Om vores rivaler VII

13 år 2 måneder siden #1021 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Lame! Jeg vil også være platin-bruger!

Ang. Neymar - han kan en masse, har scoret rigtigt mange mål pga. sin alder, og så har han et kæmpe-talent.
Men jeg vil faktisk stille spørgsmålstegn ved, om Neymar reelt set på nuværende tidspunkt er bedre end Alexis Sanchez var det, da han blev hentet.

De er i min optik cirka samme niveau, og med mange af de samme kompetencer. Og han har jo mildest talt været en dundrende fiasko i Barcelona, særligt i denne sæson hvor Messis vigtighed har lukket fuldstændig ned for chilenerens kompetencer. Netop dette er også en af grundene til, at jeg ikke frygter cirkus Neymar, da Barcelonas Messi-forherligelse og jagt på flere rekorder i argentinerens navn tilsyneladende er ved at smadre den homogenitet, som gjorde deres hold så godt.

Læg dertil at hvis fortsætter at have assistenten og botox-hagen i trænerstaben, så tror jeg faktisk ikke på, at de har taktisk intelligens nok til at forme en spillestil, hvor der er plads til to dovne primadonnaer.

PS: Hvis de henter Neymar, har de så monstro råd til særligt mange ekstra indkøb??

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1022 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
"Godt nok vil de lige "finpudse" Neymar en smule, men de vil ikke købe en af verdens største individualister også ændre ham fuldstændig (med mindre ledelsen i Barca er direkte mongoler)."

Tjaaa ... jeg vil jo mene, at det er synd for mongoler at blive sammenlignet med det laverestående folkefærd fra øst.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, rezamadridista
Emnet er blevet låst.
  • Casper HN
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #1023 af Casper HN
Besvaret af Casper HN på emne Om vores rivaler VII
Til en svag (og svagere) La Liga er Neymar et godt køb er jeg bange for. I mange liga kampe mod svage defensive hold kan hans driblinger åbne et forsvar og sørge for det ene nødvendige mål. I år har Barca været super heldige i mange liga-kampe - specielt mens Messi har været ude eller anonym.

I store kampe tror jeg han bliver lukket ned for nemt - i hvert fald de næste par år, men jeg tror han får en stor andel i deres jagt på liga-titlen.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1024 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII
Neymar bliver beviset på, at Barcelona har en tosset præsident, som ikke forstår sin egen klub.

Han kommer nok til at lave nogle flotte mål, og Barcelona kommer til at tjene kassen... Men hvad blev der af kollektivet og ingen over Mess... jeg mener klubben? Egoet bliver et problem - Enten for Barcelona eller for Neymar.

Jeg tror at Laporta ville ha' foretrukket at køre Gerard Deulofeu ind på holdet, frem for at købe sig en lottokupon.

Skal Barcelona betale de 100 mio. euro, som Perez skulle ha budt?:)
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1025 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

M_linding skrev: Neymar bliver beviset på, at Barcelona har en tosset præsident, som ikke forstår sin egen klub.

Han kommer nok til at lave nogle flotte mål, og Barcelona kommer til at tjene kassen... Men hvad blev der af kollektivet og ingen over Mess... jeg mener klubben? Egoet bliver et problem - Enten for Barcelona eller for Neymar.

Jeg tror at Laporta ville ha' foretrukket at køre Gerard Deulofeu ind på holdet, frem for at købe sig en lottokupon.

Man skal ikke kaste med æbler, når man selv er et skrog ;-)

Vi kæmper selv med en præsident, som hvert fjerde år er nødt til at sminke sit projekt for at få medlemmerne til at se bort fra den begrænsede succes.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, Roesen7
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1026 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII
Neymar er en større talent end hvad Alexis var i sin tid, det burde der ikke herske nogen tvivl om. Og Neymar er jo den der har scoret flest mål i Brasilien siden selveste Pele, også var Pele (hvis jeg ikke tager fejl) i et langt stærkere Santos hold.

Og en anden faktorer er at Barca har tiki-taka, de kan godt have to dovenhoveder hængende deroppe, nettop fordi hele holdet 60 procent af tiden er på modstanderens halvdel.
Det ville derimod være noget helt andet i Real Madrids tilfælde, da vi har brug for de offensive til at arbejde meget defensivt. Det er vel også derfor vi forlanger Ronaldo til at arbejde defensivt, men har ikke hørt at barca fans brokke sig over at Messi ikke kommer med tilbage.

Jeg vil også lige understrege, at jeg altså ikke vil absolut have ret, jeg håber at det er mig der tager fejl, men med den viden jeg har, så kan jeg ikke se hvorfor Neymar skulle floppe: Neymar - Messi - Alexis lyder absolut fatalt.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved rezamadridista.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1027 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: "Godt nok vil de lige "finpudse" Neymar en smule, men de vil ikke købe en af verdens største individualister også ændre ham fuldstændig (med mindre ledelsen i Barca er direkte mongoler)."

Tjaaa ... jeg vil jo mene, at det er synd for mongoler at blive sammenlignet med det laverestående folkefærd fra øst.

Haha det var faktisk lige præcis det jeg tænkte på da jeg var igang med at skrive.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1028 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev:

M_linding skrev: Neymar bliver beviset på, at Barcelona har en tosset præsident, som ikke forstår sin egen klub.

Man skal ikke kaste med æbler, når man selv er et skrog ;-)

Vi kæmper selv med en præsident, som hvert fjerde år er nødt til at sminke sit projekt for at få medlemmerne til at se bort fra den begrænsede succes.

Ja det er jeg da enig i... Så sent som for fem minutter siden, fik jeg dårlige nerver af at læse om Perez planer for sommeren.

Men hvorledes forhindrer det mig i, at kritisere halvpsykopaten Rosell? Jeg er jo ikke ansvarlig for hverken Real Madrid eller Barcelona...;)
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1029 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: Lame! Jeg vil også være platin-bruger!

Ang. Neymar - han kan en masse, har scoret rigtigt mange mål pga. sin alder, og så har han et kæmpe-talent.
Men jeg vil faktisk stille spørgsmålstegn ved, om Neymar reelt set på nuværende tidspunkt er bedre end Alexis Sanchez var det, da han blev hentet.

De er i min optik cirka samme niveau, og med mange af de samme kompetencer. Og han har jo mildest talt været en dundrende fiasko i Barcelona, særligt i denne sæson hvor Messis vigtighed har lukket fuldstændig ned for chilenerens kompetencer. Netop dette er også en af grundene til, at jeg ikke frygter cirkus Neymar, da Barcelonas Messi-forherligelse og jagt på flere rekorder i argentinerens navn tilsyneladende er ved at smadre den homogenitet, som gjorde deres hold så godt.

Læg dertil at hvis fortsætter at have assistenten og botox-hagen i trænerstaben, så tror jeg faktisk ikke på, at de har taktisk intelligens nok til at forme en spillestil, hvor der er plads til to dovne primadonnaer.

PS: Hvis de henter Neymar, har de så monstro råd til særligt mange ekstra indkøb??

Fint hvis de køber ham, så har de så mange penge mindre at bruge på deres ømme punkt = Forsvaret

Neymar vil desuden intet overhovedet lave defensivt, så hvis Pedro ryger ud eller Sanchez gør dem bare endnu mere sårbare defensivt.
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved asp3200.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1030 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Om vores rivaler VII

asp3200 skrev:

Fint hvis de køber ham, så har de så mange penge mindre at bruge på deres ømme punkt = Forsvaret

Neymar vil desuden intet overhovedet lave defensivt, så hvis Pedro ryger ud eller Sanchez gør dem bare endnu mere sårbare defensivt.

I mine øjne virker Neymar som en meget ambitiøs mand, klog og ikke mindst fodbold-elskende.
Manden indordner sig selvfølgelig efter de defensive forpligtelser han eventuel skulle få i Barcelona.

Neymar bliver en kæmpe succes uanset hvilken topklub han skifter til. Hvis ikke det første år, så helt sikkert det andet.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1031 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII

Mathiaska skrev:

asp3200 skrev:

I mine øjne virker Neymar som en meget ambitiøs mand, klog og ikke mindst fodbold-elskende.
Manden indordner sig selvfølgelig efter de defensive forpligtelser han eventuel skulle få i Barcelona.

Neymar bliver en kæmpe succes uanset hvilken topklub han skifter til. Hvis ikke det første år, så helt sikkert det andet.

Du lyder lidt for Robinho sikker:)
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1032 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Om vores rivaler VII

asp3200 skrev:

Mathiaska skrev:

asp3200 skrev:

Du lyder lidt for Robinho sikker:)

Tager min chance med ham her :)

I mine øjne er han det største brasilianske talent siden Ronaldinho.
Selvfølgelig vurderet på de karakteristiske brasilianske egenskaber. Flair, dribling, afslutning, balance osv.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum