Sæsonen 12/13

• karimbenz9
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #481 af karimbenz9
Besvaret af karimbenz9 på emne Sæsonen 12/13
Jeg synes ikke det kan forsvares. Ronaldo fik turen for ikke at holde tingene internt, og det her hjælper Casillas overhovedet ikke på. Om han så havde være skyld i 5 mål, så er det mindste han kan gøre i den situation er at klappe ved sejrsmålet, hvis han var nede over sine fejl.

Men på den anden side, så er der jo klippet i videoen, så kan vi vel ikke være sikre på, at situationen med Casillas er fra 3-2 målet..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Redondo5
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #482 af Redondo5
Besvaret af Redondo5 på emne Sæsonen 12/13
Ronaldo fejrer jo ikke, at Real Madrid vinder en fodboldkamp. Han fejrer, Cristiano Ronaldo afgør en fodboldkamp. At Casillas ikke ønsker at deltage i dén fejring, er vel helt op til ham..

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #483 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Sæsonen 12/13
Måske faldt der bare en kæmpe sten fra hans hjerte?

13 år 8 måneder siden #484 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 12/13
Åh nej - endnu en trist spiller! Smid hele holdet på lykkepiller!!

Kors hvor er det bare en ligegyldig ting altså... kom nu videre...

• Ramses
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #485 af Ramses
Besvaret af Ramses på emne Sæsonen 12/13
Jeg tror...

At grunden til at ilker ikke fejrede målet skyldes at vores træner lidt af en hykler.. Hvis altså grunden til at Ramos sad på bænken er at han kom med dumme udtalelser.. Hvis det sku være fair, så skulle Ronaldo have samme behandling.. Hans udtalelser er langt værre og meget mere egoistiske end Ramos som bare forsvarede Holdet. Ja, Ronaldo er langt vigtigere, men hvis du vil skabe stabilitet på et Real hold, så må Mourinho ikke straffe Ramos mens Ronaldo får lov til at spille.. Real er delt i 3... Ilker, Ramos og Albiol på den ene side, mens Mou står med Pepe, ronaldo, Fabio og Marcelo på den anden side.. De andre er i midten.. Der er ingen tvivl at der er en mini kamp mellem Mourinho og Reals 2 kaptajner.. Jeg mener ikke at Casilias har noget imod Ronaldo, men casilias nægtede! at fejre målet fordi han er skuffet over Mourinho´s beslutning om at droppe Ramos..

Bare et gæt ;)

13 år 8 måneder siden #486 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 12/13
Nu må det snart stoppe. Det er set så mange gange tidligere, at Casillas ikke viser entusiasme ved fejring af mål. Jeg tror det skyldes erfaring, han ved hvor ustabilt et hold kan være lige efter man har scoret.

Tror han frygtede lidt, at City ville gå ned og score igen, havde han kunne gå op på banen, tror jeg også han ville have sagt - rolig nu drenge, den er ikke vundet endnu.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 8 måneder siden #487 af Realex
Besvaret af Realex på emne Sæsonen 12/13
488 El Juan @

Helt enig! Man skulle fandme tro det var en børnehave. Ronaldo er ked af det. Ramos er dum. Casillas vil ikke lege. Mourinho driller bla bla bla.

Jeg brækker mig snart over medierne, og deres trang til fokusere på spillernes forhold, deres personligheder, og venskaber...

13 år 8 måneder siden #488 af interfigo
Besvaret af interfigo på emne Sæsonen 12/13
Jamen det er jo bare mærkeligt. Altså det var jo en spændende kamp, Real var bagud 2 gange, kommer tilbage 2 gange og vinder endda, alle sidder med følelserne uden på tøjet, Bernabeu eksploderer, Mourinho glider i græsset, og Iker, jo han står og glor lige ud i luften . . . det bare mærkeligt.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #489 af Storken
Besvaret af Storken på emne Sæsonen 12/13
@El_Juan

Jeg har lige to spørgsmål:
Mener du harmoni er vigtig for en trup?
Virker det som om, at der er harmoni i truppen for tiden?

Jeg mener, at det er helt reelt at stille spørgsmålstegn ved Casillas manglende begejstring. Jeg tør vædde på, at Casillas har skulle anstrenge sig for ikke at juble. Det er sgu da ikke normalt.

Det bedste Barca har gjort de seneste 5 år var at smide Ronaldinho og Deco på porten. To bærende spillere, der ødelagde holdet indenfra.

Mvh
Anders

13 år 8 måneder siden #490 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 12/13
Denne historie (omkring Casillas) er en ligegyldighed af rang, som ikke er videre værd at spilde tid på. Det er en god overskrift, som mange hopper på. Ikke andet. Det har i øvrigt ingen videre relevans til det du, Storken, begynder at kævle om.

Lær at skelne og lær at kigge på de egentlige omstændigheder, tak.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

13 år 8 måneder siden #491 af anes
Besvaret af anes på emne Sæsonen 12/13
t.co/6iI13mF4

Her er svaret så på hvorfor Casillas slet ikke jublede - En dreng han havde lært og kende var død, få timer inden kampen.

• Callejon21
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #492 af Callejon21
Besvaret af Callejon21 på emne Sæsonen 12/13
Hold kæft hvor bliver det hele dog bare pisket op!

Leveret af Kunena Forum