Sæsonen 12/13
- karimbenz9
- Gæst
-
Men på den anden side, så er der jo klippet i videoen, så kan vi vel ikke være sikre på, at situationen med Casillas er fra 3-2 målet..
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Redondo5
- Gæst
-
- Rubæk
- Gæst
-
Kors hvor er det bare en ligegyldig ting altså... kom nu videre...
- Ramses
- Gæst
-
At grunden til at ilker ikke fejrede målet skyldes at vores træner lidt af en hykler.. Hvis altså grunden til at Ramos sad på bænken er at han kom med dumme udtalelser.. Hvis det sku være fair, så skulle Ronaldo have samme behandling.. Hans udtalelser er langt værre og meget mere egoistiske end Ramos som bare forsvarede Holdet. Ja, Ronaldo er langt vigtigere, men hvis du vil skabe stabilitet på et Real hold, så må Mourinho ikke straffe Ramos mens Ronaldo får lov til at spille.. Real er delt i 3... Ilker, Ramos og Albiol på den ene side, mens Mou står med Pepe, ronaldo, Fabio og Marcelo på den anden side.. De andre er i midten.. Der er ingen tvivl at der er en mini kamp mellem Mourinho og Reals 2 kaptajner.. Jeg mener ikke at Casilias har noget imod Ronaldo, men casilias nægtede! at fejre målet fordi han er skuffet over Mourinho´s beslutning om at droppe Ramos..
Bare et gæt ;)
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Tror han frygtede lidt, at City ville gå ned og score igen, havde han kunne gå op på banen, tror jeg også han ville have sagt - rolig nu drenge, den er ikke vundet endnu.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Helt enig! Man skulle fandme tro det var en børnehave. Ronaldo er ked af det. Ramos er dum. Casillas vil ikke lege. Mourinho driller bla bla bla.
Jeg brækker mig snart over medierne, og deres trang til fokusere på spillernes forhold, deres personligheder, og venskaber...
- Storken
- Gæst
-
Jeg har lige to spørgsmål:
Mener du harmoni er vigtig for en trup?
Virker det som om, at der er harmoni i truppen for tiden?
Jeg mener, at det er helt reelt at stille spørgsmålstegn ved Casillas manglende begejstring. Jeg tør vædde på, at Casillas har skulle anstrenge sig for ikke at juble. Det er sgu da ikke normalt.
Det bedste Barca har gjort de seneste 5 år var at smide Ronaldinho og Deco på porten. To bærende spillere, der ødelagde holdet indenfra.
Mvh
Anders
Lær at skelne og lær at kigge på de egentlige omstændigheder, tak.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
Her er svaret så på hvorfor Casillas slet ikke jublede - En dreng han havde lært og kende var død, få timer inden kampen.
- Callejon21
- Gæst
-