Om vores rivaler VII
rene skrev: Lige et rygte fra det engelske. Manchester United vil forsøge at hente Bale denne uge, det skriver The Independent her til aften. Kunne det tænkes at United påtænker at hente Bale, som den store summer signing og så give ham deres legendariske 7´er, nu da det er blevet ledigt. Ville godt nok være sjovt at se de spanske avisers forsider, hvis det skifte virkelig skete.
www.independent.co.uk/sport/football/tra...th-bale-8756408.html
Hvis Tottenham kræver 120 mio € for Bale når Real Madrid henvender sig, så kræver det nok nær det dobbelte hvis det er Manchester United der ringer. Det er et umuligt scenarie.
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Men sjovt at se Barca sættes i forbindelse med stort set alle tænkelige midterforsvarer fra større ligaer - der må være stress på!
"Maybe they hate me because I'm too good."
Real Madrid 7 skrev: Det ser ud til at Agger skifter fc Hollywood onside.dk/steffensen-bekraefter-barcelona-boed-paa-agger så kan han være den næste sergio busquets lad og se om han lære det hurtigt.
Det er Onside. Troværdigheden på deres artikler er den samme som EB's.
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Utroligt at man kan få det til at handle om Mourinho. Måske er det Mourinho der har det sidste ord, men Luiz har flere gange udtalt at han ikke ønsker at skifte. Jeg håber det ikke for en forsvar spiller
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Og hvorfor pokker skulle Liverpool have gjort Agger til vice-kaptajn i sidste uge for så at sælge ham nu med blot fire dage til sæsonstart?
Det giver jo absolut ingen mening!
Så medmindre Liverpool er idioter, så er den handel umulig for Barcelona.
Barcelona får samme problem næste år, som de havde i år - og Puyol er altså ikke blevet yngre, ligesom man har behandlet Abidal på den absolut mest uanstændige måde og kylet ham væk. Elendig ledelse, igen - igen - og Gud ske lov for det.
Det kan godt være, at de henter Iñigo Martínez, men La Real vil formentlig heller ikke sælge frivilligt. Så skal man vel betale en relativt høj klausul for at hente ham, og det tvivler jeg på, at Barcelona gør.
Uanset hvad så er Martínez god, men ikke god nok til at bære dem igennem i en CL-topkamp. Det vil jeg i hvert fald gerne så tvivl om.
Kvalmefremkaldende tanke, men hvis jeg var Barcelona-fan, så ville jeg godt nok bande Rossell langt væk.
Man har fejlet på alle parametre og noget så simpelt som ikke at have en profil klar i kulissen er jo direkte amatøragtigt:
Og så de jo formentlig også godt droppe alle drømmene om at hente Verthongen - jeg har ladet mig fortælle, at Levy ikke lader sig dupere af spanske checkhæfter.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
DarioGomez skrev: Og så de jo formentlig også godt droppe alle drømmene om at hente Verthongen - jeg har ladet mig fortælle, at Levy ikke lader sig dupere af spanske checkhæfter.
Hehe, ja det mener jeg oz at ha hørt :-))))
Steen skrev: Arsenal skulle være tæt på Luiz Gustavo mener et par engelske medier, £18 millioner. Kanon køb, hvis det er sandt.
Han snakker eftersigende med Arsenal, men flere klubber er angiveligt interesserede: www1.skysports.com/football/news/11670/8...ch-over-luiz-gustavo
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
DarioGomez skrev: Barcelona får samme problem næste år, som de havde i år - og Puyol er altså ikke blevet yngre, ligesom man har behandlet Abidal på den absolut mest uanstændige måde og kylet ham væk. Elendig ledelse, igen - igen - og Gud ske lov for det.
Og netop på det grundlag kritiserede jeg for en måneds tid siden Neymar-købet.
Barcelona har forstærket sig med én elitespiller på en position, hvor man allerede stod stærkt. Til gengæld har man mistet to store talenter i Deulofeu og Thiago, mens man ikke har haft råd til at hente den fornødne klasse til forsvaret og ej heller har tilført holdet en plan b i form af noget fysik i front.
Jeg havde været langt mere bekymret, hvis man havde kastet €40 mio. efter en centerback og hentet en habil angriber for resten, mens man havde forlænget med Thiago og kørt Deulofeu i stillling til førsteholdet i de kommende par sæsoner.
I stedet kan vi glæde os over, at vi med stor sandsynlighed får minimum 30 minutters Cristian Tello i samtlige El Clasicos næste sæson. Det er næsten for godt til at være sandt!
DarioGomez skrev:
Thiago Silva
Agger
Luiz
Varane
Hummels
De har i den grad spildt deres tid. Mere eller mindre. Som Mourinho udtalte, så må de springe videre til den næste på listen: www.thesecretfootballer.com/articles/130...s-exist-by-the-list/
raul7=kongen skrev: Og netop på det grundlag kritiserede jeg for en måneds tid siden Neymar-købet.
Barcelona har forstærket sig med én elitespiller på en position, hvor man allerede stod stærkt. Til gengæld har man mistet to store talenter i Deulofeu og Thiago, mens man ikke har haft råd til at hente den fornødne klasse til forsvaret og ej heller har tilført holdet en plan b i form af noget fysik i front.
Jeg havde været langt mere bekymret, hvis man havde kastet €40 mio. efter en centerback og hentet en habil angriber for resten, mens man havde forlænget med Thiago og kørt Deulofeu i stillling til førsteholdet i de kommende par sæsoner.
I stedet kan vi glæde os over, at vi med stor sandsynlighed får minimum 30 minutters Cristian Tello i samtlige El Clasicos næste sæson. Det er næsten for godt til at være sandt!
Jeg er fuldstændig enig med dig! Dog vil jeg ikke sige, at de har mistet Deulofeu, eftersom han - dog noget atypisk for FC Barcelona - blot er sendt ud på lån. Atypisk i den forstand, at FC Barcelona i de seneste år ikke har sendt de unge - eller andre spillere - ud på lån, med mindre det var spillere de alligevel ikke kunne bruge, men ikke var i stand til at sælge, hvorfor et lejemål var den eneste udvej.
Måske har Barcelona ændret strategi under Rosell. Hvor de tidligere har holdt på de unge og givet dem chancen. For et par år siden var det utænkeligt, at Deulofeu var blevet lejet ud. Med lige netop Deulofeu tror jeg dog, at de har valgt at leje ham ud, i håbet om, at han vil modne og blive mere klar til førsteholdet. Men taget i betragtning, hvordan de tidligere har gjort med de unge, så virker det besynderligt, at de ikke giver ham chancen på førsteholdet.
De har dog stadig snor i ham og i bund og grund, så er han stadig FC Barcelona-spiller. Spørgsmålet er måske hvor længe, alt afhængig af, hvordan han gør det i Everton.
DarioGomez skrev: Altså nu er et bud jo ikke ensbetydende med, at han skifter?
Og hvorfor pokker skulle Liverpool have gjort Agger til vice-kaptajn i sidste uge for så at sælge ham nu med blot fire dage til sæsonstart?
Det giver jo absolut ingen mening!
Så medmindre Liverpool er idioter, så er den handel umulig for Barcelona.
Barcelona får samme problem næste år, som de havde i år - og Puyol er altså ikke blevet yngre, ligesom man har behandlet Abidal på den absolut mest uanstændige måde og kylet ham væk. Elendig ledelse, igen - igen - og Gud ske lov for det.
Det kan godt være, at de henter Iñigo Martínez, men La Real vil formentlig heller ikke sælge frivilligt. Så skal man vel betale en relativt høj klausul for at hente ham, og det tvivler jeg på, at Barcelona gør.
Uanset hvad så er Martínez god, men ikke god nok til at bære dem igennem i en CL-topkamp. Det vil jeg i hvert fald gerne så tvivl om.
Kvalmefremkaldende tanke, men hvis jeg var Barcelona-fan, så ville jeg godt nok bande Rossell langt væk.
Man har fejlet på alle parametre og noget så simpelt som ikke at have en profil klar i kulissen er jo direkte amatøragtigt:
Thiago Silva
Agger
Luiz
Varane
Hummels
Og så de jo formentlig også godt droppe alle drømmene om at hente Verthongen - jeg har ladet mig fortælle, at Levy ikke lader sig dupere af spanske checkhæfter.
Jeg har via flere medier læst mig frem til at Kompany og Vermaelen er de næste på deres liste. Kompany er vel lige så sandsynlig som Varane, der er simpelthen ingen chance for at de kan hente Citys anfører og forsvarsdirektør. Vermaelen derimod virker mulig at hente, og gud hvor jeg dog håber de gør det! Han var en kæmpe joke i sidste sæson! Koscielny er klart bedre og ville med sin fart passe fint ind ved siden af Pique, Vermaelen er også temmelig hurtig men til gengæld er han helt håbløs til at placere sig. Han startede sidste sæson som anfører og endte næsten ude på tribunen til sidst, så dårligt spillede han.
Der må dog være nogle direktører i Brøndby der sidder og ærgrer sig gule og blå (pun intended) over at Agger er så loyal over for Liverpool. Der skulle eftersigende være en temmelig lukrativ (efter danske forhold) videresalgsklausul i hans kontrakt.
Jeg tror desuden også de løber panden mod en mur med Iñigo, jeg tvivler på Sociedad ønsker at sælge lige før CL og sæsonstart, så der må udløses en frikøbsklausul. Uanset, skal de i hvert fald agere i en fart! Han bliver jo meget snart spærret i CL-kampe hvis han som ventet får spilletid i playoff-runden. Det samme i øvrigt med Vermaelen, dog tror jeg Arsenal benytter Mertesacker og Koscielny, så det er måske ikke en faktor der.