Sæson 2017/2018
- Jakobsif555
- Ekspert bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
PMO skrev:
El_Juan skrev: Liverpool overvejer angiveligt om de skal leje Divock Origi ud eller ej. Sad faktisk og overvejde Sturridge/Origi i går. Kunne det være en mulighed, eller er det hip som hap om det er Origi eller Mayoral?
Tiderne har godt nok ændret sig. Der må gerne være kvalitet hos de spillere hos hentes ind og som kan presse de 11 startende - det er immervæk sundt. At hente reservespillere i andre klubber højner ikke kvaliteten. Ingen af de to har noget at bidrage med i Madrid, udover at skulle have mere i løn, end de talenter som render rundt hos Castilla.
Aha. Og tiderne har ligefrem ændret sig? Behøver jeg nævne Adebayor og Chicharito? :-))
- Administrationen
-
- Administrator
-
Jakobsif555 skrev: Kan se Heerenveen har startet ok med to uafgjort og en sejr med Ødegaard i fuld tid i alle tre kampe. Nogen som har set, hvordan han har klaret sig?
Madridista.dk har fulgt ham tæt og i starten af næste uge vil du få en opdatering på både Ødegaards start, status på Vinicius og meget mere, når vi tager på rundtur og opdaterer på udlejede og andre interessante profiler.
Tænk at være fast mand i angrebet for Real Madrid, og alligevel misse tre 100% chancer, som i sidste ende koster os 2 point. Den uduelige franskmand, som Raymond Domenech engang kaldte ham.
Egentligt ville jeg foretrække at vi udskifter Benzema, men det er selvfølgelig ønsketænkning.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Steen skrev: Nå, der er et par dage tilbage før transfervinduet lukker, og vi har endnu ikke hentet en angriber ind. Mbappé er snart PSG-spiller, så ham bliver det ikke. Hvem er der så tilbage at hente? Det er efterhånden klart, at Benzema forbliver vores førsteangriber, uagtet hvor dårligt han spiller. Derfor er der kun tale om angriber der er villig til at sidde på bænken 80% af tiden. Nogen bud på hvem det kunne være? Hvis det stod til mig, (og hvis Mbappé er udelukket) så ville jeg nok hente en gammel kending; Fernando Llorente. Han er stadig en fremragende boksspiller, og jeg tror ikke at han ville klage over at sidde på bænken.
Egentligt ville jeg foretrække at vi udskifter Benzema, men det er selvfølgelig ønsketænkning.
Der har været lidt rygter om Llorente idag - og ja han ka sikkert være bedre at få ind end hvis det var en mayoral. Men i bund og grund intet der ville ændre det store. Faktum er vist bare at indtil begge falder af stærekassen, så er Bale og Benzema faste angribere i Real Madrid. Dette ganske alene på navn. Det er så trist når man tænker på hvilke spillere der fedter rundt omkring på alverdens hold, både af fantastiske navne som en Dybala, men også af spillere som er på vej frem. Men vi SKAL tvinges til at ha BB som fast inventar - og der blir jo også snart offentliggjort kontraktforlængelser, så det er jo bare endnu mere at glæde sig til - men som man siger, så ka man jo ik få for meget af en god ting..
Florentino Pérez
Carvajal - Varane - S. Ramos - Marcelo
Casemiro/Kovacic
Modric - Kroos
Asensio Isco
Ronaldo
... Opstillingen, vi alle venter på skal manifestere sig.
El_Juan skrev: Jeg har set at nogle har nævnt Fernando Llorente som et muligt alternativ til angrebet. Han meldes dog i dag tæt på et skifte til Chelsea.
Nu bringer jeg lige et lille indspark som nok ikke er særlig populært og kan tangere til instant BAN. Hvad med Costa fra Chelsea. Jeg ved godt han er et svin og ikke særlig populær i RMD kredse. MEN, hvis prisen på 30 mil euro/pund for ham er rigtig, så tænker jeg at han godt kunne være et interessant bud på en angriber. Jeg synes ihvertfald at han virker mere målfarlig oppe foran end vores kære franskmand. Men om han vil se sig tilfreds med en plads på bænken i en del kampe, og om hans hjerte brænder mere for den del af Madrid uden så mange pokaler.
Blot en lille tanke herfra.
Evden skrev:
El_Juan skrev: Jeg har set at nogle har nævnt Fernando Llorente som et muligt alternativ til angrebet. Han meldes dog i dag tæt på et skifte til Chelsea.
Nu bringer jeg lige et lille indspark som nok ikke er særlig populært og kan tangere til instant BAN. Hvad med Costa fra Chelsea. Jeg ved godt han er et svin og ikke særlig populær i RMD kredse. MEN, hvis prisen på 30 mil euro/pund for ham er rigtig, så tænker jeg at han godt kunne være et interessant bud på en angriber. Jeg synes ihvertfald at han virker mere målfarlig oppe foran end vores kære franskmand. Men om han vil se sig tilfreds med en plads på bænken i en del kampe, og om hans hjerte brænder mere for den del af Madrid uden så mange pokaler.
Blot en lille tanke herfra.
BAN manden, du er jo sindsyg:)
Costa må aldrig have en hvid madrid trøje på. Ham og Suarez er de mest usympatiske spillere der findes p.t.
Det tyder på at han gerne vil Atletico Madrid.
Altså, hvis klubben ikke har travlt med at købe en angriber, så er de vel fortrøstningsfulde ved Mayoral, Ronaldo, Bale og Benz.
At ville smide en af verdens bedste angribere (Benzema) på bænken og bryde med offensivt makkerskab der snart har et årti på bagen og kun er blevet bedre, er for mig fuldstændigt uforståeligt. Undgår Bale skader, så kan man håbe at dette bliver året hvor han begynder at betale noget af al tilliden tilbage. Og Mayoral? Jo flere minutter jo bedre, Marianos 300 stk. er lige i underkanten., så må tiden vise hvad potentialet rækker til.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos