Om vores rivaler VII

12 år 11 måneder siden #1993 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII
Jeg studsede også over det ledige nr. 7 i United, men det er vel fordi Valencia havde sin vel nok dårligste sæson hidtil efter han skiftede.

Den faktor der talte for "the return" var Ferguson, og han er væk. Jeg kan ikke se hvorfor Ronaldo skulle ville tilbage til United på nuværende tidspunkt, og jeg kan på ingen mulig måde forestille mig at Real sælger ham en uge før sæsonen starter. Perez ville i øvrigt også miste sin troværdighed og tillid hos fansene hvis han sælger Cristiano en uge efter - eller en sæson efter, for den sags skyld - at han har udtalt at man vil forlænge, og at han skal spille for klubben i resten af sin sportslige karriere. Det er kun i Milan man byder sine fans sådan noget.

Men forlænger Ronaldo ikke, så forventer jeg bestemt at han bliver skudt afsted til næste sommer - for en rekordsum. Det vil potentielt koste klubben en milliard-sum at lade hans kontrakt udløbe. Og tænk engang en rift der ville være om en transferfri Cristiano - så får Mendes travlt ;) Heldigvis ikke et realistisk scenarie.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #1994 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII
Synes desværre der er mange ting - udover en manglende Ferguson - der taler for en "homecoming".

Han ser jo United som sit hjem, fansene er fuldstændig vilde med ham, han har altid kun talt i positive vendinger om United, og de fleste af hans tidligere holdkammerater har bedt ham - via diverse medier - om at returnere.

Den pris der har været snakket om for Ronaldo, har jo ikke været en rekordsum af nogen art.

Jeg forstår bare ikke, hvorfor man ikke har offentliggjort forlængelsen endnu, når man nu er så skråsikker. Det hele emmer af at blive noget rigtig pis, synes jeg.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #1995 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

Pelle skrev: Som jeg læser de forskellige medier efterhånden, så er Bale-handlen ved at gå i vasken (hvilket jeg inderligt håber, da det er for sent at indlemme ham på holdet til sæsonstart nu).

Lad os antage/håbe det sker, så er Perez vel ikke så dum, at han også lader Ronaldo gå. Jeg er klar over at det her bare er antagelser, men jeg frygter seriøst at der sker et eller andet i kulissen omkring United og Ronaldo.

Så er der en af os ti, der læser de forskellige medier helt forkert, for jeg synes hele tiden at Bale kommer tættere og tættere på. Lad os se hvem af os, der får håneretten.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #1996 af Pelle
Hvor jeg da håber, det bliver mig ;-)

Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #1997 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Om vores rivaler VII
Betis tabte igen, denne gang til Everton. Det ligner en stor sejr i debut kampen på søndag.

Har valgt at takke af på forum!
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #1998 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII

Hugol skrev: Betis tabte igen, denne gang til Everton. Det ligner en stor sejr i debut kampen på søndag.

Rolig nu. Der er trods alt forskel på træningskampe og ligakampe. Jeg tror egentlig bare Pepe Mel har haft travlt med, at få rystet alle de nye spillere sammen. Man må ikke glemme, at Betis nærmest har skiftet noget nær et helt hold ud i løbet af sommeren. Det tager tid. Og uanset hvad, så skal man aldrig undervurdere modstanderen.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #1999 af El_Juan

Pelle skrev: Synes desværre der er mange ting - udover en manglende Ferguson - der taler for en "homecoming".

Han ser jo United som sit hjem, fansene er fuldstændig vilde med ham, han har altid kun talt i positive vendinger om United, og de fleste af hans tidligere holdkammerater har bedt ham - via diverse medier - om at returnere.

Den pris der har været snakket om for Ronaldo, har jo ikke været en rekordsum af nogen art.

Jeg forstår bare ikke, hvorfor man ikke har offentliggjort forlængelsen endnu, når man nu er så skråsikker. Det hele emmer af at blive noget rigtig pis, synes jeg.

Man skal aldrig sige aldrig: www.oneworldsports.com/stories/cristiano...-path-united-blocked

Det er svært at finde ud af, hvad der er op og ned. Jeg tror stadig heller ikke selv på, at Cristiano Ronaldo forlænger med Real Madrid, før kontrakten er underskrevet.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2000 af Pelle
Den der artikel gjorde mig mere bekymret end rolig, El_Juan! - så tak for det! ;-)

Det lyder jo som om Ronaldo virkelig gerne vil tilbage til United, efter alle de oplevelser og priser/trofæer han har vundet der.

Hvis ikke man får forlænget kontrakten i år, tror jeg simpelthen ikke på, det kommer til at ske. Og så mister desværre jeg rigtig meget for Perez, efter alle de interviews indholdende løfter om kontrakt-forlængelser.

Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2001 af El_Juan

Pelle skrev: Den der artikel gjorde mig mere bekymret end rolig, El_Juan! - så tak for det! ;-)

Det lyder jo som om Ronaldo virkelig gerne vil tilbage til United, efter alle de oplevelser og priser/trofæer han har vundet der.

Hvis ikke man får forlænget kontrakten i år, tror jeg simpelthen ikke på, det kommer til at ske. Og så mister desværre jeg rigtig meget for Perez, efter alle de interviews indholdende løfter om kontrakt-forlængelser.

Vi må bare vente og se. Det er kun Cristiano selv der ved, hvor hans fremtid ligger. Resten er rygter, gisninger og tomme udtalelser. Det er ikke til at sige - hvad der er sandt, eller hvad der er usandt. Det vil tiden vise. Forhåbentlig forlænger han.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2002 af El_Juan
Nuvel, livet er måske nok for kort til dansk fodbold, men dem der så FC Nordsjælland mod FC København her til aften, var immervæk vidne til høj international klasse ved Nordstrands scoring til 2-2.

Nyd lige denne perle: www.tv3sport.dk/#fodbold/superligaen/video/3503
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
  • rene
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2003 af rene
Besvaret af rene på emne Om vores rivaler VII
Lige et rygte fra det engelske. Manchester United vil forsøge at hente Bale denne uge, det skriver The Independent her til aften. Kunne det tænkes at United påtænker at hente Bale, som den store summer signing og så give ham deres legendariske 7´er, nu da det er blevet ledigt. Ville godt nok være sjovt at se de spanske avisers forsider, hvis det skifte virkelig skete.

www.independent.co.uk/sport/football/tra...th-bale-8756408.html
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2004 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII

Hugol skrev: Betis tabte igen, denne gang til Everton. Det ligner en stor sejr i debut kampen på søndag.

I hvert fald hvis de har Stephan Andersen på mål
as.com/diarioas/2013/08/11/english/1376251012_378911.html
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum