Om vores rivaler VII

13 år 2 uger siden #1741 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Indtil Real Madrid svare, så kan man passende vende tilbage til selve emnet.

Tottenham og Valencia forhandler om Soldado, som El_Juan skrev, og de skulle have budt 26 millioner euro for ham, plus variabler. Valencia vil i morgen klokken 12 diskutere buddet. Endnu en stor profil forlader ligaen, desværre.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1742 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII
Englands landshold må da blive det mest triste i Europa, hvis de ikke snart begynder at udvikle lidt spillere...

PL = La Liga vol. 1/2!
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, Jaken
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1743 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev: Det gør den ikke med mig, den dirigere mig til brugeren JPLD, som har takket alle Real Madrid's indlæg, også dem som var der før ''tak'' knappen fungerede, man kan blandt andet se det i den første side af denne tråd :D

Ja, det er faktisk ret så mærkværdigt. Så også lige under "statisktik" at brugeren JPLD, der blev skabt i går og uden et indlæg til sit navn, allerede har 56 hits ;) Forstår dog ikke hvorfor alle tak'sne skulle tildeles til indlæg fra 6-12 måneder siden? :O

I øvrigt, sørgeligt hvis Soldado-handlen går igennem... Så har ligaen mistet Soldado, Negredo OG Falcao på bare én sommer :( Utrolig ærgerlig udvikling, at ligaens 18 øvrige holds bedste spillere og største talenter alle valfarter væk.

Men som M_linding også skriver; der er vel en god grund til, at det engelske landshold har underpræsteret og er så dalende i kvalitet..

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved Jaken.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1744 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII
En potentiel kæmpe-skandale er muligvis under opsejling!

Colombianske Noticias Uno har i dag offentliggjort et billede af en colombiansk dåbsattest. I den står der Radamel Falcao García Zárate, født 10. februar 1984.

Alle andre steder står der opført at han er født i 1986.

KILDE
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved JesperA.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1745 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Om vores rivaler VII

JesperA skrev: En potentiel kæmpe-skandale er muligvis under opsejling!

Colombianske Noticias Uno har i dag offentliggjort et billede af en colombiansk dåbsattest. I den står der Radamel Falcao García Zárate, født 10. februar 1984.

KILDE

Jeg ville ikke blive overrasket hvis det var sandt. Der er mange spillere som ligner nogle på 25-30, men kun er omkring 20. Et godt eksempel kunne være Lukaku! 13.05.1993 altså lige fyldt 20, men ligner en på 27!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1746 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII

ZizouMo skrev:

JesperA skrev: En potentiel kæmpe-skandale er muligvis under opsejling!

KILDE

Jeg ville ikke blive overrasket hvis det var sandt. Der er mange spillere som ligner nogle på 25-30, men kun er omkring 20. Et godt eksempel kunne være Lukaku! 13.05.1993 altså lige fyldt 20, men ligner en på 27!

Dog er Lukaku født i Belgien, og det er primært hos afrikanske spillere man ser denne tendens. Det ville overraske mig meget om det kunne lade sig gøre i et EU-land, men kontrollen med sådanne ting er mindre i sydamerikanske og afrikanske lande. Fordelene er jo klare, de 2 år gør en enorm forskel i ungdomsårgangene, da en spiller som Falcao i så fald ville bombe mål ind mod yngre spillere, og dermed formentlig tiltrække enorm opmærksomhed fra andre klubber. Derudover vil han også kunne deltage på U-landsholdene på uretfærdige vilkår osv.

I princippet er det jo underordnet nu, da hans nuværende niveau er verdensklasse, men jeg tror da gerne Monaco ville have haft denne viden inden de smed en formue efter ham, i fodbold er to år alligevel en del, og ville definitivt have påvirket salgsprisen. Bevises dokumentfalsk er der vel også en risiko for at han bliver straffet med fængsel?

Der er dog selvfølgelig også mulighed for at der er en and, i men indtil videre har Falcaos far nægtet at det skulle være sandt, mens Monaco og Falcao selv har valgt ikke at udtale sig.

Jeg skrev i øvrigt forkert, nyheden er fra i går, men det overrasker mig at den ikke er blevet samlet op af nogle af de større medier endnu.
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved JesperA.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1747 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
TATAAAA!!!

Efterfulgt af et ROFL :-D

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1748 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Om vores rivaler VII
Æv... jeg havde håbet på Bielsa :/

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1749 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Tottenham-træner, Villas-Boas, har bekræftet, at Tottenham er interesserede i Soldado. Valencia insisterer dog fortsat på, at de kræver 30 mio. € for ham, svarende til hans frikøbsklausul.

Så meldes Kévin Gameiro igen på vej til Sevilla. Mon PSG-angriberen skal afløse Negredo? Det ville være en god erstatning for Emery og co.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1750 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Har vi nogle penge til gode hvis soldado ryger til uk hold?
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1751 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
På ny må man desværre blot konstatere, at det står meget skidt til for spansk fodbold: www.independent.co.uk/sport/football/eur...turmoil-8721595.html
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved El_Juan.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1752 af anes
Besvaret af anes på emne Om vores rivaler VII
Manchester United har ifølge Marca forhøjet deres bud på Cesc til 40m euro, de vil ikke blive ved med at byde hvis de ikke troede det var muligt.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum