Sæson 2017/2018
Dios skrev: Neye skrev:
I løbet af denne sæsom tror jeg vi får følgende angrebsdua at se som førstevalget:
****Ronaldo
Isco*****Asensio
Hvor Isco glider ned som kreatør på 10´eren og Ronaldo og Asensio bliver afslutterne. Jeg kan slet ikke se Benz og Bale vil kunne gøre den kombination konkurrence.
Vi er alle sindssyg begejstret over Asensio, og han er fremtiden, men i mine øjne er han ikke nutiden, som i fast starter. Han er et ungt talent, og det ses også på banen, hvor han oftest falder en del ud af kampen. Han mangler det Isco netop gør nu. Tage ansvar, og levere på et stabilt niveau hele kampen igennem. Det kommer helt sikkert, men som det er nu, så ville jeg alle dage vælge Benzema fremfor Asensio. Benzema havde en rædselsfuld kamp imod Valencia, men styrer fuldstændig showet imod Barca. Benzema er som sædvanlig utrolig svingende i sit spil, men han er så vital for holdet, at en ligeså ustabil spiller som Asensio simpelthen ikke er der endnu.
Isco, Ronaldo og Benzema er nutiden, hvor Asensio skal lærer og spilles i position som Ronaldo's afløser. Ingen grund til at forhaste noget, for kvalitet er der simpelthen masser af med den trio, og selvom Asensio ikke skal være fast starter, så er han ligeså vigtig som de 3 nævnte.
Min pointe er egentlig også, at Asensio har taget alle med storm, men han bliver jo ikke ved med at sparke alt ind fra 30 meter af, og hans spil på banen er stadig meget ustabilt. Vi skal give ham tid og ro til at selv finde rytmen og hans plads på holdet, for hans første modgang står og venter på ham, og det er her vi for alvor får hans styrke at se.
Isco klarede den modgang, og er modnet og klar. Den modningsproces mangler Asensio stadig, men den kommer!
Ja, praecis ligesom Cristiano og Messi spillede voldsomt ustabilt og altid faldt ud af kampe da de var 21 :-)....
Benzema er INTET vaerd pt. Det er simpelthen uacceptabelt at braende saa mange chancer som han goer. Han har faaet saa lang snor, at han efterhaanden bare vikler sig selv mere og mere ind i den......
Faa nu bare kastet alle de minutter efter Asensio han kan traekke.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Og så må man ikke glemme at Benzema i den grad også kan falde ud af kampe og være usynlig i lange perioder.R7CR7GB11 skrev:
Dios skrev: Neye skrev:
I løbet af denne sæsom tror jeg vi får følgende angrebsdua at se som førstevalget:
****Ronaldo
Isco*****Asensio
Hvor Isco glider ned som kreatør på 10´eren og Ronaldo og Asensio bliver afslutterne. Jeg kan slet ikke se Benz og Bale vil kunne gøre den kombination konkurrence.
Vi er alle sindssyg begejstret over Asensio, og han er fremtiden, men i mine øjne er han ikke nutiden, som i fast starter. Han er et ungt talent, og det ses også på banen, hvor han oftest falder en del ud af kampen. Han mangler det Isco netop gør nu. Tage ansvar, og levere på et stabilt niveau hele kampen igennem. Det kommer helt sikkert, men som det er nu, så ville jeg alle dage vælge Benzema fremfor Asensio. Benzema havde en rædselsfuld kamp imod Valencia, men styrer fuldstændig showet imod Barca. Benzema er som sædvanlig utrolig svingende i sit spil, men han er så vital for holdet, at en ligeså ustabil spiller som Asensio simpelthen ikke er der endnu.
Isco, Ronaldo og Benzema er nutiden, hvor Asensio skal lærer og spilles i position som Ronaldo's afløser. Ingen grund til at forhaste noget, for kvalitet er der simpelthen masser af med den trio, og selvom Asensio ikke skal være fast starter, så er han ligeså vigtig som de 3 nævnte.
Min pointe er egentlig også, at Asensio har taget alle med storm, men han bliver jo ikke ved med at sparke alt ind fra 30 meter af, og hans spil på banen er stadig meget ustabilt. Vi skal give ham tid og ro til at selv finde rytmen og hans plads på holdet, for hans første modgang står og venter på ham, og det er her vi for alvor får hans styrke at se.
Isco klarede den modgang, og er modnet og klar. Den modningsproces mangler Asensio stadig, men den kommer!
Ja, praecis ligesom Cristiano og Messi spillede voldsomt ustabilt og altid faldt ud af kampe da de var 21 :-)....
Benzema er INTET vaerd pt. Det er simpelthen uacceptabelt at braende saa mange chancer som han goer. Han har faaet saa lang snor, at han efterhaanden bare vikler sig selv mere og mere ind i den......
Faa nu bare kastet alle de minutter efter Asensio han kan traekke.
Asensio har en glimrende evne til at falde ned i banen og hjælpe holdet af med bolden, når det er nødvendigt og samtidig er han en rigtig god spiller i kontrafasen, så han er både effektiv på små og store rum. Han kommer med så mange kvaliteter til holdet, at Benzema med glæde må sætte sig ud og styre bænken med sine geniale løb op og ned ad sidelinjen mens han varmer op.
Isco ha renovado. Lo vamos a anunciar en breve, en los próximos días. Vamos a anunciar todas las renovaciones."
Kilde: as.com/futbol/2017/09/07/primera/1504818483_541144.html
Jeg er 99% sikker på at Perez siger at Isco HAR FORLÆNGET men at det bliver offentliggjort snart. Bemærk at det ikke er en rygte, men noget Perez siger med mikrofon i hånden. - Nogle brugere havde tilsyneladende ret i at man havde forlænget med Isco i forvejen..
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Kasillas skrev: "La renovación de Isco...
Isco ha renovado. Lo vamos a anunciar en breve, en los próximos días. Vamos a anunciar todas las renovaciones."
Jeg er 99% sikker på at Perez siger at Isco HAR FORLÆNGET men at det bliver offentliggjort snart. Bemærk at det ikke er en rygte, men noget Perez siger med mikrofon i hånden. - Nogle brugere havde tilsyneladende ret i at man havde forlænget med Isco i forvejen..
Bartomeu har sagt det samme om både Messi og Iniesta.
- Administrationen
-
- Administrator
-
Administrationen skrev: Man kan godt få karantæne for at sammenligne Pérez med Bartomeu ;-)
Man kan eller man får? Vi er nødt til at have formalia i orden! ;-)
The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death - Iker Casillas
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
BBB skrev:
Bartomeu har sagt det samme om både Messi og Iniesta.
Forskellen er vel at Perez nærmest altid holder ord. Jeg mindes et interview inden sommerpausen, hvor Perez ligeledes var meget ærlig og blandt andet fortalte at man havde sikret sig Theo, selvom intet var officielt. Det er vel netop også derfor andre klubber i den grad gider handle med os og vi har fået et godt ry.
Det er noget andet i Barcelona. Hvor man vel efterhånden har præcis det modsatte ry ;)
Tror man siden ferien, har været enig om rammen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Casilla
Carvajal Nacho Ramos Marcelo
Lucas Llorente Kroos Theo
Asensio Benzema
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev: Dagens opstilling:
Casilla
Carvajal Nacho Ramos Marcelo
Lucas Llorente Kroos Theo
Asensio Benzema
Godt at Llorente, Theo og Lucas får nogle minutter og Bale og Isco spares. Opstillingen ser overvejende offensiv ud, bliver spændende at se hvad der kommer til at ske på de kanter.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- madrid2000
-
- Platin bruger
-