Sæson 2017/2018
- DarioGomez
-
Emne forfatter
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
Emne forfatter
- Eduardo
-
madrid2000 skrev: Real Madrid v Levante
Real Madrid-APOEL (onsdag, 13/9/17).
Real Sociedad v Real Madrid
Alaves v Real Madrid
Borussia Dortmund-Real Madrid (tirsdag, 26/9/17).
Real Madrid v Espanyol
Getafe v Real Madrid
Real Madrid-Tottenham (tirsdag, 17/10/17).
Real Madrid v Eibar
Girona v Real Madrid
Tottenham-Real Madrid (onsdag, 1/11/17).
Real Madrid v Las Palmas
Atl. Madrid v Real Madrid
APOEL-Real Madrid (tirsdag, 21/11/17).
Real Madrid v Malaga
Ath. Bilbao v Real Madrid
Real Madrid-Borussia Dortmund (onsdag, 6/12/17).
Real Madrid v Sevilla
Har lige kigget på hvilke kampe, der ligger før og efter CL kampene. Bortset fra den sidste, så ser det meget gunstigt ud. Der kommer ikke flere svære kampe(på papiret) lige efter hinanden
Forhåbentligt er det hele afgjort, når vi møder Dortmund i sidste runde, så vi kan bruge b-kæden (selvom Zidane insisterer på, at vi ikke har sådan en) mod dem, og a-holdet mod Athletic Club og Sevilla.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Vi er en smule sårbare på angriber positionen, men hvem er der at hente uden vi springer banken ?
Mbappe ville jeg være okay med at give en masse penge for men drengen kræver vist en løn på CR7 niveau.
Hvad med Martial ?
- Forever-madrisimo
- Bruger er blokkeret
-
el gordo skrev: Real Madrid might make a last minute surprise move before the curtain falls on 1st September. [El Bernabeu]
Vi er en smule sårbare på angriber positionen, men hvem er der at hente uden vi springer banken ?
Mbappe ville jeg være okay med at give en masse penge for men drengen kræver vist en løn på CR7 niveau.
Hvad med Martial ?
Ronaldo, Bale, Benzema og Mayoral lyder ikke dumt, synes jeg ;-)
Når det er sagt, så er det klart, at der måske kan blive et lille problem i front, såfremt eksempelvis Benzema og Bale er at finde på skadeslisten samtidig, men det er gisninger i skrivende stund. Jeg føler mig eksempelvis også overbevist om, at såvel Asensio som Lucas kan navigere på 9'eren i et eller andet omfang, hvis det skulle blive nødvendigt.
Jeg har læst et vedvarende rygte de sidste par dage om, at Real Madrid angiveligt har indstillet radaren på Andrea Belotti, men 100 millioner euro for en mand, der overvejende skal sidde på bænken er nødvendigvis ikke kløgtigt købmandskab, hvorfor jeg også tror, at Real Madrid ender med ikke at lave en handel i den størrelsesorden. Jeg vi langt hellere have, at man eksempelvis smider et par klejner efter Fernando Llorente i Swansea som backup. En handel i den stil ville passe mig perfekt.
El_Juan skrev: Liverpool overvejer angiveligt om de skal leje Divock Origi ud eller ej. Sad faktisk og overvejde Sturridge/Origi i går. Kunne det være en mulighed, eller er det hip som hap om det er Origi eller Mayoral?
Tiderne har godt nok ændret sig. Der må gerne være kvalitet hos de spillere hos hentes ind og som kan presse de 11 startende - det er immervæk sundt. At hente reservespillere i andre klubber højner ikke kvaliteten. Ingen af de to har noget at bidrage med i Madrid, udover at skulle have mere i løn, end de talenter som render rundt hos Castilla.
- DarioGomez
-
Emne forfatter
- Eduardo
-
Noget helt andet:
Varane trænede ikke med i går skriver AS. Så vi er i problemer ift i morgen. Tak Ramos.
DarioGomez skrev: Jeg håber klubbens ambitionsniveau ligger højere end det!!
Noget helt andet:
Varane trænede ikke med i går skriver AS. Så vi er i problemer ift i morgen. Tak Ramos.
Zidane har meldt ham ude. Casemiro, Llorente eller en Castilla-spiller napper franskmandens plads, siger Zidane.
- DarioGomez
-
Emne forfatter
- Eduardo
-
PS: Tak Pacheco.
- DarioGomez
-
Emne forfatter
- Eduardo
-