Om vores rivaler VII
13 år 2 måneder siden #961
af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII
Vi er allesammen blevet trætte af Mourinho. Lad os nu bare komme videre.
Barca vinder La Liga i år - vi vinder Copa del Rey. Og lad os så begynde at se frem mod næste sæson, hvor vi kommer tilbage bedre end nogensinde!
Barca vinder La Liga i år - vi vinder Copa del Rey. Og lad os så begynde at se frem mod næste sæson, hvor vi kommer tilbage bedre end nogensinde!
Emnet er blevet låst.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
13 år 2 måneder siden #962
af DarioGomez
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Kritikken går sådan set på, at man ikke bør lægge sig fladt ned og forære Barcelona mesterskabet.
Jeg er, som jeg også skrev, med på, at Barcelona havde snuppet det uanset hvad, men det er satme for let at give dem mesterskabet i aften fremfor at lade dem arbejde for det i morgen. Og der er herreste Gud næsten en uge til CdR finalen, fin tid til restitution, hvilket betyder, at man roligt kunne have startet med Xabi, Cristiano og Benzema uden det havde det betydet det store ift. det relativt ligegyldige trofæ, vi har mulighed for at vinde på fredag.
Jeg er, som jeg også skrev, med på, at Barcelona havde snuppet det uanset hvad, men det er satme for let at give dem mesterskabet i aften fremfor at lade dem arbejde for det i morgen. Og der er herreste Gud næsten en uge til CdR finalen, fin tid til restitution, hvilket betyder, at man roligt kunne have startet med Xabi, Cristiano og Benzema uden det havde det betydet det store ift. det relativt ligegyldige trofæ, vi har mulighed for at vinde på fredag.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved DarioGomez.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #963
af Hugol
Har valgt at takke af på forum!
Besvaret af Hugol på emne Om vores rivaler VII
Det når Varane desværre ikke, så mon ik Pepe starter inde :-)
Siempre Madrid
Mourinho er tom luft. Han har det hele i munden. Kritikken bør være meget mere voldsom !
Perez er lidt lige sådan. Tom luft !
Siempre Madrid
Mourinho er tom luft. Han har det hele i munden. Kritikken bør være meget mere voldsom !
Perez er lidt lige sådan. Tom luft !
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Hugol.
Emnet er blevet låst.
- Siempre Madrid
-
- Væk
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
13 år 2 måneder siden #964
af Siempre Madrid
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Det er snart ganske mange kampe, at Real Madrid stiller i en stærkt reservepræget udgave. De andre gange har vi vundet, så jeg synes bestemt ikke, at holdet har lagt sig ned, blot fordi det teknisk set er kampen i aften, der giver dem mesterskabet.
Barcelona er blevet fulgt til dørs, så godt det nu lod sig gøre efter den elendige start på sæsonen og det er nok mere her, at mesterskabet blev afgjort end i aften.
Barcelona er blevet fulgt til dørs, så godt det nu lod sig gøre efter den elendige start på sæsonen og det er nok mere her, at mesterskabet blev afgjort end i aften.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
13 år 2 måneder siden #965
af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Men dog har blandt andet Cristiano og enten Khedira eller Xabi spillet, det er trods alt en KÆMPE forskel.
Desuden har man Gid ske lov holdt Carvalho/Albiol duetten langt væk ... i dag var værre end længe set. Og er Morata virkelig bedre end Calléjon?
Desuden har man Gid ske lov holdt Carvalho/Albiol duetten langt væk ... i dag var værre end længe set. Og er Morata virkelig bedre end Calléjon?
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #966
af ZizouMo
Godt spørgsmål. Jeg synes også det er mildt sagt katastrofalt at se Morata gå ud og spille på venstre kanten. Ingen fart ingen teknik ingen overblik ingen beslutsomhed.
Morata er en boksspiller ikke en kantspiller! Han er fysisk stærk, er god i luften, god til at holde på bolden og på den måde være en targetspiller og har gode afslutninger.
Selv jeg kan spille bedre på den venstrekant :)
Hvorfor skulle Jesé eller Denis ikke ku spille der, når Morata "kan"?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Besvaret af ZizouMo på emne Om vores rivaler VII
DarioGomez skrev: Men dog har blandt andet Cristiano og enten Khedira eller Xabi spillet, det er trods alt en KÆMPE forskel.
Godt spørgsmål. Jeg synes også det er mildt sagt katastrofalt at se Morata gå ud og spille på venstre kanten. Ingen fart ingen teknik ingen overblik ingen beslutsomhed.
Morata er en boksspiller ikke en kantspiller! Han er fysisk stærk, er god i luften, god til at holde på bolden og på den måde være en targetspiller og har gode afslutninger.
Selv jeg kan spille bedre på den venstrekant :)
Hvorfor skulle Jesé eller Denis ikke ku spille der, når Morata "kan"?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #967
af Hugol
Dario
Morata skal heller ikke lægge som wing. Han er ikke wing, det er igen en af Mourinhos dumheder.
Morata skal heller ikke lægge som wing. Han er ikke wing, det er igen en af Mourinhos dumheder.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #968
af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Nogle der ved noget om de to rygter med:
falcao til Monaco? And ikke?
khedira følger mourinho til Chelsea? , han elsker jo livet i Madrid, håber godt nok ikke det er korrekt.
falcao til Monaco? And ikke?
khedira følger mourinho til Chelsea? , han elsker jo livet i Madrid, håber godt nok ikke det er korrekt.
Emnet er blevet låst.
- sodhi
- Gæst
-
13 år 2 måneder siden #969
af sodhi
Jeg finder det lettere humoristisk, at man allerede er begyndt at brygge rygter på et rygte. Ingen ved om Mourinho forlader klubben endnu, lad os få dét afklaret førend vi spekulerer i om en spiller eventuelt kunne overveje at rejse med hvis da ellers træneren vælger at rejse
Besvaret af sodhi på emne Om vores rivaler VII
asp3200 skrev: khedira følger mourinho til Chelsea? , han elsker jo livet i Madrid, håber godt nok ikke det er korrekt.
Jeg finder det lettere humoristisk, at man allerede er begyndt at brygge rygter på et rygte. Ingen ved om Mourinho forlader klubben endnu, lad os få dét afklaret førend vi spekulerer i om en spiller eventuelt kunne overveje at rejse med hvis da ellers træneren vælger at rejse
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #970
af Hugol
Et khedira salg vil slet ikke gøre mig noget. Khedira er pivringe i kombinationsspillet og spiller en plads hvor det er nødvendig at kunne spille bolden rundt. Derfor også hvorfor at Modric tog hans plads mod Dortmund.
Soldado banker kasser ind. Det er sgu dejligt for Spanien har brug for en angriber nu hvor Villa ikke længere er på toppen.
Soldado banker kasser ind. Det er sgu dejligt for Spanien har brug for en angriber nu hvor Villa ikke længere er på toppen.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #971
af Pena1992
"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"
Besvaret af Pena1992 på emne Om vores rivaler VII
Hvem skal erobre og generobre bolden uden Khedira's mange kilometer og stenhårde arbejde på midtbanen? Khedira er, og der er jeg helt enig, en elendig kombinationsspiller og i mange henseender klodset at se på. Men hans arbejde er vital, især når spillere som Cr. Ronaldo og tildels Mesut Özil piller næse nå modstanderen kommer frem. Er det Xabi Alonso? Luka Modric? eller en eller anden Castilla spiller, der skal overtage arbejdet?
Sami Khedira en vigtig del af det Tyske landshold OG Real Madrid ville være et kæmpe tab skulle han ud af det blå forlade klubben.
Sami Khedira en vigtig del af det Tyske landshold OG Real Madrid ville være et kæmpe tab skulle han ud af det blå forlade klubben.
"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #972
af Hugol
Verratti, Modric og Alex F hvis han bliver hevet op fra Castilla.
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Hugol.
Emnet er blevet låst.