Sæson 2017/2018

8 år 5 måneder siden #1369 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæson 2017/2018
Viste bare EB, der igen er lidt langsomme med nyhederne ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #1370 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 2017/2018

Ano91 skrev: Jeg er helt enig. Det er tydeligt at se, at vi mangler de mål Morata scorede sidste sæson + James' mål og assists.
Jeg håber virkeligt, at både Florentino Perez og Zidane kan se, at vi mangler forstærkninger for at kunne konkurrere med Barca pt. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at se Icardi eller Kane helt oppe foran, i stedet for den næsten altid dårlige Benzema!

Jeg har dog en fornemmelse omkring, at Real Madrid både henter Neymar og Mbappe inden for de næste par sæsoner.

Jeg skrev et indlæg om det sidste år og jeg mener Morata og James tilsammen stod for 53 mål + assists gennem 16/17 sæsonen. Morata med 22 mål alene. Når vi så samtidig lægger BBC’s bizarre måltørke til dette, så er det helt grotesk hvor stor en forskel der er fra sidste sæson, og det er tydeligt at se, som du siger, hvor, nogle af, problemerne ligger.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

8 år 5 måneder siden #1371 af ertmann6363
Besvaret af ertmann6363 på emne Sæson 2017/2018
real madrid gør klar til neymar

..........................................................................................

8 år 5 måneder siden #1372 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæson 2017/2018

ertmann6363 skrev: real madrid gør klar til neymar

..........................................................................................

Hvis vi skal have Neymar så skal vi (Perez) gå all-in for ham så han allerhelst skifter indeværende måned. Vi skal mene det her seriøst. Men med CR7 kan det blive ret så kompliceret og nægter simpelthen at tro på han skifter eftersom han, som absolut CL konge, stadig kan husere i CL, hvilken han jo ikke må for PSG og vi ville nok trække SORTEPER mht Champions league 2017/18

Ville dog være ganske tilfreds hvis Perez skriver med Icardi og Guedes nu. Og til sommer kan vi så nappe Neymar (<--> CR7) og Alaba. Bayerne skylder os et eller andet efter de nærmest fik James til spotpris! :-)
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved mohbar.

8 år 5 måneder siden #1373 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæson 2017/2018
Flyttet.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved Sahinovic.

8 år 5 måneder siden #1374 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæson 2017/2018
Ifølge Betis træner vil Ceballos gerne tilbage til Betis. Jeg forventede der ville gå 2 år før han ville væk, men 6 måneder var vist mere end rigeligt for knægten.
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved Steen.

8 år 5 måneder siden #1375 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 2017/2018
Forstår ikke den store frustration, som nogen har over kampen i går. Bevares, et nederlag på Bernabeu er ligeså uklædeligt som ananas på pizza, men jeg tænker lidt, at holdet virkeligt har brug for nogle nederlag for at indse sine fejl før det er for sent.

Real Madrid står overfor et meget vigtigt februar med Champions League og - med stor sandsynlighed - semifinaler i pokalen. Det er store kampe, hvor der kræves stor forpasselighed. Lad os håbe at Zidane og co. lærer af denne periode.

Skrevet polemisk: Denne krise kan i sidste ende være årsagen til et Champions League trofæ. Det er set før.

4-3-3 og styr på restforsvaret, videre.

8 år 5 måneder siden #1376 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 2017/2018

Fondo_Sur skrev: Forstår ikke den store frustration, som nogen har over kampen i går. Bevares, et nederlag på Bernabeu er ligeså uklædeligt som ananas på pizza, men jeg tænker lidt, at holdet virkeligt har brug for nogle nederlag for at indse sine fejl før det er for sent.

Real Madrid står overfor et meget vigtigt februar med Champions League og - med stor sandsynlighed - semifinaler i pokalen. Det er store kampe, hvor der kræves stor forpasselighed. Lad os håbe at Zidane og co. lærer af denne periode.

Skrevet polemisk: Denne krise kan i sidste ende være årsagen til et Champions League trofæ. Det er set før.

Hvis de ikke har indset fejlene endnu hersker der da et hovmod hvis lige ikke er set i årevis. Det er jo de samme problemer kamp efter kamp.
Men ja, nu hvor vi spiller om adgang til Champions Legaue næste år, kan det være de forstår alvoren.

Ryst nu posen Zidane!

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved El Siete.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

8 år 5 måneder siden #1377 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæson 2017/2018

Fondo_Sur skrev: Forstår ikke den store frustration, som nogen har over kampen i går. Bevares, et nederlag på Bernabeu er ligeså uklædeligt som ananas på pizza, men jeg tænker lidt, at holdet virkeligt har brug for nogle nederlag for at indse sine fejl før det er for sent.

Hvis ikke efter kampen igår, hvornår kan man så tillade sig at blive frustreret? Jeg håber ihvertfald ikke, at spillerne eller Zidane er af den overbevisning, at der på nuværende tidspunkt er brug for flere nederlag. Vi blev også ydmyget hjemme mod FC Barcelona, lærte de ikke noget der? Inden Villarreal kampen formåede Real Madrid også kun at hente to point i de to forrige kampe, lærte de heller ikke noget der?

19 kampe er der blevet spillet i La Liga sammenhæng: 9 vundet, 5 uafgjorte og 4 nederlag - altså sammenlagt 9 kampe hvor Zidane og co. ikke har fået maks udbytte. Sammenlignet med hele sidste sæson - 6 uafgjorte og 3 nederlag - så det er kun blevet dårligere, og hvis jeg husker rigtigt så havde Real Madrid i forrige sæson ikke en lige så dårlig periode op til Champions League som de har lige nu, der er intet der indikere at det hele kommer til vende på hovedet mod Paris.

Tager man samtidig spillet på banen med i betragtningen, så forstår jeg udemærket godt frustrationerne herinde.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved Sahinovic.

8 år 5 måneder siden #1378 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 2017/2018
Ja, jeg mener at disse nederlag vil have en positiv effekt i forhold til foråret, og det gør jeg fordi: Zidane stædigt ikke vil ændre sin tilgang siden august. Derfor er det fint med disse nederlag, som forhåbenligt kan få øjnene op for den arrogante form for fodbold de leverer. Fuldstændige blottede for simple kontraangreb og generelt ingen planer andet end at spillerne skal være opfindsomme individuelt. Der må være bedre alternativer ift. de vigtige opgør i næste måned.

Hvad jeg dog personligt tror efter kampen i går er, at Zidane stadigt har tiltro til taktikken, der leverede sidste sæson. Lad os håbe på en forandring, der kan forsvare vores målmand bedre og frigive truppens talent.

8 år 5 måneder siden #1379 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæson 2017/2018
Jeg er efterhånden dér hvor jeg ik ka beslutte mig om jeg ska se på de kommende PSG-kampe som win-win eller lose-lose.

Win-win - hvis vi går videre er det naturligvis super, men hvis vi taber, så får vi den katastrofe af en sæson som selv ik vores blinde, passive ledelse vel ka sidde overhør.

Lose-lose - hvis vi vinder, så ka det være at ledelsen og Zidane vælger at lukke øjnene for alle problemerne vi har haft og igen fornægter at forny truppen på de problematiske steder.Mens hvis vi taber er det jo en historisk dårlig sæson og fuldendelsen af en sportslig katastrofe.

Det er lidt ærgerligt ik at vide om man ska grine eller græde hvis miraklet sku ske og vi sku få succes mod PSG

8 år 5 måneder siden #1380 af Andersdrengen
Besvaret af Andersdrengen på emne Sæson 2017/2018
@Siempre fiel

Jeg er enig med dig - men jeg er ikke i tvivl om, at vi i vores nuværende forfatning bliver MOST af PSG :/

Leveret af Kunena Forum