Sæson 2017/2018
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Det lyder til at være lidt af en sejr for dig, at du får ret :DEl_Juan skrev: Jeg kan glæde jer med, at hverken Sky Sports, MARCA, AS eller andre relevante medier (de RELEVANTE medier som plejer at have (eller har bare nogenlunde) en finger på pulsen omkring hvad der sker) har nævnt Bale med bare ét eneste ord, hverken tirsdag, hele dagen i går eller indtil videre i dag. Læs: Ikke ÉT eneste ord om Bale. Woooaaah?!
Det bliver spændende når desperate Mourinho kommer løbende 10 minutter før lukketid og betaler kassen for ham ;)
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Og hvorfor i alverden skulle de lige pludselig være desperate for at hente en ekstra offensivspiller? Det giver ingen mening at håbe på det, når deres handlen indtil videre på markedet ikke indikerer bare skyggen af, at de skulle lave en sidste minuts desperationshandel (og særligt ikke til €100 mio.). United er dækket ind med Mkhitaryan, Mata, Martial, Rashford, Lingard og Young (når han vender tilbage fra skade). Så kan både Herrera og Pogba spille på den offensive midtbane. Mens de har Lukaku, Ibrahimovic og (Rashford) til 9'eren. Jeg tror de er rimelig rolige ;-)
El_Juan skrev: Den opmærksomme vil vide, at Mou mere eller mindre lukkede deres transfervindue med Zlatan. Han udtalte, at det ikke ville gøre ham noget af få en ekstra offensivspiller, men det var ikke altafgørende og noget han var desperat efter, hvorfor han heller ikke ville begræde det hvis der ikke kom yderligere en til. Og det er korrekt, at de TIDLIGERE på sommeren var ude efter Perisic (ikke hele sommeren). Det er vel efterhånden en måned siden de angiveligt afgav deres sidste bud på Perisic og siden har der ikke været noget nyt på den front, udover at han bliver i Inter.
Du har nok ret, tror ikke meget på det, men man kan jo have lov at håbe :)
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
El Siete skrev:
El_Juan skrev: Den opmærksomme vil vide, at Mou mere eller mindre lukkede deres transfervindue med Zlatan. Han udtalte, at det ikke ville gøre ham noget af få en ekstra offensivspiller, men det var ikke altafgørende og noget han var desperat efter, hvorfor han heller ikke ville begræde det hvis der ikke kom yderligere en til. Og det er korrekt, at de TIDLIGERE på sommeren var ude efter Perisic (ikke hele sommeren). Det er vel efterhånden en måned siden de angiveligt afgav deres sidste bud på Perisic og siden har der ikke været noget nyt på den front, udover at han bliver i Inter.
Du har nok ret, tror ikke meget på det, men man kan jo have lov at håbe :)
Det lugter efterhånden af at transfervinduet er lukket for Real Madrids vedkommende, men det har det nu gjort et stykke tid nu. Så må vi se til næste sommer... :-) Som jeg hele tiden har sagt, så bliver denne sæson afgørende for Bales fremtid i klubben.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Kratmus skrev: Ronaldo scorer med et sideliggende saksespark efter 3 minutter. ;)
Han kunne vi godt have brugt mod Valencia og de næste 4 kampe!
Kratmus skrev: Ronaldo scorer med et sideliggende saksespark efter 3 minutter. ;)
Cedric til højrebacken, William Carvalho til den defensive midt og Bernardo Silva til højrekanten vil klæde vores klub.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev: Endnu et fint hattrick fra Ronaldo.
El animal!
Glæder mig til at se ham tilbage!
Zyconith skrev:
Cedric til højrebacken, William Carvalho til den defensive midt og Bernardo Silva til højrekanten vil klæde vores klub.
Nej tak, nej tak og nej tak. Carvajal og Achraf > Cedric. Casemiro, Llorente, Kovacic, Kroos og Modric > William Carvalho. Isco, Asensio, Bale > Bernando Silva.