Om vores rivaler VII
Den faktor der talte for "the return" var Ferguson, og han er væk. Jeg kan ikke se hvorfor Ronaldo skulle ville tilbage til United på nuværende tidspunkt, og jeg kan på ingen mulig måde forestille mig at Real sælger ham en uge før sæsonen starter. Perez ville i øvrigt også miste sin troværdighed og tillid hos fansene hvis han sælger Cristiano en uge efter - eller en sæson efter, for den sags skyld - at han har udtalt at man vil forlænge, og at han skal spille for klubben i resten af sin sportslige karriere. Det er kun i Milan man byder sine fans sådan noget.
Men forlænger Ronaldo ikke, så forventer jeg bestemt at han bliver skudt afsted til næste sommer - for en rekordsum. Det vil potentielt koste klubben en milliard-sum at lade hans kontrakt udløbe. Og tænk engang en rift der ville være om en transferfri Cristiano - så får Mendes travlt ;) Heldigvis ikke et realistisk scenarie.
Han ser jo United som sit hjem, fansene er fuldstændig vilde med ham, han har altid kun talt i positive vendinger om United, og de fleste af hans tidligere holdkammerater har bedt ham - via diverse medier - om at returnere.
Den pris der har været snakket om for Ronaldo, har jo ikke været en rekordsum af nogen art.
Jeg forstår bare ikke, hvorfor man ikke har offentliggjort forlængelsen endnu, når man nu er så skråsikker. Det hele emmer af at blive noget rigtig pis, synes jeg.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Pelle skrev: Som jeg læser de forskellige medier efterhånden, så er Bale-handlen ved at gå i vasken (hvilket jeg inderligt håber, da det er for sent at indlemme ham på holdet til sæsonstart nu).
Lad os antage/håbe det sker, så er Perez vel ikke så dum, at han også lader Ronaldo gå. Jeg er klar over at det her bare er antagelser, men jeg frygter seriøst at der sker et eller andet i kulissen omkring United og Ronaldo.
Så er der en af os ti, der læser de forskellige medier helt forkert, for jeg synes hele tiden at Bale kommer tættere og tættere på. Lad os se hvem af os, der får håneretten.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Har valgt at takke af på forum!
Hugol skrev: Betis tabte igen, denne gang til Everton. Det ligner en stor sejr i debut kampen på søndag.
Rolig nu. Der er trods alt forskel på træningskampe og ligakampe. Jeg tror egentlig bare Pepe Mel har haft travlt med, at få rystet alle de nye spillere sammen. Man må ikke glemme, at Betis nærmest har skiftet noget nær et helt hold ud i løbet af sommeren. Det tager tid. Og uanset hvad, så skal man aldrig undervurdere modstanderen.
Pelle skrev: Synes desværre der er mange ting - udover en manglende Ferguson - der taler for en "homecoming".
Han ser jo United som sit hjem, fansene er fuldstændig vilde med ham, han har altid kun talt i positive vendinger om United, og de fleste af hans tidligere holdkammerater har bedt ham - via diverse medier - om at returnere.
Den pris der har været snakket om for Ronaldo, har jo ikke været en rekordsum af nogen art.
Jeg forstår bare ikke, hvorfor man ikke har offentliggjort forlængelsen endnu, når man nu er så skråsikker. Det hele emmer af at blive noget rigtig pis, synes jeg.
Man skal aldrig sige aldrig: www.oneworldsports.com/stories/cristiano...-path-united-blocked
Det er svært at finde ud af, hvad der er op og ned. Jeg tror stadig heller ikke selv på, at Cristiano Ronaldo forlænger med Real Madrid, før kontrakten er underskrevet.
Det lyder jo som om Ronaldo virkelig gerne vil tilbage til United, efter alle de oplevelser og priser/trofæer han har vundet der.
Hvis ikke man får forlænget kontrakten i år, tror jeg simpelthen ikke på, det kommer til at ske. Og så mister desværre jeg rigtig meget for Perez, efter alle de interviews indholdende løfter om kontrakt-forlængelser.
Pelle skrev: Den der artikel gjorde mig mere bekymret end rolig, El_Juan! - så tak for det! ;-)
Det lyder jo som om Ronaldo virkelig gerne vil tilbage til United, efter alle de oplevelser og priser/trofæer han har vundet der.
Hvis ikke man får forlænget kontrakten i år, tror jeg simpelthen ikke på, det kommer til at ske. Og så mister desværre jeg rigtig meget for Perez, efter alle de interviews indholdende løfter om kontrakt-forlængelser.
Vi må bare vente og se. Det er kun Cristiano selv der ved, hvor hans fremtid ligger. Resten er rygter, gisninger og tomme udtalelser. Det er ikke til at sige - hvad der er sandt, eller hvad der er usandt. Det vil tiden vise. Forhåbentlig forlænger han.
Nyd lige denne perle: www.tv3sport.dk/#fodbold/superligaen/video/3503
- rene
- Gæst
-
www.independent.co.uk/sport/football/tra...th-bale-8756408.html
Hugol skrev: Betis tabte igen, denne gang til Everton. Det ligner en stor sejr i debut kampen på søndag.
I hvert fald hvis de har Stephan Andersen på mål
as.com/diarioas/2013/08/11/english/1376251012_378911.html