Om vores rivaler VII
Monaco har flere nyindkøb med fra start, heriblandt den dyreste, Falcao:
Subasic; Fabinho, Carvalho, Abidal, Kurzawa; Obbadi, Toulalan; Ocampos, James Rodríguez, Carrasco; Falcao
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
El_Juan skrev: Storsatsende Monaco er klar til at tage hul på sæsonen i Ligue 1. De gæster her til aften Bordeaux. En kamp der lige nu kan ses direkte på TV3 SPORT 1.
Subasic; Fabinho, Carvalho, Abidal, Kurzawa; Obbadi, Toulalan; Ocampos, James Rodríguez, Carrasco; Falcao
De er allerede utrolig gode med bolden faktisk, ude mod Bordeaux har de næsten 60 % af boldbesiddelsen. Det er klart at se, at de som oprykker hold allerede er et af de mere frygtet hold i ligaen.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev:
El_Juan skrev: Storsatsende Monaco er klar til at tage hul på sæsonen i Ligue 1. De gæster her til aften Bordeaux. En kamp der lige nu kan ses direkte på TV3 SPORT 1.
De er allerede utrolig gode med bolden faktisk, ude mod Bordeaux har de næsten 60 % af boldbesiddelsen. Det er klart at se, at de som oprykker hold allerede er et af de mere frygtet hold i ligaen.
Helt klart. Men det skulle også være mærkeligt andet, med alle de gode boldspillere de har. Fra midtbanen og frem har de flere teknisk gode spillere, der nok kan flytte bolden. Abidal er ligeledes glimrende på bolden.
Steen skrev: Arsenal skulle være tæt på Luiz Gustavo mener et par engelske medier, £18 millioner. Kanon køb, hvis det er sandt.
For et par dage siden var han angiveligt kun et lægetjek fra Wolfsburg. Men en fin sen erstatning for Song, dog ser jeg et større behov for en topklasse angriber, og en ny keeper.
JesperA skrev:
Steen skrev: Arsenal skulle være tæt på Luiz Gustavo mener et par engelske medier, £18 millioner. Kanon køb, hvis det er sandt.
For et par dage siden var han angiveligt kun et lægetjek fra Wolfsburg. Men en fin sen erstatning for Song, dog ser jeg et større behov for en topklasse angriber, og en ny keeper.
Det siges at han hellere vil til Premier League. Han er en fantastisk spiller, jeg husker tilbage på vores kamp mod Bayern i 2012, på Allianz Arena. Han neutraliserede fuldstændig vores offensive spillere.
Jeg synes også at de har brug for flere spillere hvis de vil kæmpe med om titlen, og CL for den sags skyld, især en klasse angriber. Arsenal's ledelse er til grin. De får ikke lov til at købe Suarez nu, det skulle være meget sikkert. Hvem er der så tilbage? Ingen.
BBC Understand #afc did not make offer for Higuain. Agreed personal terms but put deal on hold to prioritise Suarez, Napoli pounced #bbcfootball
De skal også spille Cl kval-kampe, hvilket jo ikke kan komme som en overraskelse for dem. Jeg forstår ikke, hvorfor de ikke har handlet endnu.. Liverpool var også villige til at sælge Suarez før, de udtalte at det rigtige bud bare skulle komme. Nu, så siger de at det er for sent og de ikke vil sælge ham da de ikke kan nå at købe en erstatning.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
El_Juan skrev: Aubameyang spillede hele kampen og debuterede med et hattrick, da Borussia Dortmund her til eftermiddag vandt deres første kamp i sæsonen med 0-4 ude over Augsburg. Lewandowski scorede kampens sidste mål på straffespark. Dortmund måtte undvære deres faste målmand, Weidenfeller, samt den langtidsskadede Pisczek og nyindkøbet, Mkhitaryan. Et andet nyindkøb, Sokratis, sad på bænken i hele kampen. Gündogan var tvivlsom inden kampen, men startede dog alligevel inde på den offensive midtbane. Han holdte i en lille times tid. Sahin fik fuld tid i opgøret på den centrale midtbane ved siden af Sven Bender.
Dortmunds startopstilling: Langerak; Grosskreutz, Subotic, Hummels, Schmelzer; Bender, Sahin; Aubameyang (Hofmann, 81. min.), Gündogan (Blaszczykowski, 57. min.), Reus; Lewandowski (Durm, 88. min.)
Lewandowski, Gündogan, Blaszczykowski, Aubameyang, Schmelzer,Grosskreutz, Pisczek, Mkhitaryan og Papastathopoulos.
Det bliver yderst interessant når Werge skal kommentere Dortmund i den kommende sæson!
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
raul7=kongen skrev:
El_Juan skrev: Aubameyang spillede hele kampen og debuterede med et hattrick, da Borussia Dortmund her til eftermiddag vandt deres første kamp i sæsonen med 0-4 ude over Augsburg. Lewandowski scorede kampens sidste mål på straffespark. Dortmund måtte undvære deres faste målmand, Weidenfeller, samt den langtidsskadede Pisczek og nyindkøbet, Mkhitaryan. Et andet nyindkøb, Sokratis, sad på bænken i hele kampen. Gündogan var tvivlsom inden kampen, men startede dog alligevel inde på den offensive midtbane. Han holdte i en lille times tid. Sahin fik fuld tid i opgøret på den centrale midtbane ved siden af Sven Bender.
Dortmunds startopstilling: Langerak; Grosskreutz, Subotic, Hummels, Schmelzer; Bender, Sahin; Aubameyang (Hofmann, 81. min.), Gündogan (Blaszczykowski, 57. min.), Reus; Lewandowski (Durm, 88. min.)
Lewandowski, Gündogan, Blaszczykowski, Aubameyang, Schmelzer,Grosskreutz, Pisczek, Mkhitaryan og Papastathopoulos.
Det bliver yderst interessant når Werge skal kommentere Dortmund i den kommende sæson!
Men forhelvede, hvor spillede Aubameyang en brand kamp i hans Bundesliga debut!
Kuba er blevet overhalet, og Gündogan blev, som Klopp tidligere har sagt, brugt som offensiv midtbane, dog tror jeg ikke på, Sahin blir en fast starter. Egentlig lidt vanvittig, at han inden Real Madrid var den sikreste mand på holdkortet i Dortmund, ligaens bedste spiller, og nu bare en fin 12. mand på holdet.
Bender Gündogan
Aubameyang Mkhitaryan Reus
Lewandowski
For fanden hvor blir de spændende at følge i år.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Min facebook er allerede gået amok med United fans, der mener det er CR7, der er på vej tilbage til England. Skal vi ligge noget i det??
"Maybe they hate me because I'm too good."
Har valgt at takke af på forum!
- rene
- Gæst
-
Lad os antage/håbe det sker, så er Perez vel ikke så dum, at han også lader Ronaldo gå. Jeg er klar over at det her bare er antagelser, men jeg frygter seriøst at der sker et eller andet i kulissen omkring United og Ronaldo.
"Maybe they hate me because I'm too good."