Om vores rivaler VII

12 år 11 måneder siden #2113 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Om vores rivaler VII
Premier League:
1: Chelsea
2: Manchester City
3: Manchester United
4: Arsenal
5: Tottenham
6: Liverpool

La Liga:

1: Real Madrid
2: Barcelona
3: Atletico Madrid
4: Valencia

Bundesliga:

1: Bayern
2: Dortmund
3: Schalke

Ligue 1

1: PSG
2: Lyon
3: Monaco

Serie A:
1: Juventus
2: Fiorentina
3: Napoli

I CHL er mit bud Juventus med City, Chelsea og Dortmund som boblere. Bayern ser, efter min mening, svagere ud end sidste år og intet hold må vinde den 2 år i streg (det håber jeg i hvert fald ikke sker).

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Jaken.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2114 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Bayern svagere?, kig lige efter mester :)
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2115 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Om vores rivaler VII

asp3200 skrev: Bayern svagere?, kig lige efter mester :)

Smal 1-0 sejr over Frankfurt og et 4-2 nederlag til Dortmund i Super Cup'en, som man vel sagtens kan betegne som en udradering, er jeg ikke specielt imponeret over. Ja, deres trup er på papiret blevet bedre og bredere, men deres spil har endnu ikke overbevist mig.

Men når det så også er sagt, skal Guardiola da selvfølgelig også have noget tid til at få sine ideer implementeret (som Ancelotti), men indtil da forbeholder jeg min ret til ikke at være imponeret...

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Jaken.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2116 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Tja vi for at se. Tror dog Bayern bliver det første hold med to chl sejre i træk.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2117 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII
Steen, hvad bygger du Schalkes placering på? Jeg har stadig et blødt punkt for dem og håber du får ret, men jeg har slet ikke fulgt med på det seneste og har kun set deres kamp mod Wolfsburg, der var sølle fra ende til anden. Er det Draxler? Eller deres trup? Eller de andres svagheder?
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved MMM.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2118 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII
Wenger brillerer lige igen, Arsenal har budt 90 mio. kr. for Cabaye, et bud som Newcastle selvfølgelig kun har hovedrysten til overs for... Han er virkelig ved at ødelægge sit eftermæle, i mine øjne har dette transfervindue været en kæmpe farce.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2119 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Om vores rivaler VII

JesperA skrev: Wenger brillerer lige igen, Arsenal har budt 90 mio. kr. for Cabaye, et bud som Newcastle selvfølgelig kun har hovedrysten til overs for... Han er virkelig ved at ødelægge sit eftermæle, i mine øjne har dette transfervindue været en kæmpe farce.

Det altså mange penge :D Cornelius blev købt for omkring 70 mil. Cabayé er selvfølgelig 3 gange bedre, men 12 mil euro er fint (i forhold til Illara for 38 mil euro). Det ment ironisk.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2120 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII
Jeg har godt nok heller ikke meget fidus til Schalke. Og faktisk heller ikke Dortmund. De spillede en enormt dårlig kamp mod Braunschweig. Der skal helt sikkert noget ekstraordinært til fra Klopps tropper, hvis de skal holde sig i toppen af tabellen i år.

De har naturligvis solgt ud i form af Götze - det kunne virkelig ses på deres midtbane, som manglede inspiration.

Er slet ikke i tvivl om, at Bayern tager den i år - og nok desværre også CL.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2121 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Hvis man skal bedømme de forskellige hold på én kamp, så ser det sort ud for Real Madrid. Det er vel tilladt, at se lidt på tingene i et bredere perspektiv ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken, Jelle
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2122 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Nok snak om Casillas - fjern i stedet det sidste 's' - og I har Espanyols målmand, Casilla, som præsterede denne fantomredning i gårsdagens kamp mod Celta:

Og lad os så lige slå fast, at talkombinationer ikke er så vigtige igen (om Manchester City, Pellegrini og deres 4-0-sejr over Newcastle i går aftes):

City prove movers and shakers

A fluid 4-3-3 featuring the influence of the director of football, Txiki Begiristain, from his days at Barcelona was the approach trumpeted by City during the summer before the campaign. In fact whenever Pellegrini's band surged at Newcastle they presented an ever-morphing shape that could be a 4-2-2-2, 4-2-4 and 4-4-2, as well as 4-3-3, with the constants Touré and Fernandinho as the holding midfield pair and Agüero and Edin Dzeko in tandem in attack. The difficulty in pinning down the precise system is one illustration of the Pellegrini ethos. Another can be found in how Manchester City, when without the ball, put an urgent press on Alan Pardew's gang to win it back.

Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved El_Juan.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2123 af baggins
Besvaret af baggins på emne Om vores rivaler VII
Tottenham Er angivligt tæt på Willan fra anzhi for en pris af 30 mil £ og Erik Lamela fra Roma af pris på 30 mil. £ (kilde: caughtoffside.com) - ved ikke hvor troværdige siden er.
Hvis det er sandt, så har de brugt 2/3 af det de angiveligt får for Bale. Godt handlet af Tottenham, må man sige.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2124 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Om vores rivaler VII
Ku være ret sjovt hvis vi nu ikke købte Bale, så har de bare brugt en masse penge og regnet med at tjen det hele tilbage når nu Bale sku blive solgt...

RAUL!!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum