Om vores rivaler VII

13 år 2 uger siden #1729 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om vores rivaler VII
Så skulle det være officelt, barcas nye træner....

www.marca.com/2013/07/22/futbol/equipos/...lona/1374511153.html

Det er muligt jeg har sovet lidt i timen- men er der nogen der ved hvem manden er? og hvad han står for?
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1730 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Det lyder krafteddeme ligeså ugennemtænkt og idiotisk, som da vi hyrede Luxemburgo ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1731 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: Det lyder krafteddeme ligeså ugennemtænkt og idiotisk, som da vi hyrede Luxemburgo ...

Helt enig, og jeg kan lig det ;)
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1732 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: Hiddink har sagt op i Anzhi.
Just saying ...

Lol haha, havde ikke set. Men selv hvis det ikke blir ham, der skal stå i spidsen for Barca, så er det sku lidt mystisk, at han på dette tidspunkt vælger at sige op.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1733 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev:

Real Madrid skrev: Guus Hiddink har sagt sit job op, som Anzhi Manager just saying ;)

Hahahahahahha, Real Madrid, tænk at du har orket at give dig selv så mange tak med madridista.dk/index.php/forum/profil/2429-jpld brugeren ;)

Jeg kunne egentligt også godt tænke mig et svar, Real Madrid :)
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1734 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII

Real Madrid skrev:

DarioGomez skrev: Hiddink har sagt op i Anzhi.
Just saying ...

Lol haha, havde ikke set. Men selv hvis det ikke blir ham, der skal stå i spidsen for Barca, så er det sku lidt mystisk, at han på dette tidspunkt vælger at sige op.

Det er tilsyneladende i protest mod en 6-kampe lang karantæne for at skubbe en dommer. Det var det heldigt han ikke kom til Frankrig, Leonardo fik jo ét år for et tilsvarende stunt.
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved MMM.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1735 af MMM
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1736 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev:

Steen skrev:

Real Madrid skrev: Guus Hiddink har sagt sit job op, som Anzhi Manager just saying ;)

Hahahahahahha, Real Madrid, tænk at du har orket at give dig selv så mange tak med madridista.dk/index.php/forum/profil/2429-jpld brugeren ;)

Dit link fører én hen til login-siden?:-)

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved JimmyBroe.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1737 af Steen

JimmyBroe skrev:

Steen skrev:

Steen skrev:

Det gør den ikke med mig, den dirigere mig til brugeren JPLD, som har takket alle Real Madrid's indlæg, også dem som var der før ''tak'' knappen fungerede, man kan blandt andet se det i den første side af denne tråd :D
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1738 af JimmyBroe

Steen skrev:

JimmyBroe skrev:

Steen skrev:

Steen skrev:

Det gør den ikke med mig, den dirigere mig til brugeren JPLD, som har takket alle Real Madrid's indlæg, også dem som var der før ''tak'' knappen fungerede, man kan blandt andet se det i den første side af denne tråd :D

Hahah, blæret. Det må ha taget tid:-) du har lige fået et tak af mig Real Madrid. Det er fandme noget af et arbejde du har udført. Du må ha meget tid:-P men Steen? Det må du jo egentlig også.? Siden du holder øje med sådan noget:-P

Edit:
SIIIIIIEEEEEEMPREEEEEE....8-D

Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1739 af Steen

JimmyBroe skrev:

Steen skrev:

JimmyBroe skrev:

Steen skrev:

Steen skrev:

Hahah, blæret. Det må ha taget tid:-) du har lige fået et tak af mig Real Madrid. Det er fandme noget af et arbejde du har udført. Du må ha meget tid:-P men Steen? Det må du jo egentlig også.? Siden du holder øje med sådan noget:-P

Haha nej tak det er ikke nødvendigt, men det var faktisk ikke bevidst jeg lagde mærke til det :D .Jeg ville se hvornår denne tråd var startet, og så snart jeg så det så lagde jeg mærke til at han havde fået flere tak fra den samme bruger, selvom det ikke fungerede på det tidspunkt. Men Real Madrid har også fået et fra mig, enig, det må have været hårdt!
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1740 af JimmyBroe

Steen skrev:

JimmyBroe skrev:

Steen skrev:

JimmyBroe skrev:

Steen skrev:

Steen skrev:

Haha nej tak det er ikke nødvendigt, men det var faktisk ikke bevidst jeg lagde mærke til det :D .Jeg ville se hvornår denne tråd var startet, og så snart jeg så det så lagde jeg mærke til at han havde fået flere tak fra den samme bruger, selvom det ikke fungerede på det tidspunkt. Men Real Madrid har også fået et fra mig, enig, det må have været hårdt!

166 "Tak" fra JPLD er ikke så lidt nej. Jeg håber at du har sagt "Tak" for hjælpen Real Madrid;-P

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum