Sæson 2017/2018

9 år 1 uge siden #73 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 2017/2018

Hugol skrev:

Pelle skrev: Det er formentlig ligegyldigt, hvis det er dét, de har brandet de sidste 30-40 år. Så glemmer man snart de hurtige historier, som kun kører i pressen i et par uger.

Folk forbinder Barca med uskyldighed og renhed, og Real forbindes med det modsatte. Det er en af grundene til min kærlighed til klubben. Jeg kan godt lide, at alle tror det om min klub, for det bunder udelukkende i misundelse og had.

Det vil jeg aldrig forbinde dem med, og det er der folk i resten af Spanien der heller ikke gør. Er der nogle som der er trætte af alt Barcelonas flæben om selvstændighed og uretfærdighed, så er det i den grad folk fra Andalucia.

Cristiano Ronaldo har heller ikke Real Madrid værdier, da han overordnet set har været for egoistisk. Men det forandrer ikke Real Madrid som sådan. Det er blot en periode ligesom Barca har sine afvigende perioder. Det er et spørgsmål om forskellige idealer, som med tiden er gennemgående.

I øvrigt:
Jeg er så glad for, at Sergio Ramos hiver det Andalusiske flag hver gang han vinder et Champions League trofæ. Jeg ser det først og fremmest som en stikpille til alle dem, der regner andalusere for at være underlegne. Her tænkes der især på catalanere.
Sidste redigering: 9 år 1 uge siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 1 uge siden #74 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæson 2017/2018

Fondo_Sur skrev:

Hugol skrev:

Pelle skrev: Det er formentlig ligegyldigt, hvis det er dét, de har brandet de sidste 30-40 år. Så glemmer man snart de hurtige historier, som kun kører i pressen i et par uger.

Folk forbinder Barca med uskyldighed og renhed, og Real forbindes med det modsatte. Det er en af grundene til min kærlighed til klubben. Jeg kan godt lide, at alle tror det om min klub, for det bunder udelukkende i misundelse og had.

Det vil jeg aldrig forbinde dem med, og det er der folk i resten af Spanien der heller ikke gør. Er der nogle som der er trætte af alt Barcelonas flæben om selvstændighed og uretfærdighed, så er det i den grad folk fra Andalucia.

Cristiano Ronaldo har heller ikke Real Madrid værdier, da han overordnet set har været for egoistisk. Men det forandrer ikke Real Madrid som sådan. Det er blot en periode ligesom Barca har sine afvigende perioder. Det er et spørgsmål om forskellige idealer, som med tiden er gennemgående.

I øvrigt:
Jeg er så glad for, at Sergio Ramos hiver det Andalusiske flag hver gang han vinder et Champions League trofæ. Jeg ser det først og fremmest som en stikpille til alle dem, der regner andalusere for at være dårligere end de frelste catalanere.

Men her er der tale om en spiller der er egoistisk på banen.

Barcelonas periode som har været rigtig længe handler jo om Rossel i fængsel, Messi og Mascheranos skatte skandaler, Rossels hus der bliver angrebet af folk med våben og skyder mod hans hus, tidligere korrupte præsidenter der ønsker at stille op. Så har vi haft transfer karantænen også.

Det er ikke bare en periode for disse ting er normalt i Spanien og har været det rigtigt længe også i Barcelona.

Barcelona måtte samarbejde med Franco for at redde sig fra konkurs, ligeledes måtte Barcelona opgive nogle af deres værdier for at være med i toppen økonomisk. De fik Qatar på deres trøjer. Det er en klub der i mine øjne er gennemgående hyklerisk uanset hvordan de ønsker at fremstå og hvordan folk vælger at se på klubben.

Og deres piben af den spanske national hymne er en skændsel.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 9 år 1 uge siden ved Hugol.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Gribben, Fondo_Sur

9 år 1 uge siden #75 af Fondo_Sur

Hugol skrev:

Fondo_Sur skrev:

Hugol skrev:

I øvrigt:
Jeg er så glad for, at Sergio Ramos hiver det Andalusiske flag hver gang han vinder et Champions League trofæ. Jeg ser det først og fremmest som en stikpille til alle dem, der regner andalusere for at være dårligere end de frelste catalanere.

Barcelonas periode som har været rigtig længe handler jo om Rossel i fængsel, Messi og Mascheranos skatte skandaler, Rossels hus der bliver angrebet af folk med våben og skyder mod hans hus, tidligere korrupte præsidenter der ønsker at stille op. Så har vi haft transfer karantænen også.

Det er ikke bare en periode for disse ting er normalt i Spanien og har været det rigtigt længe også i Barcelona.

Barcelona måtte samarbejde med Franco for at redde sig fra konkurs, ligeledes måtte Barcelona opgive nogle af deres værdier for at være med i toppen økonomisk. De fik Qatar på deres trøjer. Det er en klub der i mine øjne er gennemgående hyklerisk uanset hvordan de ønsker at fremstå.

Der er helt sikkert ridser i lakken, det er rigtigt.

Vi må desuden ikke glemme deres åbenlyse filmeri under Guardiola. Eller at Suarez spiller i deres klub.

Og ej at forglemme Pique. Der er ikke meget ære tilbage i den klub.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

9 år 1 uge siden #76 af Hugol

Fondo_Sur skrev:

Hugol skrev:

Fondo_Sur skrev:

Hugol skrev:

I øvrigt:

Barcelona måtte samarbejde med Franco for at redde sig fra konkurs, ligeledes måtte Barcelona opgive nogle af deres værdier for at være med i toppen økonomisk. De fik Qatar på deres trøjer. Det er en klub der i mine øjne er gennemgående hyklerisk uanset hvordan de ønsker at fremstå.

Der er helt sikkert ridser i lakken, det er rigtigt.

Vi må desuden ikke glemme deres åbenlyse filmeri under Guardiola. Eller at Suarez spiller i deres klub.

Og ej at forglemme Pique. Der er ikke meget ære tilbage i den klub.

Nej det døde med Puyols exit.

Jeg siger ikke at Real Madrid er guds gave til børnene, jeg ved godt at vi har haft vores fejl og ting man helst ikke ønsker at tage op.

Men man skal nok ikke kigge på top klubberne i Spanien, hvis man ønsker at finde nogle der har værdierne i orden. Real hard to find !

9 år 1 uge siden #77 af Fondo_Sur
@Hugol

Hmm, ved ikke. Jeg synes Real Madrid er rimelig eksemplariske, når Cristiano tager den med ro. Under Mourinho var det ikke godt, men det er heldigvis overstået. Zidane er den rette mand på og uden for banen.

9 år 1 uge siden #78 af Hugol

Fondo_Sur skrev: @Hugol

Hmm, ved ikke. Jeg synes Real Madrid er rimelig eksemplariske, når Cristiano tager den med ro. Under Mourinho var det ikke godt, men det er heldigvis overstået. Zidane er den rette mand på og uden for banen.

Jeg tænker slet ikke med hvad der sker på banen og ej heller med Zizou.

Jeg tænker alene på Florentinos indblanding af PP folk på Bernabeu og samarbejdet med PP folk ift at få det nye stadion gennemført. Rygterne om at Florentino har samarbejdet med folk der har været indblandet i operation punica og Trama Gürtel.

Der er forskellige folk fra PP der er blevet taget i korruptions sager.

Og endvidere er jeg bekymret for hvordan doping kontrollen bliver ført i Spanien.

9 år 1 uge siden #79 af Fondo_Sur

Hugol skrev:

Jeg tænker alene på Florentinos indblanding af PP folk på Bernabeu og samarbejdet med PP folk ift at få det nye stadion gennemført. Rygterne om at Florentino har samarbejdet med folk der har været indblandet i operation punica og Trama Gürtel.

Og endvidere er jeg bekymret for hvordan doping kontrollen bliver ført i Spanien.

I forhold til stadionet har jeg det fint med hvad du skriver. Det er rart at vi har en som Florentino, som kan skære igennem alt bureaukrati, som der normalt er ved sådan nogle stadionplaner.

Jeg har ikke sat mig ind i sagerne om PP, men ved kun, at en del er blevet anklaget for en masse ting. Det er meget kritisabelt, hvis Real Madrid indgår i aftaler, hvor folk er blevet forgyldt ulovligt. Men de der sager siger mig ikke så meget. Jeg har stor respekt for Florentino, som kender sine tricks og juridiske grænser i forhold til et mål - at forbedre Real Madrid.

Doping kontrol? Hmm... spillerne bliver i hvert fald testet efter Champions League kampe, så sådan noget tror jeg ikke på.

9 år 1 uge siden #80 af Hugol

Fondo_Sur skrev:

Hugol skrev:

I forhold til stadionet har jeg det fint med hvad du skriver. Det er rart at vi har en som Florentino, som kan skære igennem alt bureaukrati, som der normalt er ved sådan nogle stadionplaner.

Jeg har ikke sat mig ind i sagerne om PP, men ved kun, at en del er blevet anklaget for en masse ting. Det er meget kritisabelt, hvis Real Madrid indgår i aftaler, hvor folk er blevet forgyldt ulovligt. Men de der sager siger mig ikke så meget. Jeg har stor respekt for Florentino, som kender sine tricks og juridiske grænser i forhold til et mål - at forbedre Real Madrid.

Doping kontrol? Hmm... spillerne bliver i hvert fald testet efter Champions League kampe, så sådan noget tror jeg ikke på.

Ja, det kan han, men det er også nemt når man er gode venner med alle dem som sidder på de forskellige poster.

Florentino og Real madrid skulle have betalt 300.000 euros til en af de involveret parter i operation pubica. Og angående Trama Gürtel handler det også om ulovlige betalinger til folk i PP, denne gang fra ACS og Florentino.

Men det bliver undersøgt og intet er bevist !

Florentino har jo allerede været i retten i forbindelse med operation Punica.

Doping, ja i ChL men ikke i la liga i næsten et helt år !

9 år 1 uge siden #81 af Higuain99
Besvaret af Higuain99 på emne Sæson 2017/2018
Hvor ville det dog være fedt, hvis alle fodboldspillere var ligesom Vazquez. Nok er han ikke verdens bedste fodboldspiller, men han er ydmyg og løfter altid opgaven, som han bliver bedt om uden nogen form for brok. Efter min mening en meget undervurderet brik at have på holdet. Også er det bare skønt at se en spiller bære Madrid-trøjen, der virkelig har Madrid helt inde i hjertet!

"I think it comes down to the motivation you have for playing for Madrid. The fact that I can play for Real Madrid means that I am always ready, knowing that we need to win. We are competitive players, young people and we always want to win. In the end, that is reflected in the results.
"Everyone wants to be a starter, that is clear, but the one who makes those decisions is the coach. It is up to us to work hard and be at our best when we are needed
Kilde: www.goal.com/en/news/8/main/2017/06/10/3...-double?ICID=HP_BN_3
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Zyconith, Vinícius, Fondo_Sur

9 år 1 uge siden #82 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæson 2017/2018
Vazquez' kvaliteter synes jeg også er undervurderede. Han er god på bolden, kan sætte en mand, er god defensiv, og kan indgå i kombinationer. Men hans arbejdsmoral er hans største force! Hans største svaghed er hans beslutninger nær mål, samt hans lidt dårlige afslutninger. Det adskiller ham fra de bedste i verden! :)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

9 år 1 uge siden #83 af Hugol
Off topic

Da der ikke er nogen tråd om det endnu poster jeg den her.

Robert Carlos navn er dukket op i forbindelse med en doping sag. Også andre brasilienske navne er involveret og AS skriver at Roberto Carlos skulle første gang havde taget doping som 15 årig.

Samme læge stod bag afsløringen af de russiske atleter sidste år.

futbol.as.com/futbol/2017/06/10/internac...97127323_691248.html

Når man tænker på hva Bale har gennemgået af forandringer i sin tid i Real madrid og de manglende doping kontroller, UEFA ChL der ikke gør nok mod doping. Så kan man kun blive meget meget bekymret.

Fondo Sur, jeg nævnte det igår. Doping kontrollerne er helt væk.

Jeg tror sgu ikke på at vi har et doping frit hold ej heller Barcelona.

9 år 1 uge siden #84 af Hugol
Det begynder at blive rigtigt interessant at vide hvilke trænings metoder CR7 har gjort nytte af for at blive klar til slutningen af sæsonen.

Leveret af Kunena Forum