Sæsonen 12/13

13 år 8 måneder siden #469 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 12/13
For nu lige at komme ned på jorden igen, så er det begrænset hvor meget denne sejr tager os ud af krisen.

I går så vi bare hvad alle vidste = at selv at Real Madrid-hold i dårlig form og interne problemer, stadig spiser City til frokost. Kampen burden jo bare have endt 4-0, og færdig arbejde.

Jeg tror at Rayo giver os mere modstand, ligesom Sevilla, Valencia og Getafe (var der nogen som sagde at PL er verdens stærkeste liga?), og her skal vi vise lidt af det vi så i går:

1. Gejst
2. Tænding
3. Engagement
4. Ronaldo-jubel
5. De 11 mand spillede som et hold!
6. Essien = Positiv oplevelse, at se ham spille.
7. Di Maria tog noget med fra det argentinske landshold.
8. Benzema, Benzema og Benzema. Fantastisk mål, og sig nu at det har sat ham igang!

Kampen i går har mest af alt ændret det, at jeg nu glæder mig til på søndag:) Og nå ja, så har jeg det også fint med, at se Dortmund sætte City med 3 point...

Var der andre som så i går, at Mourinho sagde noget i retningen af:

"Der er en bestemt grund til, hvorfor vi tabte til Sevilla og Getafe og vandt i dag. Jeg kender grunden."

Hvad skal man lægge i den?

Og gad vide hvor Sergio Ramos står lige nu?

Og har Marcelo og Cristiano fundet ud af tingene? Der var kærlighed imellem dem, da Cris scorede....;)

Er du gal hvor må Marca gnide sig i hænderne, over alt det de kan skrive om Real Madrid;)

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 8 måneder siden #470 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 12/13
#473: M_linding

&quot;'Der er en bestemt grund til, hvorfor vi tabte til Sevilla og Getafe og vandt i dag. Jeg kender grunden'.

Hvad skal man lægge i den?&quot;

Sammenholdt med dette, så er det vel ikke svært at regne ud hvad han egentlig mener: www.bold.dk/nyt/Mourinho-Vi-kan-naar-vi-vil - www.realmadrid.com/cs/Satellite/en/Actua...Real_Madrid_DNA_.htm

Det er heller ikke svært at regne ud hvad man skal lægge i det, når han tidligere har snakket om motivation og koncentration.

Sergio Ramos starter inde igen mod Rayo. Det er der han står. Akkurat som omkring og efter kampen mod Racing Santander i sidste sæson, hvor han ligeledes var bænket. Den efterfølgende ligakamp, som paradoksalt nok også var mod Rayo - dog på hjemmebane - var han igen med fra start.

13 år 8 måneder siden #471 af M_linding
El_Juan

&quot;Sammenholdt med dette, så er det vel ikke svært at regne ud hvad han egentlig mener: www.bold.dk/nyt/Mourinho-Vi-kan-naar-vi-vil - www.realmadrid.com/cs/Satellite/en/Actua...Real_Madrid_DNA_.htm

Det er heller ikke svært at regne ud hvad man skal lægge i det, når han tidligere har snakket om motivation og koncentration.&quot;

Jeg skal måske lige tilføje, at Mourinho siger at han vil holde grunden for sig selv. Det KUNNE antyde, at han har noget i tankerne, som ikk ehar været luftet i pressen...

13 år 8 måneder siden #472 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 12/13
#475: M_linding

Det er tænkeligt, men ellers er det vel ikke svært at lægge to og to sammen. Ikke kun i forhold til det han har sagt før og efter denne kamp og opgøret mod Sevilla, men ligeledes før og efter kampen mod Getafe.

Visse ting siger han heller ikke lige ud (faktisk er det meste antydninger og stikpiller og ikke noget han ytrer direkte), men det er tydeligt hvad han mener, læst mellem linjerne. Det er ikke utænkeligt, at han holder noget for sig selv, men i en eller anden forstand, så synes jeg det er ret åbenlyst, at han har sagt det meste. Hvis man altså vel at mærke lytter og/eller læser efter, hvad han egentlig siger.

Men det er selvfølgelig subjektivt hvordan vi hver især tolker det. Selv spillerne virker til tider uforstående over for det han siger, selv om de har set og hørt meget af det før - og Casillas har tidligere understreget dette. Alligevel hopper de - i hvert fald nogle af dem - i med begge ben.

13 år 8 måneder siden #473 af Raul-rik
Besvaret af Raul-rik på emne Sæsonen 12/13
www.marca.com/2012/09/19/futbol/equipos/...drid/1348073992.html

Den virker for mig helt gal, at Iker ikke engang gider at knytte en næve, når Madrid scorer til 3-2... Jeg ved ikke hvad man skal lægge i det, men det ligner at et eller andet er galt.

13 år 8 måneder siden #474 af M_linding
Eller også var han bare sur over, at han spillede som en amatør.

Selv jublede jeg nærmest heller ikke da Benzema scorede, fordi jeg var skuffet over at man overhovedet gav City chancen for at få point.

Når det så er sagt, så er der mange måder at juble på. Casillas kan sagtens have følt glæde, uden at stå og juble.

13 år 8 måneder siden #475 af Raul-rik
Besvaret af Raul-rik på emne Sæsonen 12/13
Hvor om alting er, er det en total hjerneblødning fra Iker... Han kunne have dræbt al snak om krise i truppen. Og så kunne han have taget snakke internt, men nu deler sejren lige pludselig overskrifter med den manglende jubel.

13 år 8 måneder siden #476 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 12/13
Det må have kostet en masse at holde en glæde tilbage. Hvordan man som Madridista kan stå helt forstenet i sådan en situation, er mig ubegribeligt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 8 måneder siden #477 af interfigo
Besvaret af interfigo på emne Sæsonen 12/13
Det er da godt nok en mærkelig reaktion fra Iker, det ligner ham da overhovedet ikke. På samme tid ville det dog også være underligt hvis han havde et problem med f.eks. Cristiano for her forleden satte han jo et billede ind med Cristiano og Benzema hvor han skrev &quot;den eneste triste på det her billede er Benzema&quot;. Det kan også være at der er/var noget andet. Eller måske skal man ikke lægge så meget i det?

• RMD96
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #478 af RMD96
Besvaret af RMD96 på emne Sæsonen 12/13
Spørgsmålet er om han også undgik at juble ved 1-1 og 2-2. Jeg tror også bare at det fordi han spillede så dårligt.

EDIT: Her er billedet interfigo skrev om
sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/4...863_1774458505_n.jpg

... og det han skrev: &quot;Foto oficial de la plantilla. El único que esta triste en esta foto es Benzema...&quot;

13 år 8 måneder siden #479 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 12/13
Men så meget desto mere grund er der da til at juble over, at det så gik godt alligevel.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 8 måneder siden #480 af anes
Besvaret af anes på emne Sæsonen 12/13
Casillas har pådraget sig en diva attitude, det er ulideligt og se på han forsvarer også hellere Spanien og spanske spillere end Madrid. Måske det er for stor en opgave og være anfører begge steder... I hvert fald er det her ren idioti, og en kamp han vil tabe i mit Madrid hjerte hver gang.

Leveret af Kunena Forum