Om vores rivaler VII

13 år 2 måneder siden #997 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Den er 99% sikker, det bliver offentliggjort efter Santos' finalekamp mod Corinthians. Santos' vice præsident Odilio Rodrigues har sagt at der ikke er et officielt bud på Neymar fra Real, men den kommer. Jeg tror at det bliver et stort beløb, måske endda dobbelt så stort som Barca's men det virker til at Neymar er helt sikker på han vil til Barcelona, så man skal ikke håbe på noget. Jeg mener ikke han er overvurderet, han er vanvittig dygtig på bolden, rigtig rolig og er sikkerheden den selv foran målet. Om han passer ind i det Barca har tænkt med ham, der tvivler jeg. Det bliver spændende at følge Messi's rolle på holdet når Neymar kommer.
Emnet er blevet låst.
  • Ramos a la playa
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #998 af Ramos a la playa
Besvaret af Ramos a la playa på emne Om vores rivaler VII
Hvis jeg kender Florentino Perez godt, er jeg sikker på at han så også vil tilføre en stjernespiller til klubben, når/hvis Barca kapre Neymar. Jeg så ham ellers gerne i Real Madrid, men med de rette forstærkninger er jeg stadig meget fortrøstningsfuld for fremtiden.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #999 af Vildfaren
Besvaret af Vildfaren på emne Om vores rivaler VII
Kunne ikke lade være med at fnise lidt af denne om Beckman... Han bar sgu trøjen flot...

@FootballFunnys: David Beckham:

6 Premier Leagues
2 FA Cups
1 La Liga
1 Champions League
1 Ligue Un
1567 Haircuts
1 Spice Girl
1 Sarrong

Legend!!!!

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1000 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII
Titler eller ej, så er jeg endnu engang imponeret over Wenger kan fører dette Arsenal hold så tæt på konkurrenterne i Pl. De sluttede altså kun 5 point efter City, og 2 point efter Chelsea. Sammenligner man derimod deres trup, så er det jo helt til grin, at Arsenal kan ligge så tæt på dem.

Jeg er stadig en af dem, som ville være godt tilfreds med og få ham til Real Madrid. En mand som tænker offensivt, er en mand jeg savner som træner i Real Madrid.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Emnet er blevet låst.
  • BossMakaay
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #1001 af BossMakaay
Besvaret af BossMakaay på emne Om vores rivaler VII
Nej tak til Wenger, hvis han kommer til Madrid ender det med at han sælger alle stjernerne og køber middel spiller..!!
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1002 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII

Dios skrev: Titler eller ej, så er jeg endnu engang imponeret over Wenger kan fører dette Arsenal hold så tæt på konkurrenterne i Pl. De sluttede altså kun 5 point efter City, og 2 point efter Chelsea. Sammenligner man derimod deres trup, så er det jo helt til grin, at Arsenal kan ligge så tæt på dem.

Jeg er stadig en af dem, som ville være godt tilfreds med og få ham til Real Madrid. En mand som tænker offensivt, er en mand jeg savner som træner i Real Madrid.

www.sincearsenallastwonatrophy.co.uk/

7 år og 11 måneder uden trofæer. En af vores største problemer er mangel på trofæer. Så det er jo alt andet en klogt at hente en træner, som tænker mere på økonomien i Arsenal end trofæskabet, men han er jo også uddannet økonom, så det giver vel lidt mening.

Wenger og Perez passer ikke sammen, Wenger har haft masser af stjerner, men gang på gang så ender det med at de forlader Arsenal.

Ja, det kan godt være han ender på toppen selvom han altid mister sine største stjerner, men vi skal altså have en der vil vinde trofæer og ikke spare penge.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Følgende bruger(e) sagde tak: BossMakaay
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1003 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII
Jeg gider ikke engang. Er man så uviden, så fair nok!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Dios.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1004 af Steen
Philippe Montanier forlænger ikke sin kontrakt med Real Sociedad, og forlader dem efter denne fantastiske sæson. Mon PSG har fundet deres træner?

EDIT: Det bliver det ikke, han skal til Stade Rennais.
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1005 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev: Philippe Montanier forlænger ikke sin kontrakt med Real Sociedad, og forlader dem efter denne fantastiske sæson. Mon PSG har fundet deres træner?

EDIT: Det bliver det ikke, han skal til Stade Rennais.

Nej, men det har Rennes.

I Paris snakker man om Fabio Capello.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
  • Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #1006 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Om vores rivaler VII

rezamadridista skrev:
www.sincearsenallastwonatrophy.co.uk/

7 år og 11 måneder uden trofæer. En af vores største problemer er mangel på trofæer. Så det er jo alt andet en klogt at hente en træner, som tænker mere på økonomien i Arsenal end trofæskabet, men han er jo også uddannet økonom, så det giver vel lidt mening.

Wenger og Perez passer ikke sammen, Wenger har haft masser af stjerner, men gang på gang så ender det med at de forlader Arsenal.

Ja, det kan godt være han ender på toppen selvom han altid mister sine største stjerner, men vi skal altså have en der vil vinde trofæer og ikke spare penge.

Problemet i Arsenal er ikke (kun) på trænerposten, men på bestyrelsesniveau. Det er oppefra at man er mest opsat på at undgå røde tal i regnskaberne, ligesom der også foregår nogle aktionærkampe med en eller flere der er uinteresserede i det sportslige.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1007 af Steen

Nej, men det har Rennes. I Paris snakker man om Fabio Capello.

Ja fangede det lige før.. Ærgerligt at han forlader La Real, de spillede noget rigtig godt bold, det kunne være spændende at se hvor langt de kunne nå i CL eller Europa League.

Noget andet, ifølge gazzetta dello sport, så skal Giuseppe Marotta fra Juventus til Madrid i dag for at forhandle om Higuain, og som artiklen Madridista.dk lagde op i går siger, så vil de inkludere Lichtsteiner. Nej tak, kun penge.
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
  • Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #1008 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev: Noget andet, ifølge gazzetta dello sport, så skal Giuseppe Marotta fra Juventus til Madrid i dag for at forhandle om Higuain, og som artiklen Madridista.dk lagde op i går siger, så vil de inkludere Lichtsteiner. Nej tak, kun penge.

Enig. Arbeloa - Carvajal konstellationen passer som fod i hose.

Higuain rygtes i øvrigt nu også til Arsenal, af alle steder.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum