Om vores rivaler VII

13 år 2 måneder siden #1009 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om vores rivaler VII
Fedt, det ser ud til at Barca hverken får Hummels eller Tiago Silva:

www.fcbarcelona.dk/component/content/art...ver-i-dortmundq.html

mobil.bold.dk/#/nyt/Thiago-Silva-bliver-i-PSG

Så må de nøjes med Shakira-Pique, Gamle-skade-Puyol, Midtbane-spilleren-mascherano og den urutineret-Bartra.

Sammenlign det med Ramos og Varane!!! = VERDENS BEDSTE FORSVARPAR
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1010 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Jeg var virkelig nervøs for de hentede Thiago Silva. Han er uden lige verdens bedste forsvars spiller, han har hele pakken og at hente ham for 40 Millioner Euro ville være næsten være et kup. Det er surt at han skal være så skadesplaget.
Hvis det ikke var for Varane, så ville jeg ønske man hentede ham. Jeg ser faktisk mange ligheder mellem de to, og så har Varane et kæmpe potentiale. Ramos - Varane de næste mange år, heldigvis ingen grund til bekymring der.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1011 af Pena1992
Besvaret af Pena1992 på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev: Jeg var virkelig nervøs for de hentede Thiago Silva. Han er uden lige verdens bedste forsvars spiller, han har hele pakken og at hente ham for 40 Millioner Euro ville være næsten være et kup. Det er surt at han skal være så skadesplaget.
Hvis det ikke var for Varane, så ville jeg ønske man hentede ham. Jeg ser faktisk mange ligheder mellem de to, og så har Varane et kæmpe potentiale. Ramos - Varane de næste mange år, heldigvis ingen grund til bekymring der.

Det være sig lige indtil Sergio Ramos rager endnu et rødt kort til sig :P Men jo, vi ser rimelig godt ud i midterforsvaret.

Jeg synes endvidere Dante fra Bayern ser spændende ud også.

"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1012 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII

Pena1992 skrev:

Steen skrev: Jeg var virkelig nervøs for de hentede Thiago Silva. Han er uden lige verdens bedste forsvars spiller, han har hele pakken og at hente ham for 40 Millioner Euro ville være næsten være et kup. Det er surt at han skal være så skadesplaget.

Det være sig lige indtil Sergio Ramos rager endnu et rødt kort til sig :P Men jo, vi ser rimelig godt ud i midterforsvaret.

Jeg synes endvidere Dante fra Bayern ser spændende ud også.

Hahaha :D. Jo du har ret, jeg har faktisk også været ret imponeret af Dante i denne sæson (også eneste jeg har set med ham) , han er også ret dygtig, men en ting som han mangler, og en ting som Thiago Silva har mere end nogen anden ; Koncentration. Ramos, Pepe, Pique og også Dante er alle gode forsvarsspillere, men de laver så mange koncentrationsfejl, og det er her T. Silva skinner igennem. Mest komplette forsvarsspiller længe!
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1013 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Så lige denne her på bold.dk. For helvede for selvfed spasser, jeg har aldrig været Mourinho fan,men det der selvhellighed er så dumt, at han burde blive sparket i kuglerne, prikket i øjet og så flækket begge knæskaller. Og det mener jeg i ramme alvor:

Jose Mourinho er færdig i Real Madrid, og det glæder i hvert fald en mand på Barcelonas direktionsgang. Vicepræsident Carles Vilarrubi har således ikke mange positive ting at sige om portugiseren.

- For tre år siden sagde jeg dette, men i et andet forum. Og nu hvor han ikke er træner længere, kan jeg gentage, at Mourinho ville blive en pestilens for spansk fodbold. Nu er han det ikke længere, siger Vilarrubi til Radio Catalunya og fortsætter:

- Det er positivt for spansk fodbold, at han smutter, for han skabte ikke noget positivt klima. Og Real Madrid var ligeglade, selvom resultaterne ikke var med ham.

Real Madrid bekræftede mandag, at Mourinho tager videre i karrieren, men endnu melder historien ikke noget om, hvor han fortsætter, omend en retur til Chelsea spøger på rygtebørsen.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1014 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
En catalaner har aldrig sagt nej til 15 minutters berømmelse, så det overrasker ingenlunde.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1015 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Mere sigøjnersnak.

Neymar er jo nok kun et kønshår fra at blive bruserkammerat med Dværgen, taxachaufføren, neandertaleren og spøgelset.
Hvad tænker I om Loa Culos efter et sådant køb?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1016 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: Mere sigøjnersnak.

Neymar er jo nok kun et kønshår fra at blive bruserkammerat med Dværgen, taxachaufføren, neandertaleren og spøgelset.

jeg tror neymar bliver den nye Sanchez. Må ikke drible og bliver uvenner med messi

men hvis han ender i madrid så får han plads og frihed = succes
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1017 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: Så lige denne her på bold.dk. For helvede for selvfed spasser, jeg har aldrig været Mourinho fan,men det der selvhellighed er så dumt, at han burde blive sparket i kuglerne, prikket i øjet og så flækket begge knæskaller. Og det mener jeg i ramme alvor:

Jose Mourinho er færdig i Real Madrid, og det glæder i hvert fald en mand på Barcelonas direktionsgang. Vicepræsident Carles Vilarrubi har således ikke mange positive ting at sige om portugiseren.

- For tre år siden sagde jeg dette, men i et andet forum. Og nu hvor han ikke er træner længere, kan jeg gentage, at Mourinho ville blive en pestilens for spansk fodbold. Nu er han det ikke længere, siger Vilarrubi til Radio Catalunya og fortsætter:

- Det er positivt for spansk fodbold, at han smutter, for han skabte ikke noget positivt klima. Og Real Madrid var ligeglade, selvom resultaterne ikke var med ham.

Real Madrid bekræftede mandag, at Mourinho tager videre i karrieren, men endnu melder historien ikke noget om, hvor han fortsætter, omend en retur til Chelsea spøger på rygtebørsen.

Helt enig, det bare om at ignorere sådan nogle tumper som ham for ellers kan det virkelig bringe ens pis i kog. Da jeg læste sad jeg nærmest og tænkte "For fanden, så lad Mourinho blive!" selvom jeg har været fortaler for at skille sig af med ham i et stykke tid efterhånden. Og det går jo ikke at man ændrer meninger bare fordi der sidder nogle idioter i Catalonien :)
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1018 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: Mere sigøjnersnak.

Køb eller ikke køb, man får kun kvalme af at tænke på Cataloniens største klub.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1019 af samuraidk
Besvaret af samuraidk på emne Om vores rivaler VII
Jeg er sgu lidt splittet i spørgsmålet om Neymar til Barca. Der kan ikke være nogen tvivl om hans talent, men alle youtube videoer jeg har set med ham,viser ham som en total show off. En der holder unødvendigt på bolden og kan li' at gøre sine modstandere til grin. Den eneste gang jeg har set ham spille mod en ordentlig modstander var, da de mødte Barca og der var han total anonym. Hans unødvendige driblinger og ego vil gøre ham og Barca til et mismatch på samme måde som Zlatan. Så derfor kunne jeg godt tænke mig at de købte ham, men så tænker jeg, at hvis de nu får held til disciplinere ham og få ham til at indordne sig.....?

Som sagt, ingen tvivl om at han nok er en af de bedste driblere i verden lige nu, men jeg tror ikke jeg ville ham som førstevalg som indkøb til Real i år. Så hellere Bale.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1020 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII

samuraidk skrev: Jeg er sgu lidt splittet i spørgsmålet om Neymar til Barca. Der kan ikke være nogen tvivl om hans talent, men alle youtube videoer jeg har set med ham,viser ham som en total show off. En der holder unødvendigt på bolden og kan li' at gøre sine modstandere til grin. Den eneste gang jeg har set ham spille mod en ordentlig modstander var, da de mødte Barca og der var han total anonym. Hans unødvendige driblinger og ego vil gøre ham og Barca til et mismatch på samme måde som Zlatan. Så derfor kunne jeg godt tænke mig at de købte ham, men så tænker jeg, at hvis de nu får held til disciplinere ham og få ham til at indordne sig.....?

Som sagt, ingen tvivl om at han nok er en af de bedste driblere i verden lige nu, men jeg tror ikke jeg ville ham som førstevalg som indkøb til Real i år. Så hellere Bale.

Barca vil jo købe Neymar nettop på grund af de vil have en anden spiller der kan gøre tingene selv og vil ikke have at det hele skal være som denne sæson, hvor det er Messi der simpelthen har trukket Barca op.

Godt nok vil de lige "finpudse" Neymar en smule, men de vil ikke købe en af verdens største individualister også ændre ham fuldstændig (med mindre ledelsen i Barca er direkte mongoler). Og jeg tror skam også at han får nok plads, når Barcas modstandere gang på gang kun fokusere på at mandsopdække Messi, så skal Neymar nok få sin plads og frihed på banen.

Også er det altid forkert at dømme Neymar fra de kampe han nu har spillet mod tophold, her tænker jeg England og Barcelona.
Han er 21 år for fanden, han har potentialet til at blive meget bedre, så man skal ikke forvente at han kommer til at stråle når han spiller i Santos og møder et tophold som Barca. Godt nok er han en individualist, men individualiser har også brug for deres hold.
Man kan ikke bare tage Messi eller Ronaldo og sætte dem på et lorte hold og forvente at de stråler, specielt ikke hvis de var 21 år.

Neymar bliver en succes, hvis han tager til Madrid, Barca, Bayern og diverse tophold, men om han kommer op i top 10 eller top 5, det er det man kun kan sætte spørgsmålstegn over.

Edit: Så blev jeg sku platin bruger, det er da altid noget :D

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved rezamadridista.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum