Om vores rivaler VII

13 år 2 uger siden #1753 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII
Ja det er lidt et cirkus for tiden. Chelsea jagter Rooney, Arsenal jagter Suarez, United jagter Cesc, og Real jagter Bale - men ingen af klubberne ønsker at sælge. Det bliver spændende at følge.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1754 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII

JesperA skrev: Ja det er lidt et cirkus for tiden. Chelsea jagter Rooney, Arsenal jagter Suarez, United jagter Cesc, og Real jagter Bale - men ingen af klubberne ønsker at sælge. Det bliver spændende at følge.

Jeg er 99% sikker på, at minimum 2/4 af disse går hjem. Fabregas til United er dog stort set umulig, så den vil jeg ikke tælle med. Minimum 2/3.

Suarez til Arsenal er jeg mest sikker på. Det er ikke mange millioner euro der skiller dem ad. Wenger ved at vi lurer i kulissen, så jeg kan forestille mig at han klare den i løbet af de næste par dage. Det bliver en stor sum.
United bluffer rigtig godt. De hævder, at de ikke vil sælge ham. Løgn og latin. De vil sælge ham, og de ved at de kan presse masser af millioner ud af Chelsea. Det kommer til at ske.

Bale til Real Madrid er den mest kompliceret, da Tottenham oprigtigt ikke vil sælge. Et kæmpe bud kan dog få Levy til at ændre mening, men den er usikker.

Jeg gætter på minimum 2/3.
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1755 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Ifølge Sky Sports har Liverpool afvist endnu et bud på Luis Suárez fra Arsenal. Buddet lød på 40 mio. £. Det kan man læse mere om her: www1.skysports.com/football/news/11669/8...rez-bid-from-arsenal

Kévin Gameiro til Sevilla er officielt. Han kommer til fra PSG. En rigtig god erstatning for Negredo. I det hele taget ser det godt ud for Sevilla. De har køb fornuftigt ind, selv om de har været nødt til at sælge deres bedste spillere. Jeg tror Unai Emery kan gøre med Sevilla, som han gjorde med Valencia.

I det hele taget synes jeg det ser rigtig interessant ud for begge Sevilla-klubber, Betis ligeledes. Betis der, så vidt jeg har hørt, i øvrigt ikke længere er under administration (kilde: www.independent.co.uk/sport/football/eur...turmoil-8721595.html). Det ser lovende ud. De agerer i hvert fald klogt på markedet.

Knap så lovende ser det ud for et tredje andalusisk mandskab: Málaga. Samtlige af de nyindkøb den nye ledelse har investeret i, er alle blevet solgt. Eneste undtagelse er efterhånden Baptista, men han ser nu ligeledes ud til endegyldigt at være på vej væk.
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved El_Juan.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1756 af anes
Besvaret af anes på emne Om vores rivaler VII
Videre på El_Juans opdatering, så har Malaga og Baptista hævet kontrakten og han fortsætter højst sandsynligt i Brasilien.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1757 af Steen
Bayern - Barca om 25 minutter på ZDF. Jeg regner stærkt med at Bayern bryder Barca's boldbesiddelse rekord.

Liverpool's ejer på Twitter, som hentyder til Arsenal's bud på Suarez:

What do you think they're smoking over there at Emirates?

Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1758 af JesperA

Steen skrev: Liverpool's ejer på Twitter, som hentyder til Arsenal's bud på Suarez:

What do you think they're smoking over there at Emirates?

Rimelig spydigt af en mand der betalte 35m £ for Andy Carroll. Jeg er dog overbevist om at de sælger ham hvis buddet er højere, eller en udenlands klub matcher buddet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1759 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Higuaín og Pepe Reina har bestået lægetjekket i Napoli. De bliver begge præsenteret mandag aften.

Étienne Capoue rygtes på vej fra Toulouse til Atlético Madrid. Hvis det er sandt, så kan det godt gå hen og betyde, at de har droppet William Kvist. Capoue og Kvist er begge defensiv midtbanespiller.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1760 af JesperA
Flere medier meldte for nogle dage siden at Napoli og Porto skulle være enige om prisen på Jackson Martinez (43m €) men at han ikke ønskede at skifte, og havde afvist handlen. Tilgangene af Reina og Higuaín skulle dog have fået ham til at ændre mening, og seneste nyt fra Sky Italia skulle være at han i morgen tager til Italien for at underskrive kontrakten.

Den stærke centrale midtbanespiller fra Lyon Maxime Gonalons skulle i øvrigt også være formaliteter fra at skifte til Napoli.

Sikke et spændende hold de er ved at opbygge, Lavezzi og Cavani-pengene er blevet brugt interessant. Det lyder dog noget dyrt for Jackson Martinez, men de havde jo angiveligt også et kæmpe budget til forstærkninger allerede inden de solgte Cavani. Denne sommers oprustning er formentlig også hvad der skulle til for at holde en spiller af Hamsiks kaliber i klubben. Nøj hvor bliver det spændende, man kan jo næsten kun håbe det kommer til at gå dem godt.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1761 af Steen
Jeg forstår ikke, hvorfor der ikke er flere hold der går efter Jackson Martinez.. Hans pris er selvfølgelig høj, men han sparker ALT ind. Utrolig trafsikker angriber, som også har farten og teknikken i orden.

Han har dog lige afvist rygterne om et skifte til Napoli på sin Facebook.
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1762 af baggins
Besvaret af baggins på emne Om vores rivaler VII
et lille spørgsmål...
i Italien må man kun købe to spillere der ikke har europæisk-pas , ikke?
for de har allerede købt Rafael (målmand fra santos) - og nu køber de Higuain (desvære - fælder en lille tåre) (født i frankring, men har han fransk pas?) og måske Jackson Martinez

*glemte: De har også købt Pablo Armero (fra Coloumbia)

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved baggins.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1763 af JesperA

baggins skrev: et lille spørgsmål...
for de har allerede købt Rafael (målmand fra santos) - og nu køber de Higuain (desvære - fælder en lille tåre) (født i frankring, men har han fransk pas?) og måske Jackson Martinez

Higuaín har fransk pas, han blev tilbudt landsholdsfodbold for Frankrig fordi han længe blev overset af Maradona
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved JesperA.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1764 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII

baggins skrev: et lille spørgsmål...

Det er rigtigt at de kun må købe to ikke-EU spillere pr. sæson, medmindre de afhænder en ikke-EU spiller allerede i truppe for at gøre plads. Higuain har fransk pas, så han er ikke noget problem og uden at vide det, vil jeg gætte på at efter så mange år i Italien har Cavani et italiensk pas, så hans afgang giver dem ikke en ekstra plads. Men jeg ved ikke hvad de ellers har gjort af salg denne sommer, der kan sagtens være spillere afhændet med det ene formål at skabe plads, det sker stort set hver sommer og Seria A tillader større trupper end den spanske liga, så der er masser af muligheder for at finde vej omkring reglen.
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved MMM.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum