Om vores rivaler VII
Steen skrev:
Jaken skrev:
Steen skrev: Men hvor stor er Neymar's pris? Du får det til at lyde som det er voldsomt, det jeg har fundet frem til er 28 millioner euro?
Uanset hvad, så har han kvaliteterne til at blive verdens bedste, og det tror jeg han bliver derover.
Jeg har det indtryk at vi taler tætter på de 50 millioner euro. 28 nu og så en 22-25 for den forhåndsaftale, der angiveligt fandt sted.
De har betalt 28 millioner euro nu, og så skulle de have betalt 10 millioner euro sidste år, så tilsammen 38 millioner euro. Det er standard priser nu til dags, og hvis man sætter det op ved siden af Bale som koster mindst 70 millioner euro, og Cavani med en frikøbsklausul på 65 millioner euro, så er det et røverkøb.
Taget fra Rygtebørsen XVIII:
Jelle skrev: De 28 mio. € til Santos er skam rigtig nok. Nu ligger landet blot sådan, at Santos kun ejer 55% af rettighederne til Neymar, hvorfor den samlede pris ligger på ca. 51 mio. €, såfremt estimatet på 28 mio. € er korrekt.
www1.skysports.com/football/news/11672/8...lton-s-Marcos-Alonso
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
El_Juan skrev: En af 'vore egne drenge', Marcos Alonso, ser ud til at skifte Bolton ud med Fiorentina. Et interessant skridt for den unge spiller! Fra midten af The Championship til et konkurrencedygtig Fiorentina-mandskab, der kan spille med om Champions League-pladserne.
www1.skysports.com/football/news/11672/8...lton-s-Marcos-Alonso
Meget spændende skifte :)
Kommer pludselig til at tænke på Juan Manuel Vargas, hans karriere er da fuldstændig gået ned ad bakke. Ikke mange år siden, at han var hottere end hot i Madrid, kan være han den dag i dag fortryder det skifte aldrig blev til noget..
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Steen skrev: Neymar kan ikke blive en flop i Barcelona.. Måske kommer han ikke til at lave de samme spektakulære driblinger, men han kommer til at score mål. Alexis Sanchez og Pedro viser hvor dårlige de er. Messi skaber omkring 15 store mål chancer til hver, men de kan bare ikke score. Det kan Neymar. Det er kun hans personlighed som kan ødelægge det for ham, men jeg er ret sikker på at han kommer til at tilpasse sig. Jeg kan garantere at han kommer til at score minimum 20 mål, det er jeg ret sikker på.
Og lad os ikke være naive, vi alle ved hvad dette betyder. Barcelona har hentet verdens mest eftertragtede spiller, hvad tror i Florentino Perez tænker? Det skal vi overgå.. Dios har skrevet med godt hvorfor vi hverken skal hente Bale eller Cavani. Bale er individuel klasse, og ikke kollektivt. Over halvdelen af hans mål er blevet skabt af ham selv, og sådan skal vi ikke spille. Falcao menes at være rigtig tæt på Monaco, men der er stadig tid til at forpurre den handel. Jeg er ligeglad med Atletico, betal nu bare hans frikøbsklausul og så hent ham. Hvis ikke, så Lewandowski. Han imponerede mig også igår, selvom han ikke scorede. En vigtig brik i Dortmund's opbyggende spil. Jeg skrev det i går, og jeg skriver det igen i dag. Jeg frygter for sommerens handler.
Falcao er Monaco spiller, men skifter til real næste sæson. I hørte det først her ;)
asp3200 skrev:
Steen skrev: Neymar kan ikke blive en flop i Barcelona.. Måske kommer han ikke til at lave de samme spektakulære driblinger, men han kommer til at score mål. Alexis Sanchez og Pedro viser hvor dårlige de er. Messi skaber omkring 15 store mål chancer til hver, men de kan bare ikke score. Det kan Neymar. Det er kun hans personlighed som kan ødelægge det for ham, men jeg er ret sikker på at han kommer til at tilpasse sig. Jeg kan garantere at han kommer til at score minimum 20 mål, det er jeg ret sikker på.
Og lad os ikke være naive, vi alle ved hvad dette betyder. Barcelona har hentet verdens mest eftertragtede spiller, hvad tror i Florentino Perez tænker? Det skal vi overgå.. Dios har skrevet med godt hvorfor vi hverken skal hente Bale eller Cavani. Bale er individuel klasse, og ikke kollektivt. Over halvdelen af hans mål er blevet skabt af ham selv, og sådan skal vi ikke spille. Falcao menes at være rigtig tæt på Monaco, men der er stadig tid til at forpurre den handel. Jeg er ligeglad med Atletico, betal nu bare hans frikøbsklausul og så hent ham. Hvis ikke, så Lewandowski. Han imponerede mig også igår, selvom han ikke scorede. En vigtig brik i Dortmund's opbyggende spil. Jeg skrev det i går, og jeg skriver det igen i dag. Jeg frygter for sommerens handler.
Falcao er Monaco spiller, men skifter til real næste sæson. I hørte det først her ;)
....og sidst.
;)
- kavver
- Gæst
-
Synes hurtigt folk maler fanden på væggen herinde?. Så vidt jeg ved er det kun Neymar som er skiftet af de store spillere? Og tror inderst inde, at der ikke er nogen Real fans som ville have manden, i frygt for en Robinho Pt. 2.
Kunne, som mange af jer godt tænke mig gardering for Alonso/Benzema/Arbeloa. Veratti er jeg sikker på ville være den bedste, og billigste løsning. Samtidig med han kun er 21. Så kan han komme lidt i lære hos Alonso.
Arbeloas afløser ligger lige til højrebenet. Og jeg er også sikker på at vores lejesvend i Leverkusen kommer hjem her til sommer.
Benzemas gardering er jeg helt splittet om. Så længe vi henter en mand der bare scorer på hans chancer, er jeg egentlig ligeglad med om han kan spille fodbold(Ruud Van Nistelrooy typen).
En tanke slog mig. Om man pønser på at hente Bale, og smider ham ud på venstre, og Ronaldo helt på top? Bare en tanke :)
Fodboldens tre/fire største personbrands i samme liga, er alligevel lidt af en omgang...;)
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Det forekommer mig dog lidt hypet. Manden har været fantastisk i Brasilien, men det er altså en liga på et noget andet niveau end den spanske. Allerede til OL så vi Neymars nuværende begrænsninger. De taktisk stærke hold kan nogenlunde holde ham stangen og fysik er et problem for ham.
Måske han bliver et hit, det ved jeg ikke nok om ham til at udtale mig om. Han skal dog i den grad først bevise sit værd og have fjernet nogle svagheder i sit spil, noget som ikke er umuligt, men vi så eksempelvis med Robinho, hvor svært det kan være.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
raul7=kongen skrev: Al respekt for Neymar, han besidder helt sikkert et unikt potentiale.
Det forekommer mig dog lidt hypet. Manden har været fantastisk i Brasilien, men det er altså en liga på et noget andet niveau end den spanske. Allerede til OL så vi Neymars nuværende begrænsninger. De taktisk stærke hold kan nogenlunde holde ham stangen og fysik er et problem for ham.
Måske han bliver et hit, det ved jeg ikke nok om ham til at udtale mig om. Han skal dog i den grad først bevise sit værd og have fjernet nogle svagheder i sit spil, noget som ikke er umuligt, men vi så eksempelvis med Robinho, hvor svært det kan være.
Hmm. Jeg forstår din pointe, helt klart, men som min gamle træner sagde: Dit problem er fysikken, men heldigvis kan det trænes. Det kan talent ikke. Det er medfødt. :) altså; Neymar kan jo bare styrketræne lidt. De taktisk stærke hold bliver jo myrdet, hvis Neymar slår igennem. En side med Messi og en med Neymar. Det er en lottokupon, men hvis Neymar har viljen, så slår han igennem. Robinho har jo aldrig haft vilje nok. Robinho havde et kæmpe-talent, mens hans "brasilianske" attitude ødelagde en del. (Håber i forstår pointen.) havde han kæmpet som Ronaldo gør nu, havde han været en af verdens bedste, hvis ikke nummer 1. :)
Til Bayern: puha, har aldrig, og jeg mener ALDRIG, mødt så stærkt et hold. Jupp? Jeeeppp! :D
Pointen i Bayern er netop det. Holdet.
Sneijder har nu vundet ChL, og det har den hårdtarbejdende(!) Robben nu også. Forstod aldrig man solgte Robben. Nå ja, Di Maria er jo meget bedre. Jaja, ved han er meget skadet, men bestemt bedre end Di Maria. Øv. Jeg er fandme bitter :P