Om vores rivaler VII

13 år 2 måneder siden #985 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Om vores rivaler VII
I min verden betyder EL ligeså meget som CdR. Hvis ikke mindre. Helt seriøst. Komplet ligegyldig turnering. No offence. Havde været en skandale hvis de ikke havde vundet jo! :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
  • Redondo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #986 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Om vores rivaler VII
Så siger jeg det. Rafa er en dårlig træner. Håber f...... Ikke han kommer til Madrid.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #987 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Om vores rivaler VII

Realmadrid94 skrev: I min verden betyder EL ligeså meget som CdR. Hvis ikke mindre. Helt seriøst. Komplet ligegyldig turnering. No offence. Havde været en skandale hvis de ikke havde vundet jo! :)

Så kan man vel rose Benitez for at undgå den skandale. Det formåede Ajax, Napoli, Inter, Tottenham, Atletico Madrid og Bilbao eksempelvis ikke.

På papiret er Chelsea måske en anelse stærkere end konkurrenterne ovenstående, men tager skaderne og den enormt turbulente sæson i betragtning, så står Benitez altså med en titel og en CL-kvalifikation. Det efter at have overtaget en klub i krise, uden styrmand og hvor fansene hadede ham.

Man kan kritisere Benitez for meget, men hans arbejde i Chelsea kunne ikke gøres bedre.

Mandens CV de seneste 12 år taler et enestående sprog.
2x Spansk mester med Valencia
2x EL/UEFA Cup med Valencia og Chelsea
1x CL-titel med elendige Liverpool
Dertil en række pokaltitler.

Foruden tiden i Inter, kan man titelmæssigt ikke sætte en finger på Rafa Benitez' CV. Jeg har aldrig selv været fan, men skulle man objektivt pege på en kommende Madrid-træner ud fra følgende aspekter: Medietække i Spanien, indsigt i klubben, forventet respekt i truppen, CV og evne til at tilpasse sin spillestil. Så kommer ingen i nærheden af Rafa Benitez, det er ikke engang tæt løb - og så er han endda uden kontrakt.
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved raul7=kongen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, M_linding, Mathiaska, Jaken
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #988 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII

Raul 4 ever skrev: Og hvorfor har man ikke hørt mere til denne Matic? Han er da fantastisk. Vores næste €30 millioners køb fra Portugal?

25 år gammel, ikke gjort noget nævneværdigt væsen af sig i de klubber han har været i hidtil, og ikke opnået mere end en håndfuld landskampe for Serbien. At han spiller en fin EL-turnering er ikke helt nok til at retfærdiggøre at købe ham, men altså man har da før set tvivlsomme handler på baggrund af enkelte turneringer, jeg synes dog ikke umiddelbart han virker interessant for en klub som Real. Ligesom jeg heller ikke synes Gaitán gør.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #989 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII

raul7=kongen skrev:

Realmadrid94 skrev: I min verden betyder EL ligeså meget som CdR. Hvis ikke mindre. Helt seriøst. Komplet ligegyldig turnering. No offence. Havde været en skandale hvis de ikke havde vundet jo! :)

Så kan man vel rose Benitez for at undgå den skandale. Det formåede Ajax, Napoli, Inter, Tottenham, Atletico Madrid og Bilbao eksempelvis ikke.

På papiret er Chelsea måske en anelse stærkere end konkurrenterne ovenstående, men tager skaderne og den enormt turbulente sæson i betragtning, så står Benitez altså med en titel og en CL-kvalifikation. Det efter at have overtaget en klub i krise, uden styrmand og hvor fansene hadede ham.

Man kan kritisere Benitez for meget, men hans arbejde i Chelsea kunne ikke gøres bedre.

Mandens CV de seneste 12 år taler et enestående sprog.
2x Spansk mester med Valencia
2x EL/UEFA Cup med Valencia og Chelsea
1x CL-titel med elendige Liverpool
Dertil en række pokaltitler.

Foruden tiden i Inter, kan man titelmæssigt ikke sætte en finger på Rafa Benitez' CV. Jeg har aldrig selv været fan, men skulle man objektivt pege på en kommende Madrid-træner ud fra følgende aspekter: Medietække i Spanien, indsigt i klubben, forventet respekt i truppen, CV og evne til at tilpasse sin spillestil. Så kommer ingen i nærheden af Rafa Benitez, det er ikke engang tæt løb - og så er han endda uden kontrakt.

Elendige Liverpool som i øvrigt i Benitez' tid i klubben eliminerede Real Madrid fra CL, med 5-0 samlet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #990 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Om vores rivaler VII

JesperA skrev: [
Elendige Liverpool som i øvrigt i Benitez' tid i klubben eliminerede Real Madrid fra CL, med 5-0 samlet.

Hvilket blot understreger min pointe. Det materiale Benitez havde i Liverpool burde ikke give hverken CL- eller PL-titler.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #991 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Jeg tror ikke, at man skal møde ret meget Ancelotti-modstand før man griber til Benítez-kortet, for på mange områder vil han passe som fod i hose til den profil, som Florentino Pérez kan tænkes at have Post-Mourinho.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Siempre Madrid.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #992 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Endnu en legende takker af, David Beckham stopper efter denne sæson.

Man kan aldrig blive træt af denne fænomenale assist
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #993 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII
Den assist burde være verdenskendt som "the assist". Do you remember the assist? Of course man :D

Og det er så dejligt at se Ronaldo gør bolden klar, selvom vi var foran med 3-0. Fantastisk signal der bliver sendt: "Bare rolig, vi er ikke færdige endnu".

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #994 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

rezamadridista skrev: Den assist burde være verdenskendt som "the assist". Do you remember the assist? Of course man :D

Og det er så dejligt at se Ronaldo gør bolden klar, selvom vi var foran med 3-0. Fantastisk signal der bliver sendt: "Bare rolig, vi er ikke færdige endnu".

Måske fordi det var Copa del Rey-kampen mod Zaragoza, hvor vi havde tabt første kamp 6-1 ;-)

Det var en vild returkamp, hvor vi endte med at mangle en enkelt scoring.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperA, Dios, Roesen7, rezamadridista
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #995 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #996 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII
Så tror jeg den er ved at være sikker - Neymar skal til Barca.

Jeg er egentlig ikke misundelig. For mig at se er han overvurderet.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum