Sæson 2017/2018
Kasillas skrev: Apropos Isco og hans kontrakt:
Hvis vi ender i den mærkelig situation af at han ikke forlænger, vil Real Madrid være nødsaget til at sælge ham i Januar? Ikk?
Hvorfor I helvedes er det ikke løst?
De kloge har flere gange meldt, at kontrakten er underskrevet. Det vil være meget lig Florentino at lade offentliggørelsen komme, når transferbølgerne har lagt sig.
Jeg skal dog se det for at tro det.
I det mindste set det ikke ligeså håbløst ud som det gør i Barcelona, som allerede to gange har meldt om Messis forlængelse uden at den endnu er faldet på plads (iflg. Sid Lowe).
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Florentino Pérez
BBB skrev:
Hvis vi ender i den mærkelig situation af at han ikke forlænger, vil Real Madrid være nødsaget til at sælge ham i Januar? Ikk?
De kloge har flere gange meldt, at kontrakten er underskrevet. Det vil være meget lig Florentino at lade offentliggørelsen komme, når transferbølgerne har lagt sig.
I det mindste set det ikke ligeså håbløst ud som det gør i Barcelona, som allerede to gange har meldt om Messis forlængelse uden at den endnu er faldet på plads (iflg. Sid Lowe).
Synes da det er meget lig hinanden. Der er meldt ud fra klubben (både RM og Barcelona), men spilleren er tavs. Nu er en kontraktforlængelse ikke et større mysterium. Før der er skrevet under og Isco siger noget - ja så er han fri til at handle med andre klubber til januar. Det må man ikke håbe sker, men hvis han bliver ved med at stå i skyggen af en Bale som aldrig bliver solgt så kan jeg godt forstå han vil noget andet. Ikke at skille sig af med Bale kan vise sig at være en kæmpe fejl. Med lad os håbe på at Isco forlænger.
PMO skrev:
BBB skrev:
Synes da det er meget lig hinanden. Der er meldt ud fra klubben (både RM og Barcelona), men spilleren er tavs. Nu er en kontraktforlængelse ikke et større mysterium. Før der er skrevet under og Isco siger noget - ja så er han fri til at handle med andre klubber til januar. Det må man ikke håbe sker, men hvis han bliver ved med at stå i skyggen af en Bale som aldrig bliver solgt så kan jeg godt forstå han vil noget andet. Ikke at skille sig af med Bale kan vise sig at være en kæmpe fejl. Med lad os håbe på at Isco forlænger.
Og alligevel ikke, for Isco har selv været ude og sige, at han bliver og de sidste små formaliteter bare mangler i kontrakten.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Asensio er stadig et ungt talent der indimellem falder lidt i niveau men så absolut mere stabil i niveauet end de fleste unge supertalenter (Hvad skal vi med Mbappe når vi har Asensio). Jeg ser ham som arvetager til Ronaldos plads.
Med de to - Isco og Asensio - har Real Madrid sikret fremtiden. De styrer jo allerede og skal naturligvis ikke stå i skyggen af Bale og Benzema men selvfølgelig indgå i en rotation på lige fod med resten af de utroligt dygtige angrebs/midtbanespillere som RM råder over.. Tror simpelthen ikke på, at Zidane ville bænke Isco i en vigtig kamp. Iscos rolle og den måde han udfylder den som 10´, er i Zidanes ånd og det kommer jo også frem, når man læser om forhandlingsforløbet omkring M´bappe. Det er Bale der aktuelt sidder yderst i bussen. Så BBC er blot en mulighed blandt andre og aktuelt ikke førstevalget, hvis nogen spørger mig.
I løbet af denne sæsom tror jeg vi får følgende angrebsdua at se som førstevalget:
****Ronaldo
Isco*****Asensio
Hvor Isco glider ned som kreatør på 10´eren og Ronaldo og Asensio bliver afslutterne. Jeg kan slet ikke se Benz og Bale vil kunne gøre den kombination konkurrence.
"I've always wanted to succeed in Madrid. I'm not one of those who give up when I have less minutes. I feel important". [@elchiringuitotv]
Sahinovic skrev: Hvor er det vildt, at man som fan kan blive provokeret af Isco og det er ikke første gang jeg oplever dette - overlegen! (de gav forresten op med at løbe efter ham efter hans lille tunnel mod Verratti)
Hvem bliver provokeret? Eller tænker du positivt som imponeret over evner?
Neye:
CIA > BBC
I øjeblikket. Men det ser ikke ud til at stoppe lige foreløbigt.
I løbet af denne sæsom tror jeg vi får følgende angrebsdua at se som førstevalget:
****Ronaldo
Isco*****Asensio
Hvor Isco glider ned som kreatør på 10´eren og Ronaldo og Asensio bliver afslutterne. Jeg kan slet ikke se Benz og Bale vil kunne gøre den kombination konkurrence.
Vi er alle sindssyg begejstret over Asensio, og han er fremtiden, men i mine øjne er han ikke nutiden, som i fast starter. Han er et ungt talent, og det ses også på banen, hvor han oftest falder en del ud af kampen. Han mangler det Isco netop gør nu. Tage ansvar, og levere på et stabilt niveau hele kampen igennem. Det kommer helt sikkert, men som det er nu, så ville jeg alle dage vælge Benzema fremfor Asensio. Benzema havde en rædselsfuld kamp imod Valencia, men styrer fuldstændig showet imod Barca. Benzema er som sædvanlig utrolig svingende i sit spil, men han er så vital for holdet, at en ligeså ustabil spiller som Asensio simpelthen ikke er der endnu.
Isco, Ronaldo og Benzema er nutiden, hvor Asensio skal lærer og spilles i position som Ronaldo's afløser. Ingen grund til at forhaste noget, for kvalitet er der simpelthen masser af med den trio, og selvom Asensio ikke skal være fast starter, så er han ligeså vigtig som de 3 nævnte.
Min pointe er egentlig også, at Asensio har taget alle med storm, men han bliver jo ikke ved med at sparke alt ind fra 30 meter af, og hans spil på banen er stadig meget ustabilt. Vi skal give ham tid og ro til at selv finde rytmen og hans plads på holdet, for hans første modgang står og venter på ham, og det er her vi for alvor får hans styrke at se.
Isco klarede den modgang, og er modnet og klar. Den modningsproces mangler Asensio stadig, men den kommer!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Neye skrev:
****Ronaldo
Isco*****Asensio
Vi er alle sindssyg begejstret over Asensio, og han er fremtiden, men i mine øjne er han ikke nutiden, som i fast starter. Han er et ungt talent, og det ses også på banen, hvor han oftest falder en del ud af kampen. Han mangler det Isco netop gør nu. Tage ansvar, og levere på et stabilt niveau hele kampen igennem. Det kommer helt sikkert, men som det er nu, så ville jeg alle dage vælge Benzema fremfor Asensio. Benzema havde en rædselsfuld kamp imod Valencia, men styrer fuldstændig showet imod Barca. Benzema er som sædvanlig utrolig svingende i sit spil, men han er så vital for holdet, at en ligeså ustabil spiller som Asensio simpelthen ikke er der endnu.
Isco, Ronaldo og Benzema er nutiden, hvor Asensio skal lærer og spilles i position som Ronaldo's afløser. Ingen grund til at forhaste noget, for kvalitet er der simpelthen masser af med den trio, og selvom Asensio ikke skal være fast starter, så er han ligeså vigtig som de 3 nævnte.
Min pointe er egentlig også, at Asensio har taget alle med storm, men han bliver jo ikke ved med at sparke alt ind fra 30 meter af, og hans spil på banen er stadig meget ustabilt. Vi skal give ham tid og ro til at selv finde rytmen og hans plads på holdet, for hans første modgang står og venter på ham, og det er her vi for alvor får hans styrke at se.
Isco klarede den modgang, og er modnet og klar. Den modningsproces mangler Asensio stadig, men den kommer!
Jeg er faktisk ikke uenig med dig (unge spilleres bundniveau er ofte meget lavt og mangler stabilitet) men synes at Asensio viser så gode takter, at jeg ser mulighed for - over sæsonen - at Asensio tilkæmper sig den plads Benzema aktuelt optager. Det er optimistisk men han har gjort det over forventning. Men okay, det kan godt være Asensio kommer til at vente på sin plads til Ronaldo er færdig. Tror han kommer til at blive en spiller der kan sammenlignes med Ronaldo som den store afslutter. Men som det er nu, må vejen være rotation og atter rotation.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Nu regner de færreste jo med at det blir tilfældet, men ifald Isco vælger ikke at forlænge, så er det stadig fuldstændig usandsynligt at han sku blive solgt i januar - det ville hverken Isco eller klubben have nogen som helst interesse i. Klubben ville kun ku få et ganske beskedent beløb for ham som på ingen måde vil opveje tabet af Isco i den afgørende halvdel af sæsonen og Isco selv ka jo frit vælge klub ved blot at forhandle en kontrakt fra sommer med en ny klub - det vil han økonomisk også få meget mere ud af
BBB skrev:
Sahinovic skrev: Hvor er det vildt, at man som fan kan blive provokeret af Isco og det er ikke første gang jeg oplever dette - overlegen! (de gav forresten op med at løbe efter ham efter hans lille tunnel mod Verratti)
Hvem bliver provokeret? Eller tænker du positivt som imponeret over evner?
Kan godt se forvirringen over mit indlæg, men det er ment som positivt (-:
Florentino Pérez
I suffered a lot against Isco. Not even Messi has come close to that level.
Kilde: ESPN