Sæson 2017/2018
Lars1991 skrev: Jeg ved godt man aldrig skal ønske nogle spillere skadet. Men tror nu det godt for Real Madrid at Benzema ikke er spillebar. Vi så sidste sæson at Isco først fik chancen da Bale røg ud.
Måske kommer det til at være skidt da han er den eneste rigtige angriber vi har der har spillet på højere end Castilla niveau. Men der må være en grund til man ikke har hentet en anden reserve, så jeg er spændt på om det kan åbne op for nogle andre spillere.
Hold da kæft man... Her bliver jeg nødt til at quote Rolf. Jeg mangler ord...
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
Emne forfatter
- Eduardo
-
#lortelørdag
Den eneste trøst er da, at vi ikke har ramt bunden endnu. Se os endelig smide point i San Sebastian næste weekend.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Og i mens er Barcelona. Som forventet. Ved at smadre Espanyol.
#lortelørdag
Den eneste trøst er da, at vi ikke har ramt bunden endnu. Se os endelig smide point i San Sebastian næste weekend.
Rettelse: Messi er ved at smadre Espanyol...
Jeg ser frem til Ronaldos tilbagekomst!
- DarioGomez
-
Emne forfatter
- Eduardo
-
Det med at få torskedumme røde kort excellerer Messi sjældent i.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
DarioGomez skrev: Og i mens er Barcelona. Som forventet. Ved at smadre Espanyol.
#lortelørdag
Ja første vanskelige prøve som nu pludselig er must win. Taber vi den så er vi formentlig 7 point efter - men til gengæld er Modric 0,3 % mere frisk når vi ska møde Getafe i april 2018
- DarioGomez
-
Emne forfatter
- Eduardo
-
Jeg ved bare ikke, hvem der skal lave målene næste weekend?
Mon ikke vi ser en offensiv med Isco, Asensio, Bale? Mayoral er der åbenbart ingen, der tror på.
- DarioGomez
-
Emne forfatter
- Eduardo
-
Pt skal vi dog passe på, at det ikke bliver større forspring. Og det er nok min største bekymring. Ikke mindst ift manglen på angriber.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
DarioGomez skrev: Tja. Rotationer sidste år viste os værdifulde til slut. Så at afskrive deres virkning er bare dumt.
Jeg ved bare ikke, hvem der skal lave målene næste weekend?
Mon ikke vi ser en offensiv med Isco, Asensio, Bale? Mayoral er der åbenbart ingen, der tror på.
Jeg afskriver ik deres virkning, men graden af dem og tidspunktet synes jeg er helt hen i vejret. At man doserer spillernes indsats henover efteråret er helt fair, men det her 5 nye hver gang som man næsten har fornemmelsen af at han er startet på det finder jeg totalt vanvittigt
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Det bliver sjovt at se dem mod Juventus for at vurdere, hvor gode de egentlig er.
- Forever-madrisimo
- Bruger er blokkeret
-
madrid2000 skrev: Barcelona med 9 point efter 3 kampe med en målscore på 9-0.
Det bliver sjovt at se dem mod Juventus for at vurdere, hvor gode de egentlig er.
Jamen de har da virkeligt startet godt, sammenspillet fungere og de klør på. Det er endnu ikke til at mærke på spillet at Neymar er væk. Dembele og Deulefeu gør det ganske fint.
Vores problem har jo været alt for mange tætte kampe, der skulle vindes i de døende minutter ligesom i dag. Det kan vi ikke blive ved med at leve på, slet ikke når holdet er forringet enormt offensivt med salget af Morata. Han hev trods alt rigtig mange points hjem på kontoen for os. Der er ingen nye tiltag til spillestilen, hvorfor at vi virkelig skal tænke på om det er nødvendigt med al det rotation for Isco. Uden ham sker der for lidt på banen.