Om vores rivaler VII
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Hvem siger ikke han kan forvandle Ronaldo til verdens bedste igen, hvis han kunne få så meget ud af Robben?
En assist + det matchvindende mål må da siges at være godkendt :-)
Nøj hvor får jeg kvalme over assistentens udtalelser.
"I also have to congratulate Neymar for choosing a sporting project and not a financial one.
Hvordan kan man kalde det et sportsligt projekt, med ham i roret? Han er en af de værste trænere Barcelona har haft. Ja, de tangere vores rekordsæson, men deres spil har været på grænsen til det pinlige i næsten alle deres kampe. 4-0 og 3-0 nederlag over Bayern hahaha. Ud af 6 kampe i denne sæson mod os har de vundet 1! Det fint han fortsætter, så har vi en fordel der. Ancelotti, få lukket munden på de skide katalanere!
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Jaken skrev: Fuldstændig enig! Hvor ville det være forfærdeligt hvis man også formår at smide Jesé væk. Det ville godt nok også sende et stort signal til de resterende og kommende Castilla-spillere, at det er nærmest umuligt at få chancen på førsteholdet. Talentet er så åbenlyst. Giv ham nu chancen, ingen har fortjent det mere end ham!
Et indkøb af Bale ville jo ik ligefrem udelukke at Jese kommer op på førsteholdet. Jeg synes det ville være en gigantfejl hvis man ik henter Jese op - jeg er stor, stor tilhænger af ham - har set ham spille live for Castilla i år og han er altså fremragende. Men det betyder jo ikke at der ik er plads til begge når man forhåbentligt får kasseret spillere som Di Maria, Callejon og Kaka
Tror regnestykket ser således ud: 10 mio forudbetalt, 18 i transfer,7 i variabler (2 venskabskampe), 20 til Senior og Junior for at fravælge Madrid.
Sindsyg pris for en spiller med et år tilbage af sin kontrakt, selv van Persie som havde vist sig i den bedste liga i verden kostede halvdelen ...Han bliver deres anden dyreste spiller i historien.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Realmadrid94 skrev:
raul7=kongen skrev: Al respekt for Neymar, han besidder helt sikkert et unikt potentiale.
Det forekommer mig dog lidt hypet. Manden har været fantastisk i Brasilien, men det er altså en liga på et noget andet niveau end den spanske. Allerede til OL så vi Neymars nuværende begrænsninger. De taktisk stærke hold kan nogenlunde holde ham stangen og fysik er et problem for ham.
Måske han bliver et hit, det ved jeg ikke nok om ham til at udtale mig om. Han skal dog i den grad først bevise sit værd og have fjernet nogle svagheder i sit spil, noget som ikke er umuligt, men vi så eksempelvis med Robinho, hvor svært det kan være.
Hmm. Jeg forstår din pointe, helt klart, men som min gamle træner sagde: Dit problem er fysikken, men heldigvis kan det trænes. Det kan talent ikke. Det er medfødt. :) altså; Neymar kan jo bare styrketræne lidt. De taktisk stærke hold bliver jo myrdet, hvis Neymar slår igennem. En side med Messi og en med Neymar. Det er en lottokupon, men hvis Neymar har viljen, så slår han igennem. Robinho har jo aldrig haft vilje nok. Robinho havde et kæmpe-talent, mens hans "brasilianske" attitude ødelagde en del. (Håber i forstår pointen.) havde han kæmpet som Ronaldo gør nu, havde han været en af verdens bedste, hvis ikke nummer 1. :)
Min pointe er lidt, at Barca i forvejen har en af de stærkeste offensiver i verden. Deres største problem har været en ekstra afslutter, styrke fra bænken og alternativer, når de små rum bliver lukket. Slår Neymar igennem og indløser alt sit potentiale, så vil det selvfølgelig være et glimrende køb, gør han ikke har man dog lagt alle sine æg i én kurv og lukket af for alternativerne.
Barca mangler i min optik stadig en ny keeper, en erstatning for en aldrende Puyol, et bedre centerforsvarsalternativ end Mascherano, en backup på den defensive midtbane, en central angriber og et stærkere fysisk alternativ når tingene ikke fungerer. De to sidstnævnte kan dog løses med ét køb.
Jeg er klar over, at Neymar er et prestigekøb og et forsøg på at skabe mere balance i offensiven, samt aflaste Messi, som har virket slidt i denne sæson og har brug for hjælp. Jeg mener bare man kunne have styrket bredt, holdt konceptet og taget langt mere sikre valg, i stedet for at satse alt på én lodseddel. Sport handler om at optimere sine chancer mest muligt, det synes jeg ikke Barcelona har gjort i dette tilfælde.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
1. Zlatan Ibrahimović, Sverige
650 mio. kr. fra Inter i sæsonen 2009/10*
2. Neymar, Brasilien
400 mio. kr. fra Santos i sæsonen 2013/14**
3. David Villa, Spanien
300 mio. kr. fra Valencia i sæsonen 2010/11
4. Dani Alves, Brasilien
270 mio. kr. fra Sevilla i sæsonen 2008/09
5. Cesc Fàbregas, Spanien
255 mio. kr. fra Arsenal i sæsonen 2011/12
6. Marc Overmars, Holland
225 mio. kr. fra Arsenal i sæsonen 2000/01
7. Alexis Sanchez, Chile
195 mio. kr. fra Udinese i sæsonen 2011/12
8. Dmytro Chygrynsky, Ukraine
188 mio. kr. fra Shaktar Donetsk i sæsonen 2009/10
9. Ronaldinho, Brasilien
188 mio. kr. fra Paris Saint-Germain i sæsonen 2003/04
10. Javier Saviola, Argentina
188 mio. kr. fra River Plate i sæsonen 2001/02
Hvem har eller har ikke været pengene værd?
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
rezamadridista skrev: Dyreste indkøb af Barca:
1. Zlatan Ibrahimović, Sverige
650 mio. kr. fra Inter i sæsonen 2009/10*
2. Neymar, Brasilien
400 mio. kr. fra Santos i sæsonen 2013/14**
3. David Villa, Spanien
300 mio. kr. fra Valencia i sæsonen 2010/11
4. Dani Alves, Brasilien
270 mio. kr. fra Sevilla i sæsonen 2008/09
5. Cesc Fàbregas, Spanien
255 mio. kr. fra Arsenal i sæsonen 2011/12
6. Marc Overmars, Holland
225 mio. kr. fra Arsenal i sæsonen 2000/01
7. Alexis Sanchez, Chile
195 mio. kr. fra Udinese i sæsonen 2011/12
8. Dmytro Chygrynsky, Ukraine
188 mio. kr. fra Shaktar Donetsk i sæsonen 2009/10
9. Ronaldinho, Brasilien
188 mio. kr. fra Paris Saint-Germain i sæsonen 2003/04
10. Javier Saviola, Argentina
188 mio. kr. fra River Plate i sæsonen 2001/02
Hvem har eller har ikke været pengene værd?
Ronaldinho og Alves - måske også Fabregas, men kun måske ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
"The signing of Neymar is the bombshell," 22-year-old explained to Marca. "It's going to be amazing.
"However, Messi is the main master of Barca and Neymar will have to adapt to the team and especially Leo.
"Leo is a great person. If Neymar behaves well, he will get along with Messi. Leo gets along with everyone."
Haha der kom de første begrænsninger allerede til Neymar og ja endda af en 22 årig. Fuck hvor er det en nederen klub
Læg endelig mærke til ordene "If Neymar behaves well, he will get along with Messi" - det er aldrig Messis fejl.
FØØØØØØØØØØØØØØJ
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Steen skrev: Omkring Neymar's pris, så citere jeg lige en fra fcbarcelona.dk: Han bliver blandt de 4 bedst betalte i klubben. Får lov til at beholde alle billedrettigheder for sig selv (noget som aldrig ville komme på tale i Real Madrid), ESPN kommer med en samlet pris på 54 mio EUR.
Tror regnestykket ser således ud: 10 mio forudbetalt, 18 i transfer,7 i variabler (2 venskabskampe), 20 til Senior og Junior for at fravælge Madrid.
Sindsyg pris for en spiller med et år tilbage af sin kontrakt, selv van Persie som havde vist sig i den bedste liga i verden kostede halvdelen ...Han bliver deres anden dyreste spiller i historien.
Af ren interesse - synes det har været nævnt flere steder, det her med om Neymar nu kommer til at beholde rettighederne selv. Hvorfor har det været vigtigt?
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Colón no descubrió Qatar. (Columbus opdagede ikke Qatar).
Der hentydes naturligvis til, at Barcelona har behov for - selv i Catalonien - at hævde sig selv og det havde man gjort ved at give en statue af Columbus en Barcelona-trøje på.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.