Sæson 2017/2018

8 år 9 måneder siden #697 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 2017/2018

Dios skrev: Nu bliver det her, selvom den nok mere hører til rygtebørsen, men den er umulig at finde for mig på nuværende tidspunkt.

Hazard vil tvinge et skifte til Real Madrid.

En spansk Chelsea fan (så har i også hørt det med :D) sendte mig dette link tidligere. Hazard vil eftersigende tvinge et skifte igennem til Real Madrid, da Real Madrid har opgivet Mbappé. Det giver ingen mening, men mening giver det hvis det bliver i stedet for Bale f.eks. men i frygt for El_Juan's hjørne kommer efter mig, så er Bale Real Madrid spiller, og det må vi forholde os til.
Nå, men tilbage til min bekendte Chelsea fan, så skulle der være intern uro med Conte og nogle af spillerne, da de føler Costa er blevet trådt godt og grundigt på, og det har endegyldigt gjort, at Hazard vil tvinge et skifte igennem.
Zidane er stor fan af Hazard, og realiteterne er, at Mbappé bliver for dyr til Real Madrid. Zidane er ikke dum, og kan godt se, at Bale ikke er den bedstpræsterende i Real Madrid trøjen, og der er ikke ligefrem mange billige alternativer på angriberposten til rådighed.

En transfer jeg personligt har råbt og skreget efter i jeg ved ikke hvor mange år. Asensio har gjort det strålende, og mere til, men jeg føler stadig vi vil stå utrolig svagt kun med ham. Han er i Isco-fasen lige nu, hvor alle er oppe at kører over ham, men han mangler at melde sig ind i kampen. Forstået på den måde, at han desværre har tendenser til at falde for meget ud af kampene. Han er stadig ung, og har masser af gode år i sig endnu, så derfor vil jeg i første omgang være for et køb af Hazard, hvis det er på bekostning af Bale.
Ronaldo og Benzema vil ikke være her på sigt, og kan man få så meget kvalitet som Hazard kommer med, så handler det om at slå til. Prisen vil være høj, men langtfra Mbappé størrelsen, og specielt, hvis ønsket kommer fra Hazard ham selv.

Jeg er som sædvanlig kæmpe fan af Hazard, som modsat Bale vil passe langt bedre ind på holdet uden at man som sådan mister noget kvalitet, og bredden vil stadig være intakt :)

Meget enig, ham ville jeg gerne se i Real Madrid, og som du siger, han passer så meget bedre ind end Bale. Men kun på bekostning af ham. Vi lukker ned for alle talenter hvis han kommer som supplement til den eksisterende offensiv.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 9 måneder siden #698 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæson 2017/2018
Selv hvis Hazard skulle ønske væk, så vil Chelsea som minimum forlange en pris på €150 millioner, og de vil helt sikkert holde fast i dette, da der kun er en uge tilbage af transfervinduet og der trods alt er tale om deres bedste spiller. Jeg er ihvertfald indstillet på den nuværende trup frem til starten af sommeren 2018.

Florentino Pérez

8 år 9 måneder siden #699 af AmorMadrid
Besvaret af AmorMadrid på emne Sæson 2017/2018
Real Madrid
Dortmund
Tottenham
Apoel

Det er da en meget fin gruppe. Lidt ærgerligt at vi møder Dormund igen synes jeg, men ellers to spændende hold og et møde med Eriksen.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

8 år 9 måneder siden #700 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæson 2017/2018
Hvad var det for noget med en historisk City-handel, de refererede til? Noget med en stor handel, de ville lave før vinduet lukker? Har nogle af jer læst det?

Messi?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 8 år 9 måneder siden ved DarioGomez.

8 år 9 måneder siden #701 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæson 2017/2018

Sahinovic skrev: Selv hvis Hazard skulle ønske væk, så vil Chelsea som minimum forlange en pris på €150 millioner, og de vil helt sikkert holde fast i dette, da der kun er en uge tilbage af transfervinduet og der trods alt er tale om deres bedste spiller. Jeg er ihvertfald indstillet på den nuværende trup frem til starten af sommeren 2018.

Men de får ikke €150 millioner for ham, hvis Hazard selv vil væk. Jo måske fra Barcelona af, men ikke for Real Madrid. Hvis spilleren vil væk, så er der ingen udvej tilbage for klubben. Selvfølgelig nærmer prisen sig "tæt" på 1 milliard, men det vil et Bale salg også gøre.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

8 år 9 måneder siden #702 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 2017/2018
Jeg tror de her hold kommer til at gå videre. I mange grupper er det lidt givet dog :D

Gruppe A
Benfica
Manchester United

Basel
CSKA Moskva

Gruppe B
Bayern München
Paris SG

Anderlecht
Celtic

Gruppe C
Chelsea
Atletico Madrid

Roma
Qarabag

Gruppe D
Juventus
Barcelona

Olympiakos
Sporting

Gruppe E
Spartak Moskva
Sevilla

Liverpool
Maribor

Gruppe F
Shakhtar Donetsk
Manchester City
Napoli

Feyenoord

Gruppe G
Monaco
Porto
Besiktas

RB Leipzig

Gruppe H
Real Madrid
Dortmund

Tottenham
Apoel

8 år 9 måneder siden #703 af DarioGomez

Dios skrev:

Sahinovic skrev: Selv hvis Hazard skulle ønske væk, så vil Chelsea som minimum forlange en pris på €150 millioner, og de vil helt sikkert holde fast i dette, da der kun er en uge tilbage af transfervinduet og der trods alt er tale om deres bedste spiller. Jeg er ihvertfald indstillet på den nuværende trup frem til starten af sommeren 2018.

Men de får ikke €150 millioner for ham, hvis Hazard selv vil væk. Jo måske fra Barcelona af, men ikke for Real Madrid. Hvis spilleren vil væk, så er der ingen udvej tilbage for klubben. Selvfølgelig nærmer prisen sig "tæt" på 1 milliard, men det vil et Bale salg også gøre.

Men nu er Dembele angiveligt solgt til Barcelona for 150mio€, så bør Hazard være LANGT dyrere.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

8 år 9 måneder siden #704 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Sæson 2017/2018
@Lars1991

Det er virkelig nogle fine bet du lige få lavet der. Tror du virkelig dog at Liverpool ender med at blive slået ud til fordel for Spartak? Tror du derudover, at Besiktas slår Monaco ud? Jeg er ikke meget bedre til det her, men jeg tror dog lige at jeg vil sætte de to hold over kanten, hvis jeg skulle komme med et bud. Det er er selvfølgelig ens eget bud på et tidligt udfald. Jeg er dog enig udover det med resten af dit budskab og alt andet end det vil være skuffende for de andre hold. Jeg tror dog også at du kommer til at blive overrasket over Poulsens' Leipzig. De spiller rigtig flot fodbold og de har nogle særdeles interrasante navne. Bemærk: Keita og Werner. Derudover Emil Forsbeg. Jeg kan dog godt se din pointe med det eftersom de er startet rigtig skidt ud!
OP: Et meget spændende lodtrækning, Jeg ser os selvfølgelig går videre og endelig knække koden mod Dortmund! Det må være nu eller andre vi går fra Dortmund med alle 3 point! Utroligt, at alle engelske bortset fra Tottenham får sådan en lukrativt lodtrækning! Hvis de ikke går videre fra de grupper, så har de jo ingen chance!
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

8 år 9 måneder siden #705 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæson 2017/2018

DarioGomez skrev:

Dios skrev:

Men nu er Dembele angiveligt solgt til Barcelona for 150mio€, så bør Hazard være LANGT dyrere.

Men derfor behøver vi jo ikke at være idioter, og smide så mange penge efter spillere? Glem det der med markedet er markedet, for markedet stiger jo ikke bare med 200% og bliver i det prisleje, da udbudet så vil falde markant, da det er 3-4 mindre klubber som kan kaste om sig med penge. Selvfølgelig vil Chelsea fastholde en høj pris for Hazard, da andre ligegyldige spillere bliver solgt til det dobbelte, men nu er Real Madrid og Perez heldigvis ikke pressede på nogen måder, som Barcelona f.eks. er det. Hvis Hazard vil til Real Madrid, så kommer han det også til en pris som vil være acceptabel for Real Madrid, og her kan vi desværre bare ikke følge med zombie-klubberne længere.

Markedet er eksploderet, men hvis udbudet ikke er der, så vil priserne hurtigt falde igen. Forholder vi os til rygtet, som går på Hazard vil fremtvinge et skifte til Real Madrid, så har Chelsea 2 muligheder.
1. De kan beholde en tvær spiller, som i sidste ende kan skabe så meget splid, at hele truppen vender sig imod Conte og Abramovich. Det er eftersigende det der ulmer pt. med behandlingen af Costa.
2. De kan kun sælge til Real Madrid, da det er det spilleren vil. Selvfølgelig får Real Madrid ham ikke til gratis, men Real Madrid kommer ikke til at give overpris, fordi man vel egentlig er rigtig godt tilfreds med truppen som den er idag. Nuvel, så er jeg da langtfra fan af Bale, men med ham på holdet, så har vi trods alt vundet rigtig mange titler, og det stopper jo ikke blot, fordi man ikke erstatter ham med noget andet.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

8 år 9 måneder siden #706 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 2017/2018

Hansen skrev: @Lars1991

Det er virkelig nogle fine bet du lige få lavet der. Tror du virkelig dog at Liverpool ender med at blive slået ud til fordel for Spartak? Tror du derudover, at Besiktas slår Monaco ud? Jeg er ikke meget bedre til det her, men jeg tror dog lige at jeg vil sætte de to hold over kanten, hvis jeg skulle komme med et bud. Det er er selvfølgelig ens eget bud på et tidligt udfald. Jeg er dog enig udover det med resten af dit budskab og alt andet end det vil være skuffende for de andre hold. Jeg tror dog også at du kommer til at blive overrasket over Poulsens' Leipzig. De spiller rigtig flot fodbold og de har nogle særdeles interrasante navne. Bemærk: Keita og Werner. Derudover Emil Forsbeg. Jeg kan dog godt se din pointe med det eftersom de er startet rigtig skidt ud!
OP: Et meget spændende lodtrækning, Jeg ser os selvfølgelig går videre og endelig knække koden mod Dortmund! Det må være nu eller andre vi går fra Dortmund med alle 3 point! Utroligt, at alle engelske bortset fra Tottenham får sådan en lukrativt lodtrækning! Hvis de ikke går videre fra de grupper, så har de jo ingen chance!

Nej jeg tror faktisk ikke helt på at Liverpool ikke går videre - men synes jeg blev lidt for sikker ellers :D Men jeg synes muligheden er der. Det kan være svært at se lige nu med den måde de slog Hoffenheim ud på, men hvis der spil ikke lige fungerer offensivt(på en udebane i Moskva f.eks) så har vi set hvor svag deres defensiv kan se ud, især på dødbolde. Det kan koste i Champions League, og vi har set hvordan engelske hold kan kegle rundt i Europa.
Gruppe G er meget svær at spå om. Det kunne egentlig ligeså godt være Leipzig og Monaco der gik videre. Men jeg tror faktisk Leipzig ville have gjort det bedre i en anden gruppe hvor de ville være større underdogs - og som du siger, så de ikke startet godt. Monaco har mistet mange profiler og kunne godt få nogle problemer.
Besiktas har rustet fint op og Porto har bare noget rutine i den her turnering.

8 år 9 måneder siden #707 af DarioGomez
Eller option tre:

Hazard får ja fra Chelsea til at blive solgt. Men til CFC's pris. Der ikke bliver billig. Kan godt være, at Perez er klogere end Bartomeu, men det ændrer ikke på, at Chelsea stadig skal finde en erstatning. På meget kort tid.

Derved viser klubben velvilje og kan overfor spillere sige, se vi gjorde, hvad vi kunne og satte dig til salg til en rimelig pris, men Madrid ville ikke betale prisen.

Og naturligvis bestemmer markedet stadig. Jeg siger ikke, at vi skal vænne os til Neymar-priser, men vi er "desværre" med i den lille gruppe klubber, der rent faktisk har råd til at betale de høje priser. Og det ved Chelsea utvivlsomt.

Men lad os nu se, grundlæggende set tror jeg kkke på rygtet. Og håber det heller ikke, da jeg frygter, det vil blokere mere for spilletid til Asensio og Isco. (Uanset om Bale bliver eller ej)

Så hellere en udlejning af Mayoral og en back-up angriber.

Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL

8 år 9 måneder siden #708 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæson 2017/2018
Real Madrid v Levante
Real Madrid-APOEL (onsdag, 13/9/17).
Real Sociedad v Real Madrid

Alaves v Real Madrid
Borussia Dortmund-Real Madrid (tirsdag, 26/9/17).
Real Madrid v Espanyol

Getafe v Real Madrid
Real Madrid-Tottenham (tirsdag, 17/10/17).
Real Madrid v Eibar

Girona v Real Madrid
Tottenham-Real Madrid (onsdag, 1/11/17).
Real Madrid v Las Palmas

Atl. Madrid v Real Madrid
APOEL-Real Madrid (tirsdag, 21/11/17).
Real Madrid v Malaga

Ath. Bilbao v Real Madrid
Real Madrid-Borussia Dortmund (onsdag, 6/12/17).
Real Madrid v Sevilla

Har lige kigget på hvilke kampe, der ligger før og efter CL kampene. Bortset fra den sidste, så ser det meget gunstigt ud. Der kommer ikke flere svære kampe(på papiret) lige efter hinanden
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, El_Juan, JimmyBroe, ElMadrid, Fondo_Sur

Leveret af Kunena Forum