Sæson 2017/2018
Men der skal stadig nogle justeringer til før vi er helt klar til PSG.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Aouassar skrev: Nej det er nok også rigtigt. Sådan må vi forvente at man håndter ham resten af hans tid i Real.
Det gør ondt at se at Ronaldo er blevet menneskelig når det kommer til at score..
Gad vide, hvad vi egentlig ville tænke, hvis Hazard, Neymar eller en tredje havde 20 mål og 4 assist stående efter 26 kampe for os og stod som topscorer i CL, tankevækkende.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Aouassar
- Gæst
-
Dejligt med sådan en sejr. Ikke overbevisende som resultatets ellers viser, men det er altid dejligt at slå Valencia, og specielt på deres bane.
Navas og Casemiro så ikke godt ud i kampen, hvor specielt sidstnævnte spillede forfærdeligt. Jeg savner dog lidt en spiller som går forrest i modgang. Specielt på midtbanen og op. Der mangler en Gutí eller Raúl, for dem vi har nu står bare og kigger og bebrejder hinanden. Det er så nemt at bringe Real Madrid ud af kurs, og det sker hvergang der bliver lagt et tungt pres på dem. Det er faktisk det eneste jeg frygter imod Psg, for de er nemlig ekstremt gode til at lægge et voldsomt pres med bolden og aggressive løb.
Kroos er god til at trække tempoet ud af kampen, men har bare ingen spilmuligheder, da alle andre panikker.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
Han ser stadig ud til at halte gevaldigt. Men igen er jeg sikker på at CR7 kommer stærkere tilbage end nogen anden.
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Det var dejligt at se BBC tilbage i samme kamp igen, og så lunede det at se den store jubel blandt (ALLE) spillerne ved de respektive mål. Det fortæller mig, at spillerne stadig tror på det (LÆS: Zidane, konceptet og en stor titel i indeværende sæson).
Af hvad jeg hører rundt omkring så folk ham meget gerne i klubben, men hvad tænker folk herinde om ham?
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
El Siete skrev: Eftersigende skulle vi være tæt på Odriozola, som har en frikøbsklausul på €40m. En tidlgiere Sociedad-spiller skulle den anden dag have sagt at han faktisk allerede er købt af Real Madrid.
Af hvad jeg hører rundt omkring så folk ham meget gerne i klubben, men hvad tænker folk herinde om ham?
Umiddelbart fin backup til Carvajal, 22 år, har allerede fået debut på det spanske landshold og har erfaring fra La Liga.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
- Fernando M.
- Ekspert bruger
-
Lukita skrev: Hvis Odriozola bliver hentet, tror I så at Achraf er endeligt færdig i klubben? Jeg regner med at Carvajal bliver i klubben i mange år, og medmindre at Odriozola er købt mhp. videresalg om nogle sæsoner, så bliver der aldrig plads til Achraf.
For at være fair overfor Achraf, så er blev han "smidt for løverne" som 18-årig, og det er mere en fejlvurdering fra trænerstaben, end at jeg ser ham som færdig i klubben. Smid ham afsted på leje et par sæsoner og se om han ikke opper sig, for talentet er der.
Theo er mere den back jeg ser der skal stramme sig an, for hvor Achraf kommer fra Castilla, så er Theo altså købt ind for 26M, men med et Castilla-niveau.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,