Sæson 2017/2018

8 år 9 måneder siden #865 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæson 2017/2018

Real HWL skrev:

Zyconith skrev:

Real HWL skrev: Vi har tilfældigvis ikke en bruger her inde der er fysioterapeut, der kan forklare mig hvordan en top atlet kan blive skadet i 8 uger for at lægge en blød aflevering? Jeg er dybt rystet.

Det er vel en form for lyske skade der kan opstå på alle mulige måder.

Jeg kan forstå hvis man får sådan en skade i en spurt eller en anden eksplosiv aktivitet, men at man kan få såden en skade på så billig en baggrund fatter jeg ikke. Han må være dårlig til at strække ud efter træning...

Havde han ikke et sammenstød der fejlagtigt blev dømt til modstanderen kort før han satte sig ned? Jeg så ikke helt hvornår og hvordan han blev skadet.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 9 måneder siden #866 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæson 2017/2018

Zyconith skrev:

Real HWL skrev:

Zyconith skrev:

Real HWL skrev: Vi har tilfældigvis ikke en bruger her inde der er fysioterapeut, der kan forklare mig hvordan en top atlet kan blive skadet i 8 uger for at lægge en blød aflevering? Jeg er dybt rystet.

Det er vel en form for lyske skade der kan opstå på alle mulige måder.

Jeg kan forstå hvis man får sådan en skade i en spurt eller en anden eksplosiv aktivitet, men at man kan få såden en skade på så billig en baggrund fatter jeg ikke. Han må være dårlig til at strække ud efter træning...

Havde han ikke et sammenstød der fejlagtigt blev dømt til modstanderen kort før han satte sig ned? Jeg så ikke helt hvornår og hvordan han blev skadet.

Jo det tror jeg du har ret i han havde. Det kan selfølgelig have gjort forarbejdet til skadet.

8 år 9 måneder siden #867 af Bangow
Besvaret af Bangow på emne Sæson 2017/2018
Nu meldes Kroos også ude af kampen i morgen. Det bliver en ualmindelig svær tur til Baskerlandet, det her...

Umiddelbart må det betyde, at Ceballos får sin ilddåb på midtbanen fra start. Llorente og Casemiro ville sammen simpelthen være for udynamisk.

8 år 9 måneder siden #868 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 2017/2018

Bangow skrev: Nu meldes Kroos også ude af kampen i morgen. Det bliver en ualmindelig svær tur til Baskerlandet, det her...

Umiddelbart må det betyde, at Ceballos får sin ilddåb på midtbanen fra start. Llorente og Casemiro ville sammen simpelthen være for udynamisk.

Jeg tror og håber zidane går med en 4-4-2. Isco-Casemiro-Modric-Vazquez; Asensio - Bale.
Sidste redigering: 8 år 9 måneder siden ved Kiwes.

8 år 9 måneder siden #869 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæson 2017/2018

Er der nogen med forstand på fransk journalist-kultur der kan fortælle hvorfor de franske journalister evigt og altid skal sætte sig selv i centrum og stille lange, kringlede, små-filosofiske interviewspørgsmål?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 9 måneder siden #870 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæson 2017/2018

Zyconith skrev:

Er der nogen med forstand på fransk journalist-kultur der kan fortælle hvorfor de franske journalister evigt og altid skal sætte sig selv i centrum og stille lange, kringlede, små-filosofiske interviewspørgsmål?

Peter Brüchmann er altså dansker. ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

8 år 8 måneder siden #871 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæson 2017/2018
Hold da op Carvajal... Hvad er der dog sket med dig.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, Doc.juego, Hansen

8 år 8 måneder siden #872 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Sæson 2017/2018
Hvor er det skuffende spil over 225 minutter paa Bernabeu indtil videre. Helt utrolig elendigt! Det er godt nok daarligt at se fra Verdens bedste hold.
Carvajal skal i oevrigt Oppe sig utrolig meget!

8 år 8 måneder siden #873 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 2017/2018
edit: forkert tråd
Sidste redigering: 8 år 8 måneder siden ved Lars1991.

8 år 8 måneder siden #874 af madrid2000

8 år 8 måneder siden #875 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Sæson 2017/2018
Carvajal har, som I andre allerede har påpeget, spillet en rigtig skidt første halvleg, men derudover synes jeg egentlig, at spillet har flydt rimelig fint for Los Blancos i de første 45 minutter. Man har sat sig fuldstændig på opgøret, men har bare ikke formået at overføre spildominansen til mange store chancer. Fortsætter man efter pausen, forventer jeg dog et par scoringer.
Og desuden synes jeg heller ikke, at Isco har set særlig god ud indtil videre. Han vågnede lige en smule op til dåd her i slutminutterne af halvlegen, men før det har han virkelig været anonym. Det er Modric og Kroos, der har stået for stort set alt kreativt, der er skabt.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

8 år 8 måneder siden #876 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæson 2017/2018
Tjah. Jeg synes faktisk ikke det har været direkte elendigt i de kampe. Vi er vores modstandere klart overlegne Jeg synes vores genpres har været godt og vores forsvar har også stået gået. Der mangler skarphed i afleveringerne og bedre løsninger på den sidste 3.del. Det er svært når der intet kommer fra højresiden da Carvajal tilsyneladende har glemt hvordan en bold skal tæmmes over sommeren.

Vil gerne se Asensio i stedet for Bale, ikke at Bale har været direkte elendig, men der er bare flere ideer i Asensio, og vi skaber jo ikke et hav af chancer med den nuværende gameplan.

Leveret af Kunena Forum