Om vores rivaler VII

13 år 2 uger siden #1765 af baggins
Besvaret af baggins på emne Om vores rivaler VII

JesperA skrev:

baggins skrev: et lille spørgsmål...
i Italien må man kun købe to spillere der ikke har europæisk-pas , ikke?
for de har allerede købt Rafael (målmand fra santos) - og nu køber de Higuain (desvære - fælder en lille tåre) (født i frankring, men har han fransk pas?) og måske Jackson Martinez

*glemte: De har også købt Pablo Armero (fra Coloumbia)

Higuaín har fransk pas, han blev tilbudt landsholdsfodbold for Frankrig fordi han længe blev overset af Maradona

men så kan de da stadig ikke hente Martinez - hvis rygterne er sande..

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1766 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII

baggins skrev:

JesperA skrev:

baggins skrev: et lille spørgsmål...
i Italien må man kun købe to spillere der ikke har europæisk-pas , ikke?
for de har allerede købt Rafael (målmand fra santos) - og nu køber de Higuain (desvære - fælder en lille tåre) (født i frankring, men har han fransk pas?) og måske Jackson Martinez

*glemte: De har også købt Pablo Armero (fra Coloumbia)

Higuaín har fransk pas, han blev tilbudt landsholdsfodbold for Frankrig fordi han længe blev overset af Maradona

men så kan de da stadig ikke hente Martinez - hvis rygterne er sande..

Jeg kendte faktisk ikke den der regel, men Cavani har italiensk pas, så det lader til at du har ret. Der må dog være et hul de kan udnytte siden de forhandler med ham, eksempelvis udleje en ung udlænding eller et eller andet. Eller måske tæller Campagnaro med efter han røg til Inter. Man må formode at de ved hvad de laver.
Emnet er blevet låst.
  • falle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 uger siden #1767 af falle
Besvaret af falle på emne Om vores rivaler VII

JesperA skrev: Man må formode at de ved hvad de laver.

Penge under bordet. Det er trods alt italiensk fodbold.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1768 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Copa Libertadores er nu blevet afgjort, og Atletico Mineiro er vinderen. Absolut fantastisk kamp, den havde det hele. Stolpe, overligger, rødt kort. Ronaldinho vinder nu også den turnering, legende. Kampens højdepunkt indtraf dog omkring den 70. minut, hvor en Olimpia spiller kunne slukke kampen med scoringen til 1-1, han var alene med målmanden, og efter at han havde driblet sig forbi ham, skulle han skyde den ind, men så glider han i stedet. I det 85 minut scorer Atl. Mineiro så til 2-0, hvor kampen så går til forlænget spilletid, da den første finale kamp endte 2-0 til Olimpia. Vanvittig underholdende kamp.

Bernand's fremtid afgøres nu, de er splittet i Brasilien. Den ene del siger at han er blevet solgt til Porto, den anden del siger at han er blevet solgt til Arsenal. Han spillede rigtig godt, han stod også for assisten til 2-0. Klasse spiller, jeg regner med at Wenger har den klaret.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1769 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev: Copa Libertadores er nu blevet afgjort, og Atletico Mineiro er vinderen. Absolut fantastisk kamp, den havde det hele. Stolpe, overligger, rødt kort. Ronaldinho vinder nu også den turnering, legende. Kampens højdepunkt indtraf dog omkring den 70. minut, hvor en Olimpia spiller kunne slukke kampen med scoringen til 1-1, han var alene med målmanden, og efter at han havde driblet sig forbi ham, skulle han skyde den ind, men så glider han i stedet. I det 85 minut scorer Atl. Mineiro så til 2-0, hvor kampen så går til forlænget spilletid, da den første finale kamp endte 2-0 til Olimpia. Vanvittig underholdende kamp.

Bernand's fremtid afgøres nu, de er splittet i Brasilien. Den ene del siger at han er blevet solgt til Porto, den anden del siger at han er blevet solgt til Arsenal. Han spillede rigtig godt, han stod også for assisten til 2-0. Klasse spiller, jeg regner med at Wenger har den klaret.

Om jeg begriber, hvorfor Borussia Dortmund ikke gik efter Bernard. Er der en spiller, der minder bare lidt om Götze, så er det ham. Men okay, Dortmund har så alligevel købt stærkt ind og står med et godt hold. Jeg mener faktisk de står stærkere nu end de gjorde i sidste sæson. Og uanset hvor Bernard kommer hen nu, så bliver han en forstærkning. Utrolig talentfuld spiller.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1770 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII
Så har Sevilla vidst fået løst deres angrebskabale, efter at Negredo forlod dem til fordel for City. De har nu hentet Kevin Gameiro fra PSG. Bliver spændende at følge ham i næste sæson sammen med den anden angriber de også har hentet, Carlos Bacca, der scorede 22 mål for Club Brügge i sidste sæson.
Bliver også spændende at se hvorvidt Marko Marin kan gå ind og afløse Jesus Navas på Sevilla-holdet.
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved mortenj.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1771 af Steen

El_Juan skrev:

Steen skrev: Copa Libertadores er nu blevet afgjort, og Atletico Mineiro er vinderen. Absolut fantastisk kamp, den havde det hele. Stolpe, overligger, rødt kort. Ronaldinho vinder nu også den turnering, legende. Kampens højdepunkt indtraf dog omkring den 70. minut, hvor en Olimpia spiller kunne slukke kampen med scoringen til 1-1, han var alene med målmanden, og efter at han havde driblet sig forbi ham, skulle han skyde den ind, men så glider han i stedet. I det 85 minut scorer Atl. Mineiro så til 2-0, hvor kampen så går til forlænget spilletid, da den første finale kamp endte 2-0 til Olimpia. Vanvittig underholdende kamp.

Om jeg begriber, hvorfor Borussia Dortmund ikke gik efter Bernard. Er der en spiller, der minder bare lidt om Götze, så er det ham. Men okay, Dortmund har så alligevel købt stærkt ind og står med et godt hold. Jeg mener faktisk de står stærkere nu end de gjorde i sidste sæson. Og uanset hvor Bernard kommer hen nu, så bliver han en forstærkning. Utrolig talentfuld spiller.

Enig, men jeg tror at mange hold tøver pga. hans fysik. De kampe jeg har set med ham, for Brasilien og Atl. Mineiro, så har dette dog ikke haft nogen betydning, han spiller rigtig meget på hans hurtighed og teknik. Jeg håber at han kan klare det i PL. Selvfølgelig er der Mata og Silva, blandt andet, som har haft stor succes selvom de ikke har den bedste fysik, men jeg må sige at Bernard er utrolig spinkel.
Men en spændende spiller, som jeg også tror bliver et hit i Arsenal.

Jeg forstår egentligt heller ikke valget af Mkhitarian han lader til at være en rigtig god spiller, meget målfarlig, men han er ikke nær så kreativ som Götze var det. Han var dog heller ikke førstevalget, Klopp har selv udtalt at han gerne ville have Isco, men han vidste at de ikke kunne hamle op med de øvrige hold.

Bernard: "I will continue working until the board sets something about my sale. There are proposals from English clubs, Shakhtar and Porto."

Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1772 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Ifølge Verrattis agent, er Napoli klar med et stort bud på spilleren. Verratti vil have lønforhøjelse i PSG og forhandlingerne er i gang. Spændende hvordan det udvikler sig.

mortenj skrev: Så har Sevilla vidst fået løst deres angrebskabale, efter at Negredo forlod dem til fordel for City. De har nu hentet Kevin Gameiro fra PSG. Bliver spændende at følge ham i næste sæson sammen med den anden angriber de også har hentet, Carlos Bacca, der scorede 22 mål for Club Brügge i sidste sæson.
Bliver også spændende at se hvorvidt Marko Marin kan gå ind og afløse Jesus Navas på Sevilla-holdet.

Som jeg skrev i et tidligere indlæg:

Kévin Gameiro til Sevilla er officielt. Han kommer til fra PSG. En rigtig god erstatning for Negredo. I det hele taget ser det godt ud for Sevilla. De har køb fornuftigt ind, selv om de har været nødt til at sælge deres bedste spillere. Jeg tror Unai Emery kan gøre med Sevilla, som han gjorde med Valencia.

I det hele taget synes jeg det ser rigtig interessant ud for begge Sevilla-klubber, Betis ligeledes. Betis der, så vidt jeg har hørt, i øvrigt ikke længere er under administration (kilde: www.independent.co.uk/sport/football/eur...turmoil-8721595.html). Det ser lovende ud. De agerer i hvert fald klogt på markedet.

Sevilla betaler i øvrigt otte mio. € for Gameiro. Udover Gameiro - og Carlos Bacca som du selv nævner - så har de i øvrigt også hentet den rumænske angriber, Raul Rusescu, så de nu råder over tre habile målscorere. Rusescu er kommet til fra Steaua Bukarest for 2,5 mio. €.

Apropos Marin, så er han ikke ene om, at skulle erstatte Navas. De har ligeledes hentet den talentfulde kantspiller, Jairo, som kommer til fra Racing. Han er 20 år gammel og har kostet 2,5 mio. €. Derudover ventes det, at den 19-årige chilenske offensivsspiller, Bryan Rabello, rykkes op på førsteholdet.

Ydermere, så er Vitolo kommet til fra Las Palmas for 3,2 mio. €. Han er 23 år gammel og kan benyttes på kanten (venstre) og som angriber.

Steen skrev: Jeg forstår egentligt heller ikke valget af Mkhitarian han lader til at være en rigtig god spiller, meget målfarlig, men han er ikke nær så kreativ som Götze var det. Han var dog heller ikke førstevalget, Klopp har selv udtalt at han gerne ville have Isco, men han vidste at de ikke kunne hamle op med de øvrige hold]

Jeg kan såmænd godt forstå valget af Mkhitaryan. Jeg formoder ligeledes, at han passer på den profil de har søgt. Som du selv siger, så er han en utrolig målfarlig spiller, men udover det, så er han utrolig dynamisk og alsidig. Klopp vil gerne have, at de fire forreste er i bevægelse og skifter position. I forhold til dette, falder Mkhitaryan godt ind. Udover det, så er Mkhitaryan en klog spiller. Han læser og ser spillet hurtigt. Han spiller spillet hurtigt. Hvilket falder godt i hak med den måde Dortmund gerne vil spille på. I lyset af alt dette, giver det meget god mening, at de har hentet både ham og Aubameyang.
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved El_Juan.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1773 af Steen

El_Juan skrev: Ifølge Verrattis agent, er Napoli klar med et stort bud på spilleren. Verratti vil have lønforhøjelse i PSG og forhandlingerne er i gang. Spændende hvordan det udvikler sig. .

Den dreng skal ikke komme til Madrid. Jeg ved ikke, om det er fordi at han har en meget pengeliderlig agent, men det er da utroligt så meget at agenten bliver ved med at snakke om den lønforhøjelse. Det er her problemet med rigmænds-klubber kommer, absolut intet loyalitet. Han har været der i et år nu, og han har sikkert gjort det over forventningerne, men det er da vildt at han efter et år kræver en firedobbelt-lønforhøjelse..
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1774 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev:

El_Juan skrev: Ifølge Verrattis agent, er Napoli klar med et stort bud på spilleren. Verratti vil have lønforhøjelse i PSG og forhandlingerne er i gang. Spændende hvordan det udvikler sig. .

Den dreng skal ikke komme til Madrid. Jeg ved ikke, om det er fordi at han har en meget pengeliderlig agent, men det er da utroligt så meget at agenten bliver ved med at snakke om den lønforhøjelse. Det er her problemet med rigmænds-klubber kommer, absolut intet loyalitet. Han har været der i et år nu, og han har sikkert gjort det over forventningerne, men det er da vildt at han efter et år kræver en firedobbelt-lønforhøjelse..

Jeg er også klart større fortaler for en billig Ilkay Gündogan til næste sommer (kontraktudløb i 2015, og vil angiveligt ikke forlænge), hvis han præsterer bare i nærheden af det niveau han har præsteret den seneste sæson. Kunne man eventuelt overhale Bayern i kampen om en gratis Lewandowski oveni, så vil jeg næsten allerede nu godkende næste sommers transfervindue ;)
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1775 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Gago og Valencia enige om at afbryde samarbejdet. Ufatteligt så stort et flop han har været ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1776 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: Gago og Valencia enige om at afbryde samarbejdet. Ufatteligt så stort et flop han har været ...

Gago er ikke noget flop, han er bare ikke bedre. Det er det der sker når medierne lover at unge stjerner bliver store spillere. Men i realiteten er han jo ikke et flop. Købt for billige penge, og solgt for en ok pris. Han har landsholds kampe på en af verdens stærkeste landshold. Han har bare aldrig præsteret det man har forventet af ham, men som sagt, folk har lovet ham størrer end han blev til.

Har valgt at takke af på forum!
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum