Om vores rivaler VII
13 år 1 måned siden #1321
af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Præcis. Deres mes que un club pis har for alvor mistet sin betydning for selv deres egne fans det sidste stykke tid, især Abidal sagen viser bare de er det komplette modsatte end det de angiver dem selv for at være.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
13 år 1 måned siden #1322
af DarioGomez
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Haha, hvor er det smukt! :-D
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
13 år 1 måned siden #1323
af DarioGomez
I øvrigt pissestærkt af dommeren!
Emnet er blevet låst.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
13 år 1 måned siden #1324
af DarioGomez
Funny guys them Catalans:
"When you look at possession, they didn't dominate us." – Xavi Hernández efter 0-7 blamagen mod Bayern.
"As soon as Abidal plays a game we'll renew his contract." – Barcelona vice-præsident Josep María Bartomeu. Løftebrud siger du?
"When you look at possession, they didn't dominate us." – Xavi Hernández efter 0-7 blamagen mod Bayern.
"As soon as Abidal plays a game we'll renew his contract." – Barcelona vice-præsident Josep María Bartomeu. Løftebrud siger du?
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1325
af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII
Den spanske anklagemyndighed har åbnet en sag mod Messi og hans far for skattesvig i perioden mellem 2007 og 2009. Så skulle underholdningen være sikret :-D
(www.marca.com/2013/06/12/futbol/equipos/...lona/1371039331.html)
(www.marca.com/2013/06/12/futbol/equipos/...lona/1371039331.html)
Emnet er blevet låst.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
13 år 1 måned siden #1326
af DarioGomez
Haha. Tyvagtige gnom! :-D
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1327
af MMM
Det bliver bedre og bedre. I følge El Pais er de sigtet (!) for tre tilfælde af skatteunddragelse for mere en 4 mio € for ved hjælp af en proforma overdragelse af Messis billedrettigheder til et holdingselskab beliggende i skattely og indgive falske selvangivelser. Jeg glæder mig meget til at høre mere om hvordan det jo bare var et ydmygt forsøg på at støtte op om økonomien i Belize.
rettelse: han er åbenbart ikke sigtet endnu, da sigtelsen skal godkendes af en dommer. Men anklagemyndighed har indleveret en anmodning om rejselse af sigtelse til en domstol i Barcelona.
edit igen. Nu også på engelsk: espnfc.com/news/story/_/id/1474775/repor...=5739&cefewfdewfdew#
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII
DarioGomez skrev: Haha. Tyvagtige gnom! :-D
Det bliver bedre og bedre. I følge El Pais er de sigtet (!) for tre tilfælde af skatteunddragelse for mere en 4 mio € for ved hjælp af en proforma overdragelse af Messis billedrettigheder til et holdingselskab beliggende i skattely og indgive falske selvangivelser. Jeg glæder mig meget til at høre mere om hvordan det jo bare var et ydmygt forsøg på at støtte op om økonomien i Belize.
rettelse: han er åbenbart ikke sigtet endnu, da sigtelsen skal godkendes af en dommer. Men anklagemyndighed har indleveret en anmodning om rejselse af sigtelse til en domstol i Barcelona.
edit igen. Nu også på engelsk: espnfc.com/news/story/_/id/1474775/repor...=5739&cefewfdewfdew#
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved MMM.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1328
af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAH
Please lad det være rigtigt. Så nyheden på EB og faldt lige over denne kommentar da jeg læste Nationens forskellige holdninger omkring nyheden:
"håber dælme det er en and,hvis ikke må han tage straffen,hans gode image vil være ødelagt,messi sig det ikke passer."
Samme person følger efterfølgende op med endnu en kommentar:
"nu ved vi jo ikke om det er rigtigt,så lad være med at dømme ham på forhånd,messi er min Gud,og ham må der ikke ske noget"
Haha, håber for alt i verden at denne historie er sand!
Please lad det være rigtigt. Så nyheden på EB og faldt lige over denne kommentar da jeg læste Nationens forskellige holdninger omkring nyheden:
"håber dælme det er en and,hvis ikke må han tage straffen,hans gode image vil være ødelagt,messi sig det ikke passer."
Samme person følger efterfølgende op med endnu en kommentar:
"nu ved vi jo ikke om det er rigtigt,så lad være med at dømme ham på forhånd,messi er min Gud,og ham må der ikke ske noget"
Haha, håber for alt i verden at denne historie er sand!
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved mortenj.
Emnet er blevet låst.
- Brylle
- Gæst
-
13 år 1 måned siden #1329
af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om vores rivaler VII
Emnet er blevet låst.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
13 år 1 måned siden #1330
af Siempre Madrid
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Lillesøster opruster.
De er igang med at gå shop-amok i Andalusien, hvor de i Málaga henter Demichelis og Toulalán, mens vores egen Negredo hentes i Sevilla.
De er igang med at gå shop-amok i Andalusien, hvor de i Málaga henter Demichelis og Toulalán, mens vores egen Negredo hentes i Sevilla.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1331
af Gåser
Source?
Hvis det er rigtigt, så falder det hele fra hinanden i Malaga.
Besvaret af Gåser på emne Om vores rivaler VII
Siempre Madrid skrev: Lillesøster opruster.
Source?
Hvis det er rigtigt, så falder det hele fra hinanden i Malaga.
Emnet er blevet låst.
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
13 år 1 måned siden #1332
af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Om vores rivaler VII
onside.dk/premier-league/officielt-liver...o-aspas-i-celta-vigo
Tror i han bliver til noget succes i Liverpool han var et emne i swansea
Tror i han bliver til noget succes i Liverpool han var et emne i swansea
Emnet er blevet låst.