Om vores rivaler VII
1: Chelsea
2: Manchester City
3: Manchester United
4: Arsenal
5: Tottenham
6: Liverpool
La Liga:
1: Real Madrid
2: Barcelona
3: Atletico Madrid
4: Valencia
Bundesliga:
1: Bayern
2: Dortmund
3: Schalke
Ligue 1
1: PSG
2: Lyon
3: Monaco
Serie A:
1: Juventus
2: Fiorentina
3: Napoli
I CHL er mit bud Juventus med City, Chelsea og Dortmund som boblere. Bayern ser, efter min mening, svagere ud end sidste år og intet hold må vinde den 2 år i streg (det håber jeg i hvert fald ikke sker).
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
asp3200 skrev: Bayern svagere?, kig lige efter mester :)
Smal 1-0 sejr over Frankfurt og et 4-2 nederlag til Dortmund i Super Cup'en, som man vel sagtens kan betegne som en udradering, er jeg ikke specielt imponeret over. Ja, deres trup er på papiret blevet bedre og bredere, men deres spil har endnu ikke overbevist mig.
Men når det så også er sagt, skal Guardiola da selvfølgelig også have noget tid til at få sine ideer implementeret (som Ancelotti), men indtil da forbeholder jeg min ret til ikke at være imponeret...
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
JesperA skrev: Wenger brillerer lige igen, Arsenal har budt 90 mio. kr. for Cabaye, et bud som Newcastle selvfølgelig kun har hovedrysten til overs for... Han er virkelig ved at ødelægge sit eftermæle, i mine øjne har dette transfervindue været en kæmpe farce.
Det altså mange penge :D Cornelius blev købt for omkring 70 mil. Cabayé er selvfølgelig 3 gange bedre, men 12 mil euro er fint (i forhold til Illara for 38 mil euro). Det ment ironisk.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
De har naturligvis solgt ud i form af Götze - det kunne virkelig ses på deres midtbane, som manglede inspiration.
Er slet ikke i tvivl om, at Bayern tager den i år - og nok desværre også CL.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Og lad os så lige slå fast, at talkombinationer ikke er så vigtige igen (om Manchester City, Pellegrini og deres 4-0-sejr over Newcastle i går aftes):
City prove movers and shakers
A fluid 4-3-3 featuring the influence of the director of football, Txiki Begiristain, from his days at Barcelona was the approach trumpeted by City during the summer before the campaign. In fact whenever Pellegrini's band surged at Newcastle they presented an ever-morphing shape that could be a 4-2-2-2, 4-2-4 and 4-4-2, as well as 4-3-3, with the constants Touré and Fernandinho as the holding midfield pair and Agüero and Edin Dzeko in tandem in attack. The difficulty in pinning down the precise system is one illustration of the Pellegrini ethos. Another can be found in how Manchester City, when without the ball, put an urgent press on Alan Pardew's gang to win it back.
Hvis det er sandt, så har de brugt 2/3 af det de angiveligt får for Bale. Godt handlet af Tottenham, må man sige.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
RAUL!!!!