Om vores rivaler VII
- Rubæk
- Gæst
-
Jeg ville arkivere det at skyde med skarpt efter hvad man mener er ærkerivalens svaghed under "almindelig fankultur".asp3200 skrev: Er sku da arrogance at en del herinde griner ad deres forsvar.
Herregud, altså.. Her saver du lidt i den gren du sidder på.asp3200 skrev: gaymar
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Eto'o ligner en mand, der er på vej væk fra Anzhi og seneste nyt er, at MLS skulle være klar til at hente ham til staterne (ja - fodboldforbundet i Amerika - kan købe spillere fri). Chelsea meldes fortsat ligeledes interesserede i Eto'o. sulia.com/channel/soccer/f/f4926521-2bfc...1-9991-a1c1ee607617/
Jeg har tidligere berettet om FC Barcelonas interesse i Manchester Citys unge spanier, Denis Suárez. Og nu synes et skifte at være tæt på: sulia.com/channel/soccer/f/545bbf19-d34d...f-adcf-a6f06a6c755a/
Uanset hvad man måtte mene om Hr. Mourinho, så bliver det altså spændende at se hvordan han og Chelsea kommer til at klare det mod United med Pellegrini ved roret og United med Moyes ved roret.
mortenj skrev: Så går der ikke mange minutter før "The Happy One" for alvor kaster sig ud i et nyt eventyr. Chelsea tager i mod Hull og holdopstillingerne ser således ud:
Uanset hvad man måtte mene om Hr. Mourinho, så bliver det altså spændende at se hvordan han og Chelsea kommer til at klare det mod United med Pellegrini ved roret og United med Moyes ved roret.
Har Mata været skadet, siden han sidder på bænken?
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
baggins skrev:
mortenj skrev: Så går der ikke mange minutter før "The Happy One" for alvor kaster sig ud i et nyt eventyr. Chelsea tager i mod Hull og holdopstillingerne ser således ud:
Har Mata været skadet, siden han sidder på bænken?
Han har været skadet på det seneste, ja. Han var tvivlsom op til kampen, og er altså ikke blevet klar til at kunne spille fra start. Det er muligt at han kommer ind senere i kampen, nu må vi se.
David Luiz er i øvrigt stadigvæk skadet og er helt udenfor truppen til kampen.
Lampard har i øvrigt brændt straffe, men Oscar scorede nogle minutter senere,
Så satte Soldado sit første mål ind på sin Tottenham-konto, da han blev matchvinder i Spurs' 1-0-sejr ude over Crystal Palace! (Og tak for det Soldado!)
Har valgt at takke af på forum!
Hugol skrev: Barcelona uden Neymar fra start.. Muahahahaha.
Men foran efter 3 min
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Mon ikke dværgen scorer 3-4? Og den Brasilliansk trans ikke også laver 1-2?
Hvis det sker, så kommer alle dansk sportsjounalister i bukserne.
Overvej lige de folk vi har siddende på bænken. Verdens nok bedste venstreback p.t, verdens anden bedste spiller efter min mening, en ung knægt med kæmpe potentiale, en tidligere P.L stjerne og en af absolut bedste midtbanespillere i den liga og så Tello. Det er stærkt.
Ser de ikke fodbold, eller er de bare idioter?
Levante sover, mon ikke Neymar får scoret et mål når han kommer ind..