Om vores rivaler VII
Hugol skrev: Verratti, Modric og Alex F hvis han bliver hevet op fra Castilla.
Veratti og Modric er på ingen måde stærke nok til at agerer skraldespand på midtbanen. Veratti, Modric og Xabi Alonso har nærmest samme basis for deres spil, dybtliggende dirigenter, og derfor er der én for meget. Verrati, bevares en spændende spiller som har spillet én sæson på top niveau, men ligesom hans egen yngling Andrea Pirlo har han brug for en der arbejder sten hårdt defensivt ved siden af sig. Det samme gælder Alonso og Modric, i hvert fald når modstanderen hedder Bayern, Man Utd. eller FC Barcelona. Kampe mod sidstnævnte har Khedira været fantastisk i de seneste kampe.
"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Milliarder brugt, vandt mesterskabet grundet Uniteds mange pointtab sidste år, er ikke kommet videre fra gruppespillet i ChL. Ryger ud af EL med det samme. Taber pokalfinalen mod Wigan som ligner nedrykkere. Tja, jeg vinkler bare historikken, som du selv gør Steen :D har aldrig synes Mancini var en god træner. Dette skyldes mange ting, men en af dem er hans periode i City. Hold da kæft han har brugt SÅ mange penge. My Oh My :-) bliver helt forarget. Han brokker sig over spillere, som han SELV har købt. Håber aldrig han nærmer sig RM.Steen skrev: Roberto Mancini er blevet fyret i Manchester City, og det er næsten sikkert at det bliver Pellegrini som tager over. Godt nok en hård fyring. Klart, de har skuffet gevaldigt både i år og sidste år i CL, men de har gjort det fantastisk i Premier League, tænk at man gik fra at være ingenting, så til at snige sig op på 3 pladsen, sæsonen efter allerede vinder Premier League, og så nu en anden plads. 1 Premier League titel, 1 Fa cup og 1 Community Shield. Godt nok har man brugt masser af penge, men City er ikke blandt toppen endnu, eftter blot en enkel dårlig sæson mener jeg ikke han skulle fyres. Spændende med Pellegrini, som sikkert tager Isco med sig. Farvel og tak til Malaga, det bliver et par hårde år for dem.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Nye trænere i United, City og Chelsea, jeg tror det bliver en meget tæt kamp om de øverste 3 pladser.
Valdes, Tevez og Rooney er senest rygtet dertil, men det er bare løse rygter, Falcao ligner en kommende Monaco spiller. Mancini er i øvrigt også blevet rygtet på vej, og dermed fyre Ranieri som lige har ført dem op... Endnu en latterlig klub på vej, jeg håber ikke de får succes med deres projekt.
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
Og hvorfor har man ikke hørt mere til denne Matic? Han er da fantastisk. Vores næste €30 millioners køb fra Portugal?
Raul 4 ever skrev: Nøj hvor det dog fryder mig at Chelsea vinder Europa League. Hvor har alle dog haft travlt med at fortælle hvor elendig Rafa Benitez er, og nu sætter han eftertrykkeligt sine kritikkere til vægs med denne titel samt Champions League kvalifikation.
Og hvorfor har man ikke hørt mere til denne Matic? Han er da fantastisk. Vores næste €30 millioners køb fra Portugal?
Aahrrr???
Er der virkelig nogen som har skrevet, at Rafa er en dårlig træner?
Han er en virkelig dygtig træner - Men måske bare ikke den helt rigtige for Real Madrid(?)...