Sæson 2017/2018

8 år 4 måneder siden #1453 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 2017/2018

Steen skrev: Courtois med en ''come-and-get-me plea'' i hans seneste interview. en.as.com/en/2018/02/06/football/1517941739_955360.html

Det bliver vist ikke meget tydeligere end dette.
Jeg siger man sender en samlet bunke penge afsted mod Chelsea for både Courtois og Hazard og beder dem om at lægge lidt pres på for et skifte.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 måneder siden #1454 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæson 2017/2018
@El Siete

Jeg griner af Harry Kane, fordi jeg mener han ville være malplaceret i Real Madrid, og derfor finder jeg det, at han overhovedet bliver taget i betragtning som et transferemne en anelse komisk. Der er visse spillere i denne verden som kun kan præstere, når nogle helt specifikke rammer er sat op for dem, det er nærmest som om, at de skal føle sig helt trygge på en fodboldbane før de kan noget, og her tror jeg, at Harry Kane er en af disse typer, og jeg tror at han kun kommer til at vise sit topniveau når han spiller for Tottenham, eller måske et andet engelsk tophold - lidt ligesom Bale.

Kommer han til Real Madrid, så tror jeg ikke på at han kan tilpasse sig holdet(han virker enormt akavet) eller spillet i Spanien, fordi han indimellem har nogle kæmpe store bevægelser, og i de kampe han ikke formår at score, ser han bare rigtig dårlig ud og bliver samtidig svinsk i spillet.(nok ikke så vigtigt, men det varmer ikke ligefrem)

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, Steen, El Siete

8 år 4 måneder siden #1455 af El Siete

Sahinovic skrev: @El Siete

Jeg griner af Harry Kane, fordi jeg mener han ville være malplaceret i Real Madrid, og derfor finder jeg det, at han overhovedet bliver taget i betragtning som et transferemne en anelse komisk. Der er visse spillere i denne verden som kun kan præstere, når nogle helt specifikke rammer er sat op for dem, det er nærmest som om, at de skal føle sig helt trygge på en fodboldbane før de kan noget, og her tror jeg, at Harry Kane er en af disse typer, og jeg tror at han kun kommer til at vise sit topniveau når han spiller for Tottenham, eller måske et andet engelsk tophold - lidt ligesom Bale.

Kommer han til Real Madrid, så tror jeg ikke på at han kan tilpasse sig holdet(han virker enormt akavet) eller spillet i Spanien, fordi han indimellem har nogle kæmpe store bevægelser, og i de kampe han ikke formår at score, ser han bare rigtig dårlig ud og bliver samtidig svinsk i spillet.(nok ikke så vigtigt, men det varmer ikke ligefrem)

Det er selvfølgelig fair nok, jeg ville vise at evnerne i hvert fald er der, og at jeg godt kan forstå at RM bliver kædet sammen med ham. Jeg tænker også om han overhovedet passer ind, både spillemæssigt og kulturelt, men det er en anelse spekulativt, på nuværende tidspunkt, at sige han ikke ville præstere i Real Madrid. Briters historik i RM hjælper dog ikke, og som med Salah, er der en række spillere jeg hellere ville kaste penge efter end Kane.

Af de rene 9’er-emner der er tilgængelige på markedet, synes jeg dog Kane er oplagt at kigge på, da udvalget helt i toppen er meget tyndt, når vi både tager rådighed og økonomi med i ligningen.

Men, med de ovenstående teorier og et prisskilt omkring de 200M er jeg et stykke fra overbevist.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 4 måneder siden #1456 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæson 2017/2018
Jeg håber vi ser Kane eller Icardi til sommer. Det er ikke nødvendigt med 11 spillere der alle kan deltage i små kombinationer, for hvis ingen er målsøgende og kan presse forsvaret på den måde, så bliver der ikke lavet nok mål alligevel. De har begge fin teknik, er farlige i feltet og laver et hav af mål. Salah kunne også være spændende. Det vil også være fint at have noget ordentligt at skyde efter i de kampe, hvor spillet ikke fungerer helt.

8 år 4 måneder siden #1457 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæson 2017/2018

Brylle skrev: Jeg håber vi ser Kane eller Icardi til sommer. Det er ikke nødvendigt med 11 spillere der alle kan deltage i små kombinationer, for hvis ingen er målsøgende og kan presse forsvaret på den måde, så bliver der ikke lavet nok mål alligevel. De har begge fin teknik, er farlige i feltet og laver et hav af mål. Salah kunne også være spændende. Det vil også være fint at have noget ordentligt at skyde efter i de kampe, hvor spillet ikke fungerer helt.

Problemet er jo netop, at vi slet ikke har nogle der kan deltage i kombinationsspillet oppe foran. Kroos og Modric bidrager næsten slet ikke i det afsluttende angrebsspil, da de begge operere længere nede på banen. Det betyder så, at de tre forreste skal stå for dette, og det kan hverken Bale eller Ronaldo. De er begge boldmongoler, når de spiller under begrænset plads på banen. Man vil angiveligt forlænge med Ronaldo, og Bale er jo fredet så længe Perez er her. Derfor er det kun 9'eren der kan forbedres, og det sidste vi mangler er, at den spiller er ligeså begrænset teknisk. Kane eller Icardi er et valg mellem pest og kolera. De begge trives bedst når de kan agere poacher, og det kan de ikke når de spiller sammen med Ronaldo og Bale. Det ville give mening hvis vi udskiftede en af dem med en kreativ kant som Hazard, men selv der foretrækker jeg at vi ser bort fra de to.

Dybala ville være oplagt, men ham har der ikke været rygter omkring i noget tid nu ...
Sidste redigering: 8 år 4 måneder siden ved Steen.

8 år 4 måneder siden #1458 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæson 2017/2018

RobertoCarlos skrev:

Steen skrev: Courtois med en ''come-and-get-me plea'' i hans seneste interview. en.as.com/en/2018/02/06/football/1517941739_955360.html

Jeg har lige læst artiklen, og det er vel så direkte man kan bede om et skifte uden at sige det ligeud. Jeg leger lige djævlens advokat: hvad med Atlético? Ham har været lejet ud til Atlético i 3 sæsoner og hvis nu PSG trykker på Oblaks frikøbsklausul?

Han ville til hver en tid vælge Real over Atletico. Ifølge medierne føler han ikke, at han har et ''bånd'' til Atletico. Andet ville heller ikke give mening, eftersom han endnu ikke har spillet for en rigtig topklub, hvilket Atletico heller ikke er.

Det bliver spændende at følge målmandskarrusellen i år. Det hele afhænger af Real Madrid. Et køb af De Gea vil sætte en stor bevægelse i gang på målmandspositionen, for så kan det ende med, at United, PSG, Atletico, Chelsea og Milan alle får brug for at hente en ny målmand. Det bliver lidt mere stille hvis vi henter Courtois, som det nok ender med.
Følgende bruger(e) sagde tak: RobertoCarlos

8 år 4 måneder siden #1459 af garkin2635
Besvaret af garkin2635 på emne Sæson 2017/2018

Steen skrev:

Brylle skrev: Jeg håber vi ser Kane eller Icardi til sommer. Det er ikke nødvendigt med 11 spillere der alle kan deltage i små kombinationer, for hvis ingen er målsøgende og kan presse forsvaret på den måde, så bliver der ikke lavet nok mål alligevel. De har begge fin teknik, er farlige i feltet og laver et hav af mål. Salah kunne også være spændende. Det vil også være fint at have noget ordentligt at skyde efter i de kampe, hvor spillet ikke fungerer helt.

Problemet er jo netop, at vi slet ikke har nogle der kan deltage i kombinationsspillet oppe foran. Kroos og Modric bidrager næsten slet ikke i det afsluttende angrebsspil, da de begge operere længere nede på banen. Det betyder så, at de tre forreste skal stå for dette, og det kan hverken Bale eller Ronaldo. De er begge boldmongoler, når de spiller under begrænset plads på banen. Man vil angiveligt forlænge med Ronaldo, og Bale er jo fredet så længe Perez er her. Derfor er det kun 9'eren der kan forbedres, og det sidste vi mangler er, at den spiller er ligeså begrænset teknisk. Kane eller Icardi er et valg mellem pest og kolera. De begge trives bedst når de kan agere poacher, og det kan de ikke når de spiller sammen med Ronaldo og Bale. Det ville give mening hvis vi udskiftede en af dem med en kreativ kant som Hazard, men selv der foretrækker jeg at vi ser bort fra de to.

Dybala ville være oplagt, men ham har der ikke været rygter omkring i noget tid nu ...

Jeg kunne ikke være mere enig med Steen.Vi mangler nogle spillere til kombinationspillet, og der er Kane og Icardi ikke hvad vi søger, men En Dybala eller Hazard, eller begge to for den sags skyld. Også skulle vi måske gå all in på Mbappe, det bliver ikke nemt at hente de her spillere efter Arab money har ødelagt transfer vinduet men, vi er Real Madrid og vi burde ku lokke dem, Tror bare vores bestyrelse har vist lidt interesse på de her spillere, vi burde havde købt hazard og lewandowski for længst da begge spillere har friet til klubben, at hente Lewandowski blev mislykket 3 gange selvom han var åben for et skifte til los blancos, men vores bestyrelse viste ikke nok interesse, muligvis var det samme situation med De Gea.

8 år 4 måneder siden #1460 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Sæson 2017/2018
Har virkeligt svært ved at se Kane passe ind mellem Ronaldo og Bale, det tror jeg bliver noget hæsligt roderi at se på. Han har slet ikke de kvaliteter som Benz har og ham og Ronaldo vil slås om at husere i det lille felt.
Kan derimod sagtens se ham på toppen hvis vi får noget mere kreativt på kanten, evt en Hazard som ikke er så målliderlig som Ronaldo.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 4 måneder siden #1461 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæson 2017/2018

Steen skrev:

Benzema kan nu heller ikke. Han kan lege gemmeleg og tæmme bolden et godt stykke op i luften, og så kan du stadig nyde hans store afbrændere. Min kommentar om Kane/Icardi var nu også i forlængelse af, at vi sagde farvel til Ronaldo, for jeg er helt enig i at Bale-Kane-Ronaldo bliver noget og givetvis meget af det samme i opspillet som nu. Jeg kunne dog sagtens se Kane spiller sammen med Bale og evt. Salah eller Isco i forskellige konstellationer. Jeg håber lidt at Kroos snart bliver straffet for hans elendige spil og endnu værre udstråling, for når man har 3 midtbanespillere, der alle vil stå nede ved forsvaret, så bliver der for langt op til angrebet uanset hvem du har deroppe. Så jeg synes i højere grad, at det er hele systemet, der er problemet. Det virker mod hold der presser op og vil have bolden, for så kan man kombinere sig igennem, men når man har bolden i forsvaret med 3 midtbanespillere, der alle står og holder i hånd med Ramos og Varane, så er der kun 3 offensive spillere tilbage som skal operere på et meget stort område.
Beholder man Ronaldo, så er Hazard eller Dybala oplagt, ja. Synes dog stadig at der er flere problemer end BBC i forhold til spillet. Man kan sagtens have en poacher med det rette hold omkring den spiller, og både Kane og Icardi kan jo sagtens tage de rette løb, spille simpelt og gøre deres arbejde når de kreative spillere skal skabe noget.

8 år 4 måneder siden #1462 af El Siete
Lige nu er det ikke et spørgsmål om vi skal have en Kane-, eller en Hazard-type, det burde ikke være enten eller. Vi har brug for begge dele; mål og kreativitet/kombinationsspil.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

8 år 4 måneder siden #1463 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæson 2017/2018
garkin2635 skrev:

Tror bare vores bestyrelse har vist lidt interesse på de her spillere, vi burde havde købt hazard og lewandowski for længst da begge spillere har friet til klubben, at hente Lewandowski blev mislykket 3 gange selvom han var åben for et skifte til los blancos, men vores bestyrelse viste ikke nok interesse, muligvis var det samme situation med De Gea.

Mig bekendt så var det ham selv som afslog et tilbud fra Real Madrid, da han hellere ville til Bayern. Om han senere hen har skiftet mening kan jeg godt forstå, men hvis jeg ikke tager meget fejl, så er han selv skyld i skiftet aldrig blev til noget.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

8 år 4 måneder siden #1464 af garkin2635
Besvaret af garkin2635 på emne Sæson 2017/2018
Real Madrid syns han var får dyrt, så snuppede Bayern ham, 2 år senere udtalte Lewa i en interview at han self gerne ville spille for Real madrid. sidste sæson udtalte Bayerns legend beckenbauer at "hvis Lewa er utilfreds med Bayern så må han heller skifte Real Madrid som han beundre." nu er han måske lidt ved at være gammel der siges han vil stadig skifte til Real Madrid, men han koster dobbelt så meget som dengang, han kunne være en vild kort varrige løsning til mål problemet men det bliver bare dyrt.
Sidste redigering: 8 år 4 måneder siden ved garkin2635.

Leveret af Kunena Forum