Om vores rivaler VII

12 år 11 måneder siden #2101 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Everton har afvist Manchester Uniteds bud på Fellaini og Baines . Buddet lød på sølle 28 mio. £ for begge spillere. Jeg ved ikke hvad fanden Manchester United tænker på, men hvis det er sandt, så er det en joke uden lige og noget af en hån af Everton.

Mourinho udtalte efter gårsdagens 2-0-sejr over Hull, at Chelsea stadig er ude efter en angriber og man vil forsøge at bringe en ind, inden transfervinduet lukker. (Sky Sports)

Forlydender går på, at Tottenham har afgivet et bud på Willian og de er nu favoritter til at hente brasilianeren foran snuden på Liverpool, som tidligere har været i dialog med spilleren. (Sky Sports)
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2102 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Arsenal har budt £12m på Yohan Cabaye. Buddet bliver afvist. De er også interreseret i Kondogbia. Michu og Ashley Williams bliver også rygtet til Arsenal.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2103 af El_Juan
Officielt statement fra Everton, som har afvist Manchester Uniteds latterlige bud på 28 mio. £ for Fellaini og Baines. Man forstår den knap så venlige tone:

A Club statement confirms bids for two players rejected.

Everton can confirm that it has received bids from Manchester United for two players. Those bids were immediately rejected out of hand as derisory and insulting.

The Club did not make public these details as it was vital Roberto Martinez’s preparations for the opening game of the Premier League season were not disrupted in anyway.

Alan Myers
Director of Communications

Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2104 af El_Juan

Steen skrev: Arsenal har budt £12m på Yohan Cabaye. Buddet bliver afvist. De er også interreseret i Kondogbia. Michu og Ashley Williams bliver også rygtet til Arsenal.

Newcastle har afvist Arsenals bud på Cabaye (på omkring 10 mio. £) .
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2105 af Steen

El_Juan skrev:

Steen skrev: Arsenal har budt £12m på Yohan Cabaye. Buddet bliver afvist. De er også interreseret i Kondogbia. Michu og Ashley Williams bliver også rygtet til Arsenal.

Newcastle har afvist Arsenals bud på Cabaye (på omkring 10 mio. £) .

Jep.

#nufc will want at least £30million for Cabaye . Player has refused to comment.

De kræver godt nok meget. Til omkring samme pris kan de vel få Fellaini, som efter min mening vil give dem det de mangler..
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2106 af El_Juan

Steen skrev: Jep.

De kræver godt nok meget. Til omkring samme pris kan de vel få Fellaini, som efter min mening vil give dem det de mangler..

Problemet for Arsenal - eller problemerne (for der er mange af dem) - er at de mangler en balancespiller, der ligeledes kan fordele boldene, eftersom Arteta er skadet og ventes ude indtil slutningen af september. Cabaye vil være en perfekt erstatning for Arteta, men 30 mio. € er meget at betale. Derudover er Diaby langtidsskadet (her er Cabaye ligeledes en god erstatning), mens Ramsey og Rosicky ligeledes er skadet, så det kniber gevaldigt på midtbanen. De har i alt 10 spillere skadet, så på den front er det ikke ligefrem positivt.

Eftersom Wenger fortsat insisterer på, ikke at bruge Walcott som angriber, så mangler Arsenal dog først og fremmest en klasseangriber. Og når selv Giroud - deres eneste rigtige angriber - går ud og udtaler dette, så må der være noget om det. For mig er det hip som hap, om de henter Cabaye eller Fellaini. Endnu en midtbanespiller. Dog passer Cabaye bedre til deres spillestil, som jeg ser det. De har en god trup, med gode midtbanespillere, men de mangler en stærk angriber for at kunne tage skridtet helt op igen, i hvert fald som jeg ser det. Luis Suárez eller Wayne Rooney (læs: ikke Michu).

Og så mangler de en ny centerforsvarer.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2107 af Steen

El_Juan skrev:

Steen skrev: Jep.

Problemet for Arsenal - eller problemerne (for der er mange af dem) - er at de mangler en balancespiller, der ligeledes kan fordele boldene, eftersom Arteta er skadet og ventes ude indtil slutningen af september. Cabaye vil være en perfekt erstatning for Arteta, men 30 mio. € er meget at betale. Derudover er Diaby langtidsskadet (her er Cabaye ligeledes en god erstatning), mens Ramsey og Rosicky ligeledes er skadet, så det kniber gevaldigt på midtbanen. De har i alt 10 spillere skadet, så på den front er det ikke ligefrem positivt.

Eftersom Wenger fortsat insisterer på, ikke at bruge Walcott som angriber, så mangler Arsenal dog først og fremmest en klasseangriber. Og når selv Giroud - deres eneste rigtige angriber - går ud og udtaler dette, så må der være noget om det. For mig er det hip som hap, om de henter Cabaye eller Fellaini. Endnu en midtbanespiller. Dog passer Cabaye bedre til deres spillestil, som jeg ser det. De har en god trup, med gode midtbanespillere, men de mangler en stærk angriber for at kunne tage skridtet helt op igen, i hvert fald som jeg ser det. Luis Suárez eller Wayne Rooney (læs: ikke Michu).

Og så mangler de en ny centerforsvarer.

Cabaye ville være et godt køb til bredden, mens Fellaini ville gå direkte ind i holdet. Når man ser på de skader de pt. har, så giver et Cabaye køb god mening. Men Arteta, Wilshere og Cabaye minder meget om hinanden, alle tre har deres forcer i det opbyggende spil, og ikke i det defensive som Fellaini har. Godt nok spiller han mere offensivt for Everton, men han har selv udtalt at han bedre kan lide at spille som ren CDM. Han ville også give dem mange flere muligheder.

Deres Suarez jagt er vidst slut. Hvem er der så tilbage? Næsten ingen.. Jeg regnede selv med at Suarez ville skifte til Arsenal, mens Rooney ville skifte til Chelsea. Det ser dog ikke ud til at nogen af dem skifter, selvom Mou har sagt at de stadig vil prøve.
Det bliver i hvert fald spændende at se, hvem Wenger hiver op af hatten.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2108 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om vores rivaler VII
Grådige Arsenal/Wenger har givet sig selv en rigtig dårlig start.
Arsenal burde for længst have fortaget de nødvendige køb og været klar til sæson start, men de er nærmest ikke engang begyndt med deres indkøb. Det er på tide de indser, at de ikke kan købe klasse spiller for peanuts. Higuain handlen faldt til jorden fordi de ikke lige kunne betale de ekstra millioner. Og sådan har det været med alle de spiller de har været ude efter. Elendig management. Og nu er fans rasende og kræver store handler! Arsenal er i panik desperate, men ingen gider, at sælge nu.

Sandheden er bare, at hvis man gerne vil vinde primære league, så skal man ude og spendere! Ja man kan også opbygge hold og udvikle spiller, men så hjælper det ikke noget, at man sælger ligeså snart de bliver gode.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2109 af El_Juan
Kickoff i opgøret mellem Man. City og Newcastle lige om lidt. Pellegrini starter med følgende 11: Hart; Zabaleta, Kompany, Lescott, Clichy; Fernandinho, Toure; Navas, Silva; Agüero, Dzeko. Pantillimon, Milner, Negredo, Kolarov, Garcia, Nasri og Rodwell på bænken.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2110 af Steen
Inden sæsonen for alvor går igang, så vil jeg lige gætte på hvem der vinder de forskellige ligaer, top placeringerne, og hvem der vinder Champions League.

Premier League:
1: Chelsea
2: Manchester City
3: Manchester United
4: Tottenham
5: Arsenal
6: Liverpool

La Liga:

1: Real Madrid
2: Barcelona
3: Atletico Madrid

Bundesliga:

1: Bayern
2: Dortmund
3: Schalke

Ligue 1

1: Monaco
2: PSG
3: Lyon

Serie A:
1: Juventus
2: Fiorentina
3: Milan

Jeg forventer ikke meget af Benitez og Napoli, men jeg ønsker dog det bedste for dem!

CL: Den er meget svær.. Jeg tror at Bayern tager den igen.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2111 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Premiere League:
1: Chelsea
2: Manchester United
3: Manchester City
4: Tottenham
5: Arsenal
6: Liverpool

La Liga:

1: Barcelona
2: Real Madrid (ved det godt, men er intet sket i mine øjne med holdet indtil videre:), håber udekampe modbeviser mig)

Bundesliga:

3: Leverkusen

Ligue 1

1: PSG
2: Marseille
3: Monaco

Serie A:
2: Napoli

Bayern vinder sikkert igen. Kun blevet stærkere siden sidst:(
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2112 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII
Premier League:

1: Manchester City
2: Manchester United
3: Chelsea
4: Arsenal
5: Tottenham
6: Newcastle

La Liga:

1: Barcelona
2: Real Madrid

Bundesliga:

3: Leverkusen

Ligue 1

1: PSG
2: Lyon
3: Monaco

Serie A:
2: Napoli

Bayern tror jeg snubler undervejs til Champions League. Jeg har intet belæg for at sige det men jeg tror at der bliver lidt bøvl internt i klubben i løbet af sæsonen, som kan få spillerne til ikke at præstere optimalt.[/quote]

Jeg tror ligesom Asp3200 også, Real Madrid ender på den første taberplads i ligaen, dog ikke helt af samme årsager som Asp3200. Da jeg mener at der er sket en masse. Men at denne opbygningsfase vi befinder os i kan koste os mesterskabet ser jeg som ret så sandsynligt. Jeg vil dog gerne investere et tittelsvagt år med gode muligheder for succes fremadrettet. Intet er dog givet...

Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum