Om vores rivaler VII

13 år 2 måneder siden #1105 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII
Elkrimi skrev:

Cavani er fortrinlig i opspillet og har en fin boldbehandling. Jeg er enig i, at man ikke skal give mere end 300 mio. DKK for ham. Vi bliver bare nødt til at være realistiske, for hvis vi fastholder 4231, så SKAL vi have et alternativ til Benzema over en hel sæson.
Jeg formoder ikke at Ronaldo bliver betragtet som angriber i den kommende sæson, men hvis han gør, så kan vi godt undvære en Cavani.

Bale er ikke en tro kopi af Ronaldo, de har mange spidskompetencer til fælles, men husk på at Bale opdraget som venstreback og har derfor en helt naturlig defensivt mindset også, hvilket Ronaldo aldrig får. Bale er et fænomen, at han ikke er afprøvet i en storklub synes jeg ikke man kan bruge som et argument, når han i flere sæsoner i streg har markeret sig som en af de stærkeste i Premier League, spiller for et top-5 mandskab og gang på gang viser klassen i de store kampe.
Positionsspillet?
For mig set er problemet, at vi i denne sæson ikke har haft en højreside - især imod Dortmund (ude) var det tydeligt at vores spil aldrig rigtig flød. Når højresiden består af Arbeloa/Essien, som intet kan frem ad banen, og Di Maria som har haft et ALT for lavt bundniveau og med Ozil derude flyder det heller ikke, da han alene ikke har gennembrudsstyrken. Vi har brug for mere kvalitet, Ronaldo og Ozil har det, Benzema og Higuain til dels, mens Di Maria, Kaka og Callejon simpelthen ikke har det fornødne niveau til en start 11'er i Madrid.

At Dortmund og Bayern er suveræne skyldes at de er motorer der er sindssygt velsmurte, deres trupper har været 2-3 år undervejs og topper i år, arbejder alle stenhårdt for hinanden, gode tekniske, spiller over begge fløje (med både backs og fløje!).

Især fløjspillet Piszczek/Schmelzer og Lahm/Alaba har bidraget med, har været klasse. Det minder om gamle dage med Roberto Carlos og Michel Salgado, der blæser op af kanten. Både Bayern og Dortmund har et godt positionsspil, men i mine øjne er det ligeså meget dynamikken fra backsene der driver værket. Noget vi bør fokusere på igen i den kommende sæson, så vi ikke igen skal være vidne til en anonym højreside, der efterlader alt for meget initiativ til Ronaldo, hvilket er alt for let at lukke ned for stærke dynamiske modstandere som Dortmund og Bayern.

Hvis vi ellers sammenligner os med Bayern, så er vi stærkere i midterforsvaret, den centrale midtbane - Alonso/Modric-Khedira vs. Schweini-Martinez - er nogenlunde lige stærke, vi er bedre på venstrekanten og centralt; Muller er dog mere hårdtarbejdende, deres højrekant er bedre end vores og helt fremme er det nogenlund status quo også.
Deres backs er langt mere effektive end vores. Alaba og Marcelo har nogenlunde samme niveau, men Lahm overtrumfer vores højrebacks med flere længder.
Jeg køber ikke rigtig den med at de er et bedre hold, for vi har haft en af verdens bedste trænere i tre år til at forme dette. Der hvor det har fejlet er i min optik på højrekanten, hvor Arbeloa og Essien ikke har haft noget at byde ind med og Di Maria har være så langt under vanlig standard, at det har været pinligt, mens Ozil ikke egner sig som decideret kantspiller. Det kan sikkert fungere fint med Ozil derude, hvis man har en offensive back til at kombinere med, men alene fungerer bare ikke det har vi set utallige gange i de seneste sæsoner.

Jeg håber Carvajal kan tage sit gode spil med hjem og lave en "Alaba", så vi igen kan få gennembrud fra begge backs. Og hvis man tilmed kan installere Bale på højre wing, hvorfra han også skal jagte defensivt, så har vi for alvor forbedret os på to punkter hvor det har haltet i de afgørende situationer i år.

Fortrinlig i opspillet? Utroligt, at man kan se så forskelligt på fodbold :) Du ved jo ligeså godt som jeg gør, at vi ikke får ham under hans frikøbsklausul, og ja da, selvfølgelig skal vi have en erstatning for Higuain, men der er vi nok bare uenige igen. Jeg foretrækker Benzema som førstevalg, og derfor skal reserven ikke være en verdensstjerne IMO.

Ja positionsspilet. Vi mangler noget kreativitet, som kan åbne modstandernes forsvar, også kan Ronaldo og Benzema stå for de fleste mål. Özil og min favorit Isco skal bare lægge på omkring de 12-17 mål, så vil det ikke være mål vi vil mangle. Sidste sæson scorede et hav af mål, men i de vigtige kampe bliver vores hold opløst, og jeg er enig i, at vores højreside er et kæmpe problem, og skyld i meget.
Jeg har lidt halv travlt nu, men du må meget gerne forklare mig, hvad Bale kan bidrage med, som vi ikke allerede har? Jeg spurgte Siempre fiel om det samme, for jeg kan vitterligt ikke se det.

Casillas, Carvajal, Ramos, Varane, Marcelo, Khedira, Modric, Isco/Mata, Özil, Ronaldo og Benzema i en 4-2-3-1 opstilling vil løse alle vores problemer IMO.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, ZizouMo
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1106 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Om vores rivaler VII

Dios skrev: Elkrimi skrev:

Cavani er fortrinlig i opspillet og har en fin boldbehandling. Jeg er enig i, at man ikke skal give mere end 300 mio. DKK for ham. Vi bliver bare nødt til at være realistiske, for hvis vi fastholder 4231, så SKAL vi have et alternativ til Benzema over en hel sæson.
Jeg formoder ikke at Ronaldo bliver betragtet som angriber i den kommende sæson, men hvis han gør, så kan vi godt undvære en Cavani.

Bale er ikke en tro kopi af Ronaldo, de har mange spidskompetencer til fælles, men husk på at Bale opdraget som venstreback og har derfor en helt naturlig defensivt mindset også, hvilket Ronaldo aldrig får. Bale er et fænomen, at han ikke er afprøvet i en storklub synes jeg ikke man kan bruge som et argument, når han i flere sæsoner i streg har markeret sig som en af de stærkeste i Premier League, spiller for et top-5 mandskab og gang på gang viser klassen i de store kampe.
Positionsspillet?
For mig set er problemet, at vi i denne sæson ikke har haft en højreside - især imod Dortmund (ude) var det tydeligt at vores spil aldrig rigtig flød. Når højresiden består af Arbeloa/Essien, som intet kan frem ad banen, og Di Maria som har haft et ALT for lavt bundniveau og med Ozil derude flyder det heller ikke, da han alene ikke har gennembrudsstyrken. Vi har brug for mere kvalitet, Ronaldo og Ozil har det, Benzema og Higuain til dels, mens Di Maria, Kaka og Callejon simpelthen ikke har det fornødne niveau til en start 11'er i Madrid.

At Dortmund og Bayern er suveræne skyldes at de er motorer der er sindssygt velsmurte, deres trupper har været 2-3 år undervejs og topper i år, arbejder alle stenhårdt for hinanden, gode tekniske, spiller over begge fløje (med både backs og fløje!).

Især fløjspillet Piszczek/Schmelzer og Lahm/Alaba har bidraget med, har været klasse. Det minder om gamle dage med Roberto Carlos og Michel Salgado, der blæser op af kanten. Både Bayern og Dortmund har et godt positionsspil, men i mine øjne er det ligeså meget dynamikken fra backsene der driver værket. Noget vi bør fokusere på igen i den kommende sæson, så vi ikke igen skal være vidne til en anonym højreside, der efterlader alt for meget initiativ til Ronaldo, hvilket er alt for let at lukke ned for stærke dynamiske modstandere som Dortmund og Bayern.

Hvis vi ellers sammenligner os med Bayern, så er vi stærkere i midterforsvaret, den centrale midtbane - Alonso/Modric-Khedira vs. Schweini-Martinez - er nogenlunde lige stærke, vi er bedre på venstrekanten og centralt; Muller er dog mere hårdtarbejdende, deres højrekant er bedre end vores og helt fremme er det nogenlund status quo også.
Deres backs er langt mere effektive end vores. Alaba og Marcelo har nogenlunde samme niveau, men Lahm overtrumfer vores højrebacks med flere længder.
Jeg køber ikke rigtig den med at de er et bedre hold, for vi har haft en af verdens bedste trænere i tre år til at forme dette. Der hvor det har fejlet er i min optik på højrekanten, hvor Arbeloa og Essien ikke har haft noget at byde ind med og Di Maria har være så langt under vanlig standard, at det har været pinligt, mens Ozil ikke egner sig som decideret kantspiller. Det kan sikkert fungere fint med Ozil derude, hvis man har en offensive back til at kombinere med, men alene fungerer bare ikke det har vi set utallige gange i de seneste sæsoner.

Jeg håber Carvajal kan tage sit gode spil med hjem og lave en "Alaba", så vi igen kan få gennembrud fra begge backs. Og hvis man tilmed kan installere Bale på højre wing, hvorfra han også skal jagte defensivt, så har vi for alvor forbedret os på to punkter hvor det har haltet i de afgørende situationer i år.

Fortrinlig i opspillet? Utroligt, at man kan se så forskelligt på fodbold :) Du ved jo ligeså godt som jeg gør, at vi ikke får ham under hans frikøbsklausul, og ja da, selvfølgelig skal vi have en erstatning for Higuain, men der er vi nok bare uenige igen. Jeg foretrækker Benzema som førstevalg, og derfor skal reserven ikke være en verdensstjerne IMO.

Ja positionsspilet. Vi mangler noget kreativitet, som kan åbne modstandernes forsvar, også kan Ronaldo og Benzema stå for de fleste mål. Özil og min favorit Isco skal bare lægge på omkring de 12-17 mål, så vil det ikke være mål vi vil mangle. Sidste sæson scorede et hav af mål, men i de vigtige kampe bliver vores hold opløst, og jeg er enig i, at vores højreside er et kæmpe problem, og skyld i meget.
Jeg har lidt halv travlt nu, men du må meget gerne forklare mig, hvad Bale kan bidrage med, som vi ikke allerede har? Jeg spurgte Siempre fiel om det samme, for jeg kan vitterligt ikke se det.

Casillas, Carvajal, Ramos, Varane, Marcelo, Khedira, Modric, Isco/Mata, Özil, Ronaldo og Benzema i en 4-2-3-1 opstilling vil løse alle

vores problemer IMO.

Bale kan løse hvors problemer, på højere kanten fordi di Maria har være ringene. og arbeloa har også være vores problem på backen, så hvis carvajal og bale købes så er vi stærker jeg er 100% sikker på det.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1107 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Om vores rivaler VII

Real Madrid 7 skrev:

Dios skrev: Elkrimi skrev:

Positionsspillet?

Casillas, Carvajal, Ramos, Varane, Marcelo, Khedira, Modric, Isco/Mata, Özil, Ronaldo og Benzema i en 4-2-3-1 opstilling vil løse alle

vores problemer IMO.

Bale kan løse hvors problemer, på højere kanten fordi di Maria har være ringene. og arbeloa har også være vores problem på backen, så hvis carvajal og bale købes så er vi stærker jeg er 100% sikker på det.

Carvajal og Di maria/Isco på højrekant ville jeg hellere se, så kan vi bruge de 60-70 mil fra Bale købet til at forlænge Ronaldos kontrakt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1108 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Om vores rivaler VII

Dios skrev: Siempre fiel skrev:

Førsteprioritet er Benzema??? Wauw - er det fordi du pludselig ser ham blive god eller? Jeg spørger bare fordi jeg kun har set ham spille godt en halv sæson ud af de 3 han har været i klubben. Fantastisk topniveau, men helt uhyggeligt bundniveau og problemet har så bare været at han har befundet sig nærmere sit bundniveau 80 procent af tiden. Jeg håber da han ka lave om på dette, da han jo formentlig bliver i klubben, men jeg har ik set noget fra ham der berettiger til at man sku tro på ham.

Bale har ik bevist noget i en stor klub - nej så løsningen må være at lade ham skifte til United, City, Chelski, Bayern eller Milan - når han så har bevist sig i en af disse klubber for så derefter at gå efter ham. Mit bud er at det nok ik bliver hverken meget lettere eller billigere at gøre det på denne måde - men det er bare et gæt.

Et bud er at en Bale vil koste ca 60 mio og Cavani ca 45 - det kan self blive dyrere og jeg forstår sagtens at nogen synes det er alt for meget for disse spillere og måske foretrækker andre løsninger. Men de her pjat med at "Hele Dortmund og Bayern's hold koster ikke engang så meget" er vel så overdrevet at det er decideret useriøst at smide rundt i en saglig debat. Mig bekendt kostede Javi Martinez ca 40 - Lewandowski måske kun 25, men det er så kun fordi han havde kontraktudløb næste år, ellers havde han nok kostet ca 40. Herudover tror jeg man ville få vanskeligt ved at hente en Müller eller Reus under 40 mio stykket. Gode spillere koster penge - og når Real ska købe koster de endnu flere penge.

Jeg har altid elsket Benzema, og jeg synes han har det rette talent, og kan blive en af verdens bedste angribere med den rette træner. Mourinho kørte for hårdt på både Benzema og Higuain, og det ser vi resultatet af denne sæson. En angriber er bygget op på 90% tillid og selvtillid, og sender du et signal om, at du aldrig er førstevalg, så knækker filmen.

Bale er ikke testet på højeste niveau, hvor han ikke er stjernen. Alle søger ham i Tottenham, og det samme scenarie kommer til og ske med Neymar i Barcelona. Det er ligeså meget Bale's pris jeg synes er vanvittig. Jeg tror ikke du får Bale for under 65-70 mil. Euro, og slet ikke, hvis vi ser tilbage på Modric sagaen.
Overdrivelse fremmer forståelsen, men den tager jeg på min kappe, at du ikke lige fattede?
Hvorfor mon, det koster ekstra når Real skal købe? Fordi vi er så hjernedøde når det handler om penge. Vi er jo en tro kopi af en zombie klub, og det er useriøst, at folk ikke har lært, at det ikke handler om hvor mange verdenstjerner vi har på holdet.

Jeg kan læse, at du stadig ikke fik svar på, hvorfor jeg ikke mente Bale skulle hentes, så nu spørger jeg dig. Hvad kan Bale bidrage med, som vi ikke har i forvejen? Vi scorer i forvejen en masse mål, og de seneste år, så har vi været det mest scorende hold i verden, så spar mig for vi mangler Bale's mål.

100% enig i at Benz og Higuaín er blevet ødelagt af rotationsprincippet og manglende selvtillid som følge. Jeg kan såmænd oz godt få øje på Benzemas kvaliteter, for vi så dem jo det halve år hvor han var god. Jeg er dog alligevel usikker på om han er den rette mand for os - og har nok svært ved at forstå hvorfor han altid har fået så lang snor af mange madridistas. Jeg synes Cavani er et bæst og ville sgu godt se ham på toppen, men vil da gerne se Benzema tilbage i sin bedste udgave for klubben.

Og ja, det er muligt at Bale bliver RIGTIG dyr - og det er oz muligt at det er for mange penge for ham. Du har ret i at vi selv er skyld i at priserne altid presses op - fordi vi har vist vi er villige til at betale og fordi vi ik altid har været gode til at hente spillere på det rigtige tidspunkt uden at medierne når at være med til at presse prisen. Dumt ja - nødvendigt , måske. Alternativet pt ka jo desværre vise sig at købe en mindre god spiller og det er jo så den overvejelse man må gøre. Og jo, jeg fatter rent faktisk godt at overdrivelse fremmer forståelsen, men nogle gange ka man overdrive i sådan grad at det ødelægger perspektivet, for sagen er jo altså at om end priserne for Bale og cavani med garanti bliver i den meget høje ende, så er de jo ik usammenlignelige med priser for mange spillere rundt omkring.

Mht hva Bale ka bidrage med, så ka jeg da godt forsøge at give min mening. Nu ved jeg ik om jeg er den rette til det - jeg er hverken die hard-fortaler for et Bale-køb eller har set særlig meget til ham i Tottenham. Men jeg føler i hvert fald at han giver fart - uhyggelig meget fart endda - målfarlighed fra alle vinkler, versatilitet (han ka spille alle pladser lige bag angriberen og endda oz spille venstre back hvis det er), han ka sætte modspillere af med sin speed og så er han ikke så statisk som alt for mange spillere på midtbanen er pt. Özil mangler målfarlighed, fart og ka ik spille andre pladser end 10'eren - det er skidt hver gang han bliver lagt ud på kanten. Di Maria har en del af de kvaliteter Bale oz har, men er MEGET mindre målfarlig og så er hans generelle niveau så enormt meget lavere end Bales. Det er vel de to spillere man umiddelbart må sammenligne med - og en linje med CR7, Özil og Bale ville være lækker. Jeg ville såmænd lige så gerne ha en Reus som en Bale - men nu spørger du til Bale og tror heller ik Reus ville være nemmere at få fat på.

Men det her med at "det ikke handler om hvor mange verdenstjerner vi har på holdet" er self rigtigt. Men jeg hader den diskussion fordi nogle folk har det her med at verdensstjerner = onde. Altså jeg tror da alle ka blive enige om at vi vil ha et hold der er godt og vinder kampe og ik bare et hold fyldt med fremragende individualister som ik vinder kampe. Men det betyder jo ik at fordi en spiller har fået prædikatet "verdensstjerne" (hvilket jo blot er en subjektiv beskrivelse som vil være forskellig alt efter hvem som vurderer det), så ka han ik fungere på holdet. Nuvel, Riquelme, Ronaldinho, Veron, CR7, Messi og Zlatan på samme hold vil ganske givet ik være noget godt mix. Men Messi, Xavi, Iniesta og Dani Alves fungerer vel ganske udmærket og ku vel sagtens krydres med Roberto Carlos, Casillas, Ramos og Raúl uden at holdet ville kollapse fordi der er for mange "verdensstjerner" - DERFOR er diskussionen om "for mange verdensstjerner" jo fuldstændig overflødig fordi det jo i langt højere grad handler om at kigge på at der ik er for mange store, konfliktende egoer ogat spillerne passer ind i deres spillemæssige roller end at kigge på om spillerne individuelt er så dygtige at de har fået et prædikat som verdensstjerne (som jo altså IKKE betyder at man er FOR god til at spille sammen med andre såkaldte verdensstjerner).
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1109 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Neymar kan ikke blive en flop i Barcelona.. Måske kommer han ikke til at lave de samme spektakulære driblinger, men han kommer til at score mål. Alexis Sanchez og Pedro viser hvor dårlige de er. Messi skaber omkring 15 store mål chancer til hver, men de kan bare ikke score. Det kan Neymar. Det er kun hans personlighed som kan ødelægge det for ham, men jeg er ret sikker på at han kommer til at tilpasse sig. Jeg kan garantere at han kommer til at score minimum 20 mål, det er jeg ret sikker på.

Og lad os ikke være naive, vi alle ved hvad dette betyder. Barcelona har hentet verdens mest eftertragtede spiller, hvad tror i Florentino Perez tænker? Det skal vi overgå.. Dios har skrevet med godt hvorfor vi hverken skal hente Bale eller Cavani. Bale er individuel klasse, og ikke kollektivt. Over halvdelen af hans mål er blevet skabt af ham selv, og sådan skal vi ikke spille. Falcao menes at være rigtig tæt på Monaco, men der er stadig tid til at forpurre den handel. Jeg er ligeglad med Atletico, betal nu bare hans frikøbsklausul og så hent ham. Hvis ikke, så Lewandowski. Han imponerede mig også igår, selvom han ikke scorede. En vigtig brik i Dortmund's opbyggende spil. Jeg skrev det i går, og jeg skriver det igen i dag. Jeg frygter for sommerens handler.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1110 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev: Neymar kan ikke blive en flop i Barcelona.. Måske kommer han ikke til at lave de samme spektakulære driblinger, men han kommer til at score mål. Alexis Sanchez og Pedro viser hvor dårlige de er. Messi skaber omkring 15 store mål chancer til hver, men de kan bare ikke score. Det kan Neymar. Det er kun hans personlighed som kan ødelægge det for ham, men jeg er ret sikker på at han kommer til at tilpasse sig. Jeg kan garantere at han kommer til at score minimum 20 mål, det er jeg ret sikker på.

Og lad os ikke være naive, vi alle ved hvad dette betyder. Barcelona har hentet verdens mest eftertragtede spiller, hvad tror i Florentino Perez tænker? Det skal vi overgå.. Dios har skrevet med godt hvorfor vi hverken skal hente Bale eller Cavani. Bale er individuel klasse, og ikke kollektivt. Over halvdelen af hans mål er blevet skabt af ham selv, og sådan skal vi ikke spille. Falcao menes at være rigtig tæt på Monaco, men der er stadig tid til at forpurre den handel. Jeg er ligeglad med Atletico, betal nu bare hans frikøbsklausul og så hent ham. Hvis ikke, så Lewandowski. Han imponerede mig også igår, selvom han ikke scorede. En vigtig brik i Dortmund's opbyggende spil. Jeg skrev det i går, og jeg skriver det igen i dag. Jeg frygter for sommerens handler.

Bare lige så jeg forstår - Bale scorer et hav af mål og det taler nu imod ham at han er så klasse at han skaber halvdelen af dem på egen hånd?
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1111 af ZizouMo
Off topic:
Jeg tror du tager fejl!

Casillas
Carvajal-Varane-Ramos-Marcelo
Veron
Riquelme-Ronaldinho
Messi-Zlatan-Ronaldo

Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved ZizouMo.
Emnet er blevet låst.
  • Fawadnz
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #1112 af Fawadnz
Besvaret af Fawadnz på emne Om vores rivaler VII
Jeg misunder barca fra i dag og laangt i fremtiden for Neymar.. Den knægt har ikke andet end klasse! ikk nok med vi bruger kræfter på messi xavi iniesta etc etc i de indbyrdes kampe nu er der endnu en på brikken.. JEg tvivler stærkt på han flopper, jeg tror de får sig et sygt hold med neymar på os. ikke nok med han er god til spille fodbold så er han os en pengemaskine !!

så synd han smuttede dertil, jeg havde glædet mig i så langtid for at se ham i real, dengang for år tilbage det blev annonceret vi fulgte ham! øv øv, og hvis en BALE skal kompencere for Neymar?? siger jeg sku nej tak.. jeg siger os nejtak til bale uanset hvad, kan virkelig ikk se hva fanden vi skal med ham, også ovenikøbet betale 60mio.. jeg frygter denne sommer for de signes vi laver, tilliden er der sku ikk til ledelsen kan tænke klart, men de har før gjort det hvor de tager det roligt og ikke går efter navn (øzil, khedira)
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Fawadnz.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1113 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev: Neymar kan ikke blive en flop i Barcelona.. Måske kommer han ikke til at lave de samme spektakulære driblinger, men han kommer til at score mål. Alexis Sanchez og Pedro viser hvor dårlige de er. Messi skaber omkring 15 store mål chancer til hver, men de kan bare ikke score. Det kan Neymar. Det er kun hans personlighed som kan ødelægge det for ham, men jeg er ret sikker på at han kommer til at tilpasse sig. Jeg kan garantere at han kommer til at score minimum 20 mål, det er jeg ret sikker på.

Neymar kan nærmest kun floppe. Priserne og omtalen er SÅ høj, at det er praktisk talt umuligt at leve op til. Vi taler om en 21-årig uprøvet spiller fra Brasilien, der allerede nu bliver gjort til en af verdens helt bedste spillere. Dermed ikke sagt, at han ikke kan gøre det godt eller indtjene en hel del penge, men der skal meget til for at leve op til al den hype.

Mht. Lewandowski så er det også det der ærgrer mig allermest. Han er simpelthen alt for god og alt for billig. Det er en skam at vi ikke havde følehornene ude noget før. Han spillede endnu en gang fantastisk i går og det piner mig at Bayern også skal snuppe ham.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1114 af ZizouMo

Jaken skrev:

Neymar kan nærmest kun floppe. Priserne og omtalen er SÅ høj, at det er praktisk talt umuligt at leve op til. Vi taler om en 21-årig uprøvet spiller fra Brasilien, der allerede nu bliver gjort til en af verdens helt bedste spillere. Dermed ikke sagt, at han ikke kan gøre det godt eller indtjene en hel del penge, men der skal meget til for at leve op til al den hype.

Mht. Lewandowski så er det også det der ærgrer mig allermest. Han er simpelthen alt for god og alt for billig. Det er en skam at vi ikke havde følehornene ude noget før. Han spillede endnu en gang fantastisk i går og det piner mig at Bayern også skal snuppe ham.

Ja især når den kommende træner hedder Guardiola og kommer til at bruge Lewandorski som Ibrahimovic i Barca.

Football managers (Bayern) midtbane og angreb kommer til at se sådan her ud næste år.
Mandzukic, Gøtze, Gomez, Ribery, Robben, Kroos, Sweini, Martinez, Lewandorski, Shaqiri, Müller og Gustavo.

Måske 1 eller 4 for mange!

Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1115 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Siempre Fiel

Nej, men spillet skal være bygget op omkring ham. Han er ikke en der skaber mange chancer til sine holdkammerater, han er ham chancerne skal opstå til. Læs Dios' indlæg, han siger det meget godt. Jeg vil for alt i verden ikke se ham i klubben så længe Ronaldo er her, jeg vil hellere give Jesé chancen og så spare de 70 millioner euro han koster. Behold Di Maria, hent Isco og hiv Jesé op.

Jaken

Ja ligesom Ronaldo :)? Prisen kommer ikke til at have en betydning for hans spil, Neymar kommer til at blive en god signing for dem, han har bevist det både i den brasilianske liga, men også for landsholdet.

Dortmund har sagt at der ikke er blevet aftalt noget mellem dem og Bayern, så vi har stadig en chance. Jeg tror de sælger ham til sommer til en klub udenfor Tyskland, så de slipper for at han tager til Bayern på en fri transfer året efter. Det hele er op til Perez, han skal bare tænke fornuftigt.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1116 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII
Steen skrev:

Neymar kan ikke blive en flop i Barcelona.. Måske kommer han ikke til at lave de samme spektakulære driblinger, men han kommer til at score mål. Alexis Sanchez og Pedro viser hvor dårlige de er. Messi skaber omkring 15 store mål chancer til hver, men de kan bare ikke score. Det kan Neymar. Det er kun hans personlighed som kan ødelægge det for ham, men jeg er ret sikker på at han kommer til at tilpasse sig. Jeg kan garantere at han kommer til at score minimum 20 mål, det er jeg ret sikker på...

Jeg tror, at Real Madrid har dummet sig i dette tilfælde, om end Neymar, uagtet sin individuelle succes i Brasilien, alligevel er et sportsligt sats i europæisk sammenhæng - kommercielt er han en sand guldgruppe!

Barcelona er notorisk kendt for at have øje for de brasilianske kommende verdensstjerner; Romario, Ronaldo, Rivaldo, Ronaldinho og Alves er immervæk skræmmende navne, som alle har haft stor succes i Barcelona og lur mig om ikke - jeg håber det absolut ikke - at Neymar også kommer til at tilslutte sig denne succes.

Du har endvidere en særdeles god pointe senere i dit indlæg, som jeg har udeladt her; Perez er blevet overgået og det huer ham absolut ikke - der bliver satses offensivt nu!
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum