Om vores rivaler VII
- Morientes2012
- Gæst
-
rene skrev: 4-0 til barca Pedro!!! Barca er tilbage med genpresset.
FCB-fan?
- Mlarco
- Gæst
-
- rene
- Gæst
-
Morientes2012 skrev:
rene skrev: 4-0 til barca Pedro!!! Barca er tilbage med genpresset.
FCB-fan?
Nej, men siger bare at deres genpres er tilbage og de virker bare skarpe.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Gåser skrev: Var det ikke en bedre idé at fortsætte over chatten? :-)
TAk, Gåser.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- falle
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev:
TAk, Gåser.
Link til chatten?
- Rubæk
- Gæst
-
Drop-down menuen under "debat".falle skrev:
Siempre Madrid skrev:
TAk, Gåser.
Link til chatten?
En fin signing, hvis det går igennem. 25-årige Pabón er en stærk angriber og han gjorde et godt indtryk i Betis, hvor han scorede otte mål i 14 optrædener. Alt andet end lige, så kan det også kun blive bedre end Heldig Postigol.
Cavani nettede for PSG her til aften, da de - noget skuffende - måtte nøjes med 1-1 på hjemmebane mod Ajaccio. I øvrigt efter to rigtig flotte mål. Korsikanerne kom foran tidligt i kampen og førte frem til fem minutter før tid, hvor Cavani udlignede med sit første offcielle mål i PSG-trøjen.
Så har Southampton gjort lidt af et kup. Således har de hentet Pablo Osvaldo i AS Roma, angiveligt for 18 mio. €. En signing der vidner om, at The Saints mener det alvorligt! Glæder mig til at følge Pochettinos mandskab. Men nu er Pochettino også en træner jeg godt kan lide.
Simeones mandskab fortsætter hvor de slap. De vinder uden at spille nogen stor kamp. Men de er effektive og de står godt på banen. Omvendt viste Sevilla gode takter, til trods for, at de lukker tre mål ind og taber kampen. De spillede egentlig en okay kamp og flere af de nye gjorde et godt indtryk.
Kondogbia gjorde i øvrigt et fint indhop og han viste igen prøver på sit store talent. Det kan godt være, at han nogle gange virker lidt stor og tung, men man skal ikke tage fejl af ham. Han er utrolig atletisk og han kan nok spille fodbold. Teknikken fejler i hvert fald intet. En usleben diamant, som jeg tidligere har betegnet ham.
Alt i alt en god første runde indtil videre. En masse mål, med nogle flotte ind imellem. Og ikke mindst en masse god fodbold. Det er skønt, at La Liga er igang igen!
Med det spillermateriale der var til rådighed mener jeg at det var synd at man spillede så kedeligt betonfodbold under Mancini, og jeg håber Pellegrini kan få udnyttet holdets offensive styrker bedre. Real scorede i hvert fald en del mål under ham, og spillede forholdsvis attraktiv fodbold, og det samme gjorde Malaga. Jeg tror han er den rette!
JesperA skrev: Det bliver spændende at følge Pellegrinis første kamp som City-manager i morgen nå de møder Newcastle hjemme. I det hele taget spændende om han kan få lidt gang i Silva og Garcia igen, de imponerede bestemt ikke i sidste sæson. Ligeledes interessant at se Negredo på den helt store scene, og om Jesus Navas kan præstere uden for sine trygge rammer.
Med det spillermateriale der var til rådighed mener jeg at det var synd at man spillede så kedeligt betonfodbold under Mancini, og jeg håber Pellegrini kan få udnyttet holdets offensive styrker bedre. Real scorede i hvert fald en del mål under ham, og spillede forholdsvis attraktiv fodbold, og det samme gjorde Malaga. Jeg tror han er den rette!
Jeg øjner ham ikke de store chancer (Garcia red.). Fernandinho er blevet købt ind for omkring 300 mil KR og kommer nok direkte ind på holdet vedsiden af Yaya Toure.
På angrebet kommer Negredo til at kæmpe om en af de to pladser, som Pellegrini stiller til rådighed. Eneste sikker starter ville her være Agüero, hvor den anden plads skal optages af Dzeko, ny indkøbte Jovetic eller Negredo.
Som en anden nævner, så sidder Pellegrini med et luksusproblem, når holdopsstillingen skal vælges. Jeg mener City sammen med Chelsea, Real Madrid og Bayern München bessider en af de bedste trupper, når man tænker på bredde og kvalitet.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
ZizouMo skrev: Jeg øjner ham ikke de store chancer (Garcia red.). Fernandinho er blevet købt ind for omkring 300 mil KR og kommer nok direkte ind på holdet vedsiden af Yaya Toure.
På angrebet kommer Negredo til at kæmpe om en af de to pladser, som Pellegrini stiller til rådighed. Eneste sikker starter ville her være Agüero, hvor den anden plads skal optages af Dzeko, ny indkøbte Jovetic eller Negredo.
Det skal lige siges, at Javi García primært er blevet brugt i midterforsvaret i opstartsfasen. Ikke på den centrale defensive midtbane. Det skyldes hovedsageligt skader i forsvaret, blandt andet til Nastasic, som i øvrigt ser ud til at vende tilbage før tid. Og henter City ikke en ny midterforsvarer inden transfervinduet lukker, så må García fortsat betragtes som en mulighed der. På midtbanen tror jeg i øvrigt Gareth Barry bliver den store taber. Han kan også meget vel gå hen og blive solgt inden transfervinduet lukker. Fernandinho, Yaya Touré, Rodwell og García står umiddelbart foran ham.
Agüero har været småskadet i opstarten og er ligesom Nastasic tilbage før tid. Pellegrini har udtalt, at man måske kan komme i spil allerede i aften. Der vil blive roteret meget i angrebet, ikke mindst også for at få Jovetic og Negredo spillet ordentlig ind på holdet. Jeg mener ikke, at der er en decideret førsteangriber lige nu. Men skal jeg alligevel pege på en, så må det blive Dzeko.
Hart, Pantilimon - Zabaleta, Richards; Kompany, García; Nastaic, Lescott; Clichy, Kolarov - Touré; Rodwell - Fernandinho; Barry - Navas, Milner; Silva, Nasri - Agüero, Jovetic; Dzeko, Negredo
Scott Sinclair ventes at blive solgt. Ligeledes Barry, hvis de henter en ny centerforsvarer. Guidetti er langtidsskadet og ryger formentlig ud på lån, når han vender tilbage igen. Ellers har de Wright som tredjemålmand og Boyata som et alternativ til midterforsvaret, derudover et par unge spillere.