Om vores rivaler VII
Det er ubegribeligt, at Alex - jeg synes mildest talt, at han er elendig - er at foretrække, som makker til Silva. Nuvel, de er landsmænd og fred være med det, men i min optik, er Sakho et enestående forsvarstalent, hvorfor det forekommer mig mystisk, at Blanc ikke ser noget lys i franskmanden.
Sakho har fysikken til engelsk fodbold og lur mig om ikke Liverpool eller Arsenal har snøren ude efter ham(?).
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Daniel skrev: onside.dk/ligue-1/psg-bekraefter-sakho-vil-have-ny-klub
Det er ubegribeligt, at Alex - jeg synes mildest talt, at han er elendig - er at foretrække, som makker til Silva. Nuvel, de er landsmænd og fred være med det, men i min optik, er Sakho et enestående forsvarstalent, hvorfor det forekommer mig mystisk, at Blanc ikke ser noget lys i franskmanden.
Sakho har fysikken til engelsk fodbold og lur mig om ikke Liverpool eller Arsenal har snøren ude efter ham(?).
Det er vel nu at Barcelona skal springe på, hvis ikke de skal være United/ Arsenal version 2.0
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev:
Det er vel nu at Barcelona skal springe på, hvis ikke de skal være United/ Arsenal version 2.0
Absolut, men jeg tror ikke Barcelona ønsker at bruge flere penge i dette transfervindue; har de overhovedet flere? Nej, det virker til, at deres respektive bud på eksempelvis Agger, Silva, osv. har været alt for useriøse til, at klubberne overhovedet agter at tage Barcelona seriøse. Ville Barcelona Agger, var Agger allerede i Barcelona!
Sakho ville være en fin makker til Pique, i hvert fald en opgradering i forhold til Puyol. Lad dem endelig holde sig tilbage. Jeg vil sætte stor pris på at se puddelhunden på glatis - igen - i denne sæson imod Real Madrid :)
Har valgt at takke af på forum!
Mon ikke planen er, at Marquinhos - når han er helt klar - skal ind og være Thiago Silvas makker. De to vil komme til at udgøre et utrolig stærkt midterforsvar. Og med Alex som backup, står det ikke helt skidt til. Elendig er så meget sagt. Alex er nu engang en habil forsvarsspiller. De råder desuden også over 34-årige Camara, som må formodes at være fjerdevalg.
Det er i øvrigt ikke kun Blanc, der ikke ser det store lys i Sakho, som du siger. Han var heller ikke umiddelbart Ancelottis foretrukne valg. Ej heller Kombouarés.
Liverpool meldes interesserede i Sakho, dog angiveligt kun, hvis Agger skifter væk. Men som Siempre Madrid pointerer, så er det nu FC Barcelona bør slå til. Venstrebenet, fysisk stærk, hurtig og god med bolden. Et fint match for Barcelona. Ligeledes Manchester City, som også mangler en midterforsvarer. Og sådan som markedet ser ud lige nu, så finder Barca vel ikke en bedre midterforsvarer.
Og så er det endelig sæsonstart!
La Real åbner ballet hjemme mod Getafe. Et skadesplaget La Real-hold, som har en vigtig kamp i vente i midtugen, når de møder Lyon i CL-kvalifikationen. Selv om de må undvære Agirretxe, Bergara, Ifran og Mikel Gonzalez - og selv om de fortmentlig har tankerne lidt hen mod Lyon-kampen - så tror jeg de åbner med en sejr mod et Getafe-hold, som godt kan få en svær sæson.
Valladolid mod Athletic glæder jeg mig til. Ikke så meget kampen i sig selv, men mere for at få et førstehåndsindtryk af de to hold. Athletics trup lignede en flok skræmte hunde efter Bielsas rædselsregime. Spændende bliver det, om Valverde kan få samlet spillerne op igen og få dem til at fungere som et hold. Spændende er det ligeledes med Valladolid, som har fået JIM (tidligere Levante) ind som træner, efter Djukics afgang til Valencia. Han havde stor succes i Levante, men spørgsmålet er om at kan overføre det til Valladolid. Jeg tror det bliver sværere end som så og jeg tror, at Valladolid får en svær sæson. Jeg tror det bliver en rigtig 0-0-kamp! Athletic er uden deres topscorer, Aduriz. I hans sted spiller Kike Sola formentlig og han har godt nok været tam i opstarten.
Valencia mod Málaga skal ses. Ligeledes ikke mindst for at få et førstehåndsindtryk af de to hold, hovedsageligt Valencia. Jeg tror på en sikker Valencia-sejr og en god start til Djukic, mens jeg forventer, at Schuster og co. vil få en middelmådig sæson. Málaga får det svært i aften og det bliver ikke bedre af, at de må undvære Weligton i den næste stykke tid. Eliseu og Flavio Ferreira er ligeledes ude til kampen. Men Weligtons skade er et stort tab. Valencia er uden Mathieu, Jonas og Dani Parejo, men selv om det er vigtige spillere, så kan de trods alt erstattes.
Bemærk i øvrigt, at alle de hold der skal i aktion i aften har fået ny træner, undtagen Getafe. I det hele taget er det værd at notere sig, at halvdelen af de 20 hold har skiftet træner.
Steen skrev: Vigtigt. Ifølge Gerardo Martino så køber Barcelona ikke en ny CB! www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/20...t&utm_medium=twitter
Der der, er sød musik i mine ører! Hold nu kæft, hvor bliver det en fornøjelse at se den ene Barca-forsvarer efter den anden blive sat på glatis i både El Clasicos og i CL.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Kan ikke forestille mig og Reals 5 offensive ikke river katalonien rundt :) glæder mig!
Ps. Stavefejl skyldes iphones mærkelige stavekontrol.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Men i så fald vil jeg da se frem til endnu en sæson med et sejlende Barca-forsvar, hvor selv Di Maria kan lege med.