Om vores rivaler VII
- Ramos a la playa
- Gæst
-
@FootballFunnys: David Beckham:
6 Premier Leagues
2 FA Cups
1 La Liga
1 Champions League
1 Ligue Un
1567 Haircuts
1 Spice Girl
1 Sarrong
Legend!!!!
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Jeg er stadig en af dem, som ville være godt tilfreds med og få ham til Real Madrid. En mand som tænker offensivt, er en mand jeg savner som træner i Real Madrid.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- BossMakaay
- Gæst
-
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Dios skrev: Titler eller ej, så er jeg endnu engang imponeret over Wenger kan fører dette Arsenal hold så tæt på konkurrenterne i Pl. De sluttede altså kun 5 point efter City, og 2 point efter Chelsea. Sammenligner man derimod deres trup, så er det jo helt til grin, at Arsenal kan ligge så tæt på dem.
Jeg er stadig en af dem, som ville være godt tilfreds med og få ham til Real Madrid. En mand som tænker offensivt, er en mand jeg savner som træner i Real Madrid.
www.sincearsenallastwonatrophy.co.uk/
7 år og 11 måneder uden trofæer. En af vores største problemer er mangel på trofæer. Så det er jo alt andet en klogt at hente en træner, som tænker mere på økonomien i Arsenal end trofæskabet, men han er jo også uddannet økonom, så det giver vel lidt mening.
Wenger og Perez passer ikke sammen, Wenger har haft masser af stjerner, men gang på gang så ender det med at de forlader Arsenal.
Ja, det kan godt være han ender på toppen selvom han altid mister sine største stjerner, men vi skal altså have en der vil vinde trofæer og ikke spare penge.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
EDIT: Det bliver det ikke, han skal til Stade Rennais.
- Siempre Madrid
-
- Væk
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Steen skrev: Philippe Montanier forlænger ikke sin kontrakt med Real Sociedad, og forlader dem efter denne fantastiske sæson. Mon PSG har fundet deres træner?
EDIT: Det bliver det ikke, han skal til Stade Rennais.
Nej, men det har Rennes.
I Paris snakker man om Fabio Capello.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Rubæk
- Gæst
-
Problemet i Arsenal er ikke (kun) på trænerposten, men på bestyrelsesniveau. Det er oppefra at man er mest opsat på at undgå røde tal i regnskaberne, ligesom der også foregår nogle aktionærkampe med en eller flere der er uinteresserede i det sportslige.rezamadridista skrev:
www.sincearsenallastwonatrophy.co.uk/
7 år og 11 måneder uden trofæer. En af vores største problemer er mangel på trofæer. Så det er jo alt andet en klogt at hente en træner, som tænker mere på økonomien i Arsenal end trofæskabet, men han er jo også uddannet økonom, så det giver vel lidt mening.
Wenger og Perez passer ikke sammen, Wenger har haft masser af stjerner, men gang på gang så ender det med at de forlader Arsenal.
Ja, det kan godt være han ender på toppen selvom han altid mister sine største stjerner, men vi skal altså have en der vil vinde trofæer og ikke spare penge.
Nej, men det har Rennes. I Paris snakker man om Fabio Capello.
Ja fangede det lige før.. Ærgerligt at han forlader La Real, de spillede noget rigtig godt bold, det kunne være spændende at se hvor langt de kunne nå i CL eller Europa League.
Noget andet, ifølge gazzetta dello sport, så skal Giuseppe Marotta fra Juventus til Madrid i dag for at forhandle om Higuain, og som artiklen Madridista.dk lagde op i går siger, så vil de inkludere Lichtsteiner. Nej tak, kun penge.
- Rubæk
- Gæst
-
Enig. Arbeloa - Carvajal konstellationen passer som fod i hose.Steen skrev: Noget andet, ifølge gazzetta dello sport, så skal Giuseppe Marotta fra Juventus til Madrid i dag for at forhandle om Higuain, og som artiklen Madridista.dk lagde op i går siger, så vil de inkludere Lichtsteiner. Nej tak, kun penge.
Higuain rygtes i øvrigt nu også til Arsenal, af alle steder.