Om vores rivaler VII
- Storken
- Gæst
-
M_linding skrev: ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...e/article1983704.ece
Måske er jeg langsom, men Malaga må igen spille med i Europa! Det er rigtig fint for spansk fodbold...;)
De ærgrer sig nok lidt over, i Malaga, at karantænen ikke blev ophævet FØR holdet mistede motivationen... Nu står den ikke på CL længere, men hård kamp om at spille i Europa League.
Ekstra-Bladet virker velinformeret...
Malaga er stadig udelukket fra europæisk deltagelse næste år. Deres udelukkelse var oprindeligt 2 år, men er sænket kun til at gælde næste sæson.
Storken skrev:
M_linding skrev: ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...e/article1983704.ece
Måske er jeg langsom, men Malaga må igen spille med i Europa! Det er rigtig fint for spansk fodbold...;)
De ærgrer sig nok lidt over, i Malaga, at karantænen ikke blev ophævet FØR holdet mistede motivationen... Nu står den ikke på CL længere, men hård kamp om at spille i Europa League.
Malaga er stadig udelukket fra europæisk deltagelse næste år. Deres udelukkelse var oprindeligt 2 år, men er sænket kun til at gælde næste sæson.
Tak for update...
Hvordan kan den danske presse være så elendig, lige så snart det ikke handler om Superligaen!?!?
Jeg nåede lige at oddse på Malaga, i den tro at de havde en masse at spille for.
- Orange You Glad
- Gæst
-
M_linding skrev:
Storken skrev:
Tak for update...
Hvordan kan den danske presse være så elendig, lige så snart det ikke handler om Superligaen!?!?
Jeg nåede lige at oddse på Malaga, i den tro at de havde en masse at spille for.
Málaga anker på livet løs for også at få lov at deltage i europæisk fodbold allerede i næste sæson, så frygt ej, dit odds er ikke (nødvendigvis) penge i kloakken. CAS afgør det inden for den næste tid, så indtil da gør Málaga-spillerne formodentligt alt for at kvalificere sig til Europa League, du ved, just in case.
www.asm-fc.com/fr/actualites/equipe/acco...outinho-et-rodriguez
EDIT: Noget der er sjovt i denne transfer. Da Porto købte Moutinho i Sporting Lissabon, så inkluderede det at der var en videresalgsklausul på 25%. Porto har aftalt med Monaco at de betaler 69 millioner euro for Rodriguez, og så 1 million for Moutinho, dermed skal de kun betale 25 % af det beløb til Sporting Lissabon haha. Hans rigtige pris er på ca. 40 millioner euro. Genialt køb af Monaco, latterligt skifte for begge to som har niveauet til højere.
EDIT2: Der var rygter om det, men det skulle vist ikke være sandt. James Rodriguez for 45m € og Moutinho for 25m €
To gode indkøb af Monaco, om end man kan diskutere, om de har betalt overpris eller ej. I Tottenham sidder de nok med en lang næse. De ville gerne have haft fat i Moutinho.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Så forventer jeg at se enten Laurent Blanc, Rudi Garcia eller Roberto Mancini i PSG. Så er det lige, om Monaco ligeledes vælger at skifte træner, eller om Ranieri rent faktisk får en chance, modsat sin tid i Chelsea.
Trænerkabalen er ved at gå op! Nu mangler Italien bare, med undtagelse Napoli. Milan, Inter og Roma kan meget vel gå ud og skifte træner. Mazzarri er formentlig på vej til en af de tre klubber (Inter). Allegri rygtes fra Milan til Roma. Interessant hvordan det kommer til at gå op.
DarioGomez skrev: Benitez til Napoli!!! Hurra!!!!!!!
Inden du jubler alt for meget. Rafa befinder sig i øjeblikket i USA og har ikke skrevet under med Napoli. Sidste nyt går på, at Aurelio De Laurentiis' udtalelser skal ses som hans måde, at lægge pres på Rafa, PSG og Real Madrid i forhold til at beslutte sig. Parterne venter angiveligt på, at Ancelottis fremtid løses, men hverken Rafa eller Napoli vil vente alt for længe. Intet er altså officielt. Blot De Laurentiis der presser parterne lidt ;-)
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
El_Juan skrev:
DarioGomez skrev: Benitez til Napoli!!! Hurra!!!!!!!
Inden du jubler alt for meget. Rafa befinder sig i øjeblikket i USA og har ikke skrevet under med Napoli. Sidste nyt går på, at Aurelio De Laurentiis' udtalelser skal ses som hans måde, at lægge pres på Rafa, PSG og Real Madrid i forhold til at beslutte sig. Parterne venter angiveligt på, at Ancelottis fremtid løses, men hverken Rafa eller Napoli vil vente alt for længe. Intet er altså officielt. Blot De Laurentiis der presser parterne lidt ;-)
Det er blivet officielt Napoli sagde om 2 dage ville han være træner
Det er ikke officielt, Aurelio De Laurentiis udtalte det blot, der er ikke blevet skrevet under på noget som helst. El_Juan forklarede også efterfølgende disse udtalelser.
Nå men så kan Heynckes streges af listen, vel? www.goal.com/en/news/1716/champions-leag...ingnews&ICID=HP_BN_5
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
90 procent af hans mål (ingen overdrivelse) er udenfor straffesparksfeltet, det er jo vanvittigt.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
EDIT: Sky Italy: Fiorentina køber Joaquin for 2.2 millioner euro. Fornuftig handel, men det er ærgerligt for Malaga, de kommer ikke til at blande sig i de ti øverste pladser i næste sæson.