Om vores rivaler VII

12 år 11 måneder siden #2125 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII

baggins skrev: Tottenham Er angivligt tæt på Willan fra anzhi for en pris af 30 mil £ og Erik Lamela fra Roma af pris på 30 mil. £ (kilde: caughtoffside.com) - ved ikke hvor troværdige siden er.
Hvis det er sandt, så har de brugt 2/3 af det de angiveligt får for Bale. Godt handlet af Tottenham, må man sige.

Flere medier - både russiske og britiske - bringer historien om Willian, så den synes at være god nok. Tottenhams interesse for Willian er heller ikke ny. Angiveligt har London-klubben overhalet Liverpool i kampen om at hente den brasilianske offensivspiller. Visse medier melder sågar om et nært forestående lægetjek.

Hvad Erik Lamela angår, så er Tottenhams interesse heller ikke ny, eftersom de tidligere på sommeren - i flere omgange - er blevet sat i forbindelse med Roma-spilleren. Italienske og britiske medier har tidligere berettet, at Tottenham skulle være interesserede i både Lamela og hans holdkammerat, Miralem Pjanic. Hvor konkret interessen er, skal jeg ikke kunne sige, men jeg tror bestemt, at han (Lamela) er på Tottenhams liste. Det virker ikke usandsynligt.

Fra Sky Bet:

We have suspended betting on Tottenham winning the race to sign Willian, with the north London outfit backed at as short as 1/10 to see off competition from Liverpool. Spurs are also now odds-on to land Roma winger Erik Lamela with Gareth Bale 4/1 to remain at White Hart Lane.

Fra Sky Sports:

Tottenham are leading the race to sign him and there are unconfirmed reports that Willian has arrived in London today. Liverpool have been in talks for nearly a week and now Zenit St Petersburg have also shown their hand. Liverpool are still interested but there is a feeling that their negotiations with Anzhi have reached stalemate, which could lead the way clear for Tottenham to break their transfer record for the third time this summer to sign Willian.

Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved El_Juan.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2126 af Madridista hasta la muerte

Raul-Madrid skrev: Ku være ret sjovt hvis vi nu ikke købte Bale, så har de bare brugt en masse penge og regnet med at tjen det hele tilbage når nu Bale sku blive solgt...

Ja hold da op hvor ville det være grineren ......
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2127 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
AS fortæller ligeledes historierne om Tottenhams påståede interesse i Willian og Lamela. Læs her .
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2128 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII

Pepe Mel (Betis coach): Ozil is one of the most underrated players in the Spanish League, He's at the level of Ronaldo and Messi

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, El_Juan
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2129 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII
Mere om Lamela fra Paolo Bandini:

Interesting. Can't imagine why Sabag would say that [that they are not in London to negotiate with Spurs] unless it is true. Tottenham have definitely made inquiries for Lamela but this would suggest they're a little less far along than some had assumed. Interestingly I spoke to Rudi Garcia back when Roma were tuning up for their US tour. The only thing he would tell me then about his transfer plans was that he wanted at least one new forward. I guess you could say they got that with Gervinho, but if Osvaldo, Borriello and Lamela were all to go, you'd expect that he would want more coming in the other direction.

Roma will be happy enough to let Borriello go - he's been out on loan for the last couple of years, and his contract is a bit bigger than they'd want for a squad player. Lamela I have no idea. In their shoes I wouldn't sell unless the fee was very high, because he's a rare player with huge potential and they don't really have anyone else like him in the squad but Franco Baldini has great relationships with the club and will know the realities of Roma's finances better than anyone I don't think he would be making inquiries unless he thought there was a realistic chance to get the deal done.

Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2130 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII

MMM skrev: Steen, hvad bygger du Schalkes placering på? Jeg har stadig et blødt punkt for dem og håber du får ret, men jeg har slet ikke fulgt med på det seneste og har kun set deres kamp mod Wolfsburg, der var sølle fra ende til anden. Er det Draxler? Eller deres trup? Eller de andres svagheder?

Hovedårsagen er deres rivaler. Jeg ser kun Leverkusen som værende en trussel for dem. Men de har solgt Schurrle, som var rigtig vigtig for dem, til Chelsea, og erstattet ham med Son, fra Hamburger. Han er et stort talent, men han er slet ikke oppe på det niveau som Schurrle var på.
Wolfsburg tror jeg ikke kan holde et stabilt niveau igennem hele sæsonen. Det samme gælder for Hamburger.

Draxler som du nævner, forventer jeg mig også meget af i denne sæson, og jeg tror at han vil udvikle sig rigtig meget i år. Draxler, Huntelaar og Farfan er deres 3 stjerner, og det er dem jeg sætter min lid til.
De har også handlet fint ind, Felipe Santana blev hentet billigt ind fra Dortmund, og så har de også købt den tidligere Castilla spiller, Adam Szalai.

Deres start har ikke været god, men jeg regner med at de snart finder formen.. Jeg ville i hvert fald blive meget overrasket hvis Schalke ikke ender i top tre!
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2131 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII
Ifølge Valencisk presse har Arsenal været i Spanien for at kigge på utilfredse målmænd. Det er dog ikke Iker Casillas de har haft kig på, men Valencias Guaita. Klubben vil hellere afhænde Alves, men Djukics valg af Alves i den første ligakamp mod Malaga har gjort det vanskeligt og Guaita utilfreds. Mere her: www.superdeporte.es/valencia/2013/08/19/...e-guaita/204347.html
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2132 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII
Jeg fatter intet af at Begovic fortsat er i Stoke. De har endda også købt Butland som er et af Englands største målmandstalenter. Jeg forstår ikke hvis de er i stand til at holde Begovic i klubben for han er sammen med Hart den bedste keeper i hele ligaen. Arsenal bør købe ham, i stedet for Guaita.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved JesperA.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2133 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII
www.marca.com/2013/08/20/futbol/equipos/...lona/1376951607.html

Det ser sku ikke for godt ud. Gravid måske?

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2134 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII

El_Juan skrev: Hvis man skal bedømme de forskellige hold på én kamp, så ser det sort ud for Real Madrid. Det er vel tilladt, at se lidt på tingene i et bredere perspektiv ;-)

Men det er nu engang hvad jeg vælger at gøre. Og hvad skulle vi ellers lægge vægt på? Pre-season? Det viste RM os jo tydeligt i søndags, at vi ikke kan bruge til noget.

Dortmund spillede en omgang fodbold som var så elendigt og fantasi-forladt, at jeg sjældent har set noget lignende. Derfor baserer jeg min formodning ud fra det. Og så har det i øvrigt intet med et bredere perspektiv at gøre :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2135 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Om vores rivaler VII

Pelle skrev:

El_Juan skrev: Hvis man skal bedømme de forskellige hold på én kamp, så ser det sort ud for Real Madrid. Det er vel tilladt, at se lidt på tingene i et bredere perspektiv ;-)

Men det er nu engang hvad jeg vælger at gøre. Og hvad skulle vi ellers lægge vægt på? Pre-season? Det viste RM os jo tydeligt i søndags, at vi ikke kan bruge til noget.

Dortmund spillede en omgang fodbold som var så elendigt og fantasi-forladt, at jeg sjældent har set noget lignende. Derfor baserer jeg min formodning ud fra det. Og så har det i øvrigt intet med et bredere perspektiv at gøre :-)

Jeg vælger personligt, at lægge mere vægt på deres 4-2 massakrering af Bayern i Super Cup'en, end deres halvsløje præstation mod Braunschweig.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2136 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII
Og sådan er vi jo heldigvis så forskellige.....

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum