frygte at han kommer til at få for lidt spilletid, Zidane har styr på rotationerne.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev: Trøjerne til næste sæson:
www.realmadrid.com/en/news/2017/06/this-...r-the-2017-18-season
Udebanetrøjen er super fed.... Den er clean :) Hjemmebanetrøjen ved jeg ikke rigtig om jeg kan lig.
Zyconith skrev: Trøjerne til næste sæson:
www.realmadrid.com/en/news/2017/06/this-...r-the-2017-18-season
Jeg er så træt af Adidas' design af Real Madrid trøjer. De laver de flotteste trøjer til Bayern München år efter år, mens Real Madrids trøjer bliver brugt som prestigeprojektet fra mærket. Derfor den skrigende grønne (!?) trøje på en Real Madrid hjemmebanetrøje...
Ellers er trøjerne fine. Det er bare lidt langt ude.