Om vores rivaler VII
12 år 11 måneder siden #2077
af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Parløbet mellem Real Madrid og Barcelona er i gang.
Tata Martino har valgt følgende 11 startere: Valdés; Alves, Piqué, Mascherano, Adriano; Xavi, Busquets, Fabregas; Alexis, Messi, Pedro. Iniesta, Neymar, Bartra, Pinto, Song, Tello og Alba på bænken.
Tata Martino har valgt følgende 11 startere: Valdés; Alves, Piqué, Mascherano, Adriano; Xavi, Busquets, Fabregas; Alexis, Messi, Pedro. Iniesta, Neymar, Bartra, Pinto, Song, Tello og Alba på bænken.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2078
af Pelle
"Maybe they hate me because I'm too good."
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII
Forstå ikke Alba er på bænken. Har han været skadet? Barcelona har - som forventet - sat sig på kampen. 2-0 nu.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2079
af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII
Jaja, det fint. Lad endelig alle Barcas medløberfans gå amok.
Bare vent til bæstet bliver sluppet fri om små 2 timer. Han spiser Barcelona-spillere til morgenmad, har jeg hørt! (Cristiano Ronaldo red.)
Bare vent til bæstet bliver sluppet fri om små 2 timer. Han spiser Barcelona-spillere til morgenmad, har jeg hørt! (Cristiano Ronaldo red.)
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved mortenj.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2080
af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
... og kapløbet mellem Ronaldo og Messi er ligeledes sat igang!
Jeg forstår ikke, hvordan folk kan glemme, at Spanien spillede venskabskamp i Ecuador i midtugen. Alba var med. Lige så var Iniesta og Tello. De er alle på bænken. Piqué er eneste starter. Formentlig af samme grund kommer Carvajal til at starte i stedet for Arbeloa i aften.
Pelle skrev: Forstå ikke Alba er på bænken. Har han været skadet? Barcelona har - som forventet - sat sig på kampen. 2-0 nu.
Jeg forstår ikke, hvordan folk kan glemme, at Spanien spillede venskabskamp i Ecuador i midtugen. Alba var med. Lige så var Iniesta og Tello. De er alle på bænken. Piqué er eneste starter. Formentlig af samme grund kommer Carvajal til at starte i stedet for Arbeloa i aften.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM
Emnet er blevet låst.
- rene
- Gæst
-
12 år 11 måneder siden #2081
af rene
Besvaret af rene på emne Om vores rivaler VII
Shit Barca ser skarpe ud denne sæson, vi skal i hvert fald vinde i aften for at være med fra start af!! 2-0 og der er ikke engang gået 20 min endnu + Neymar og iniesta sidder på bænken.
Emnet er blevet låst.
- Brylle
- Gæst
-
12 år 11 måneder siden #2082
af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om vores rivaler VII
Og samtidig har de en kamp i midtugen mod Atleico :)El_Juan skrev: ... og kapløbet mellem Ronaldo og Messi er ligeledes sat igang!
Pelle skrev: Forstå ikke Alba er på bænken. Har han været skadet? Barcelona har - som forventet - sat sig på kampen. 2-0 nu.
Emnet er blevet låst.
- falle
- Gæst
-
12 år 11 måneder siden #2083
af falle
Besvaret af falle på emne Om vores rivaler VII
23 min, 3-0.
Levante fortsætter samme gode stil.
Levante fortsætter samme gode stil.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2084
af asp3200
Sad på telefonen, og den har åbenbart skrevet gaymar istedet for neymar. En smutter fra tidligere post, har dog intet med min post at gøre. Arrogance er i høj kurs herinde og I glemmer vist Puyol og Pique er fine spillere.
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Steen skrev:
asp3200 skrev:
Steen skrev:
asp3200 skrev:
JesperA skrev:
De tabte til hvad der bedst kan betegnes som et B-hold i ligaen til os, de tabte supercuppen til os, og de tabte i pokalturneringen til os. De sejlede rundt mod Milan, PSG og i særdeleshed Bayern i Champions League. Mod PSG var angrebet stærkt nok til at opveje for det svage forsvar (med meget små marginaler), men mod Bayern blev de ydmyget over 180 minutter, og der var jo tydeligt for enhver at deres åbenlyse svaghed var deres forsvar.asp3200 skrev: Rolig nu gutter, i er lidt for arrogante mht barcas midterforsvarer. Hvis de scorer mere end os er det jo lige meget. Drop skadefro snakken, da det kan bide os i haserne senere.
Deres forsvar er fortsat nøjagtig det samme som dengang, eneste forskel er at de alle er blevet et år ældre, og for Puyols vedkommende er det vel næppe nogen fordel. De har brugt det meste af sommeren på at forsøge at hente Silva, Luiz, Agger, ja sågar Varane, og ser ud til at ende med en sidste øjebliks nødløsning - hvis overhovedet dét.
Hvis deres centrale forsvar kommer til at bestå af gamle Puyol, selvmålskongen Mascherano, Piqué, Bartra samt et par midtbanespillere som gardering, så mener jeg bestemt ikke de ville kunne konkurrere med om CL. Og det lader også til at være den generelle holdning hos nogle af deres mere rationelt tænkende fans.
Selvfølgelig er det da noget vi kan glæde os over og grine af, ligesom Barcas fans formentlig vil more sig over hvis den store Bale-transfer falder til jorden.
Du kan skrive så meget du vil, men hvis vi ikke udnytter deres svaghed er alt det arrogante snak lige gyldigt. Jeg siger det bare, for jeg er den første som sviner madrid og vores arrogance.
Det er jo ikke arrogance? Alle ved at de har brug for en ny CB, selv deres egne tilhængere. Rosell og Co. bliver svinet til af deres egne fans, da deres største svaghed i sidste sæson var deres forsvar. Alle forventede at en ny CB ville blive købt.. Tiden vil vise om vi så udnytter det, men det vil bestemt øge vores chancer.
Er sku da arrogance at en del herinde griner ad deres forsvar. Åben øjnene, i bund og grund er det jo lige meget hvis gaymar laver 4 kasser. I er alt for optimistiske mht deres midterforsvarer. Hvad med vores eget??? Pepe tåger rundt ligesom mod Dortmund og var skyld i semi nederlaget. Indtil varane er tilbage et vi selv mega ringe.
De har Puyol som er hele tiden er skadet, Pique som er vanvittig ustabil, Mascherano som er blevet omskolet til CB og Batra, som indtil videre har gjort det elendigt. Der vil jeg mene, at vi står langt stærkere.
Jeg finder det også lidt sjov, at du ikke vil have at man griner af andre, men du kalder Neymar for Gaymar, selvom vi selv har Ronaldo...
Sad på telefonen, og den har åbenbart skrevet gaymar istedet for neymar. En smutter fra tidligere post, har dog intet med min post at gøre. Arrogance er i høj kurs herinde og I glemmer vist Puyol og Pique er fine spillere.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2085
af asp3200
Okay, jamen så saver jeg videre. Prøv og læs foroven og få lidt indblik.
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Rubæk skrev:
Jeg ville arkivere det at skyde med skarpt efter hvad man mener er ærkerivalens svaghed under "almindelig fankultur".asp3200 skrev: Er sku da arrogance at en del herinde griner ad deres forsvar.
Herregud, altså.. Her saver du lidt i den gren du sidder på.asp3200 skrev: gaymar
Okay, jamen så saver jeg videre. Prøv og læs foroven og få lidt indblik.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved asp3200.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2086
af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII
Hold nu kæft Levante stinker - de er da helt væk!
Emnet er blevet låst.
- falle
- Gæst
-
12 år 11 måneder siden #2087
af falle
Besvaret af falle på emne Om vores rivaler VII
4-0 RIP Levante
Emnet er blevet låst.
- rene
- Gæst
-
12 år 11 måneder siden #2088
af rene
Besvaret af rene på emne Om vores rivaler VII
4-0 til barca Pedro!!! Barca er tilbage med genpresset.
Emnet er blevet låst.