Sæson 2017/2018

9 år 1 måned siden #97 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæson 2017/2018

Real HWL skrev:

Zyconith skrev: Trøjerne til næste sæson:

www.realmadrid.com/en/news/2017/06/this-...r-the-2017-18-season

Udebanetrøjen er super fed.... Den er clean :) Hjemmebanetrøjen ved jeg ikke rigtig om jeg kan lig.

Pga. af striberne henover?

Synes nu begge trøjer er nydelige, men kedelige, især udebanetrøjen, den er for clean! Kan bedre lide skriften fra sidste sæson. Hvor er tredjevalgs trøjen henne? Kunne nu godt lide den røde trøje vi havde, om end den ikke har meget med klubbens farver at gøre.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 1 måned siden #98 af Zyconith

Fondo_Sur skrev:

Jeg er så træt af Adidas' design af Real Madrid trøjer. De laver de flotteste trøjer til Bayern München år efter år, mens Real Madrids trøjer bliver brugt som prestigeprojektet fra mærket. Derfor den skrigende grønne (!?) trøje på en Real Madrid hjemmebanetrøje...

Ellers er trøjerne fine. Det er bare lidt langt ude.

Skifter både hjemme og udebane trøjen ikke farve afhængigt af lyset? Det beskrives som blå på hjemmebanetrøjen og grøn på udebanetrøjen, men på nogle billeder og videoer ser det omvendt ud afhængigt af lyset.

futbol.as.com/futbol/2017/06/14/primera/1497428248_511212.html

9 år 1 måned siden #99 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæson 2017/2018

Zyconith skrev:

Real HWL skrev:

Udebanetrøjen er super fed.... Den er clean :) Hjemmebanetrøjen ved jeg ikke rigtig om jeg kan lig.

Pga. af striberne henover?

Synes nu begge trøjer er nydelige, men kedelige, især udebanetrøjen, den er for clean! Kan bedre lide skriften fra sidste sæson. Hvor er tredjevalgs trøjen henne? Kunne nu godt lide den røde trøje vi havde, om end den ikke har meget med klubbens farver at gøre.

Nej striberne hen over er nu okay. Jeg syntes bare turkis ser lidt billigt ud på hvid. Syntes lidt den ligner en billig Kopi trøje man kan købe på stranden i sydspanien. Men det er svært at vurdere helt når man ikke har set den i virkeligheden. Men jeg skal helt klart have udebanetrøjen med enten nr. 22 eller 20 :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

9 år 1 måned siden #100 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 2017/2018

Zyconith skrev:

Fondo_Sur skrev:

Jeg er så træt af Adidas' design af Real Madrid trøjer. De laver de flotteste trøjer til Bayern München år efter år, mens Real Madrids trøjer bliver brugt som prestigeprojektet fra mærket. Derfor den skrigende grønne (!?) trøje på en Real Madrid hjemmebanetrøje...

Ellers er trøjerne fine. Det er bare lidt langt ude.

Skifter både hjemme og udebane trøjen ikke farve afhængigt af lyset? Det beskrives som blå på hjemmebanetrøjen og grøn på udebanetrøjen, men på nogle billeder og videoer ser det omvendt ud afhængigt af lyset.

futbol.as.com/futbol/2017/06/14/primera/1497428248_511212.html

Nej det er 'vibrant green'. Helt væk.

Dog en flot trøje alt i alt.
Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved Fondo_Sur.

9 år 1 måned siden #101 af Real HWL
Hvad er det for nogen rygter med Ronaldo? Vil han væk fra Real?

9 år 1 måned siden #102 af Zyconith

Real HWL skrev: Hvad er det for nogen rygter med Ronaldo? Vil han væk fra Real?

Godt spørgsmål. Er overbevist om, at han ikke føler at han skylder Spanien noget, og hvis myndighederne begynder på alt det pjat, er Real Madrid vel heller ikke vigtigere end som så, og så er det sgu' ligemeget om de officielt har støttet ham, det er en selvfølgelighed.

Ift. de klubber der så kunne tænke sig at købe ham er det en ren win både sportsligt og økonomisk.

Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

9 år 1 måned siden #103 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæson 2017/2018

Nyheden kommer inden middag på madridista.dk. Men jeg tror bare det er en storm i et glas vand, hvis jeg må komme med min personlige mening. Det er nemt at koge interessant suppe på et hot emne.

Jeg nægter at tro på, at Ronaldo ønsker at forlade Real Madrid. Han ønsker nok nærmere den spanske presse derhen hvor peberet gror. Men det bliver da spændende fortsat at følge denne sommer.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

9 år 1 måned siden #104 af Real HWL

Daniel skrev:

Nyheden kommer inden middag på madridista.dk. Men jeg tror bare det er en storm i et glas vand, hvis jeg må komme med min personlige mening. Det er nemt at koge interessant suppe på et hot emne.

Jeg nægter at tro på, at Ronaldo ønsker at forlade Real Madrid. Han ønsker nok nærmere den spanske presse derhen hvor peberet gror. Men det bliver da spændende fortsat at følge denne sommer.

Det kan jo kun være på grund af skattesagen hvis han vil væk fra spanien og Real. Sportsligt kan han ikke klage.

9 år 1 måned siden #105 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 2017/2018
Synes også det lyder voldsomt, men han har jo før haft kontroverser, bl.a med pressen, og måske er det den sidste dråbe. Desuden var der en nyhed her på siden den anden dag omkring af flere i ledelsen skulle have rådet ham til at betale bøden, og derved erklære sin skyld. Måske har det en indflydelse, hvem ved.

Jeg ser helst ikke Ronaldo forlade os, selvom mange har set ham solgt de seneste år, mener jeg han denne sæson har bevist sit værd og været en af hovedfaktorerne bag vores trofæer. Så ser gerne han bliver og bliver en legende i klubben, som jeg dog ikke synes han helt er endnu, trods sine bedrifter.

Tror på dog også som Daniel, at det er overdrevet.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

9 år 1 måned siden #106 af Zyconith

El Siete skrev: ... selvom mange har set ham solgt de seneste år

Ja, det siger da mere om dem end Ronaldo.

El Siete skrev: ... mener jeg han denne sæson har bevist sit værd.

Som i hver eneste sæson han har spillet for klubben.

9 år 1 måned siden #107 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 2017/2018

Zyconith skrev:

Det mener jeg også selv han har, det er mere kritikerne der ser ham solgt, der stadig, ser det ud til, skal overbevises. Denne sæson kan hans bidrag ikke anfægtes.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

9 år 1 måned siden #108 af Zyconith

El Siete skrev:

Zyconith skrev:

Det mener jeg også selv han har, det er mere kritikerne der ser ham solgt, der stadig, ser det ud til, skal overbevises. Denne sæson kan hans bidrag ikke anfægtes.

Årha, kan du huske Inspektøren og hans evindelige liggen Ronaldo for had? Der er bare nogle der aldrig overbevises og er indspundet i en eller anden kollektiv forståelse af hvad der er den rette fremtoning, hvor Kroos vel er idealet. Sad og talte med en ven der er Leverkusen fan igår, han var en af de utallige der holdte med Juve i finalen grundet at vi har Ronaldo. Det bliver alt sammen så ligegyldigt når vi skal rode rundt på det niveau...

Nå, men hvor kom vi fra? Nåå jo, Ronaldo væk fra Spanien... Det ville være et godt tidspunkt dog, både for Real Madrid og Ronaldo, men hvad fremtiden bringer vil jeg lade A Bola, Marca og hvem ellers der bedriver spådomskunst om.

Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved Zyconith.

Leveret af Kunena Forum