Om vores rivaler VII
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Egentlig lidt trist at både Real og Barca ligger og lurer på modstandernes bedste spillere. La liga bliver svagere, når vi snakker bunden. Jeg ser mange potentielle nedrykkere, mens toppen skiftermkonstant. Sevilla er ustabile, Atl. Madrid er ustabile, (dog bedre med simeone, valencia er ustabile. Lad os håbe at den nye pengeaftale bliver fair!
Men Ariel Jacobs er fyret, ny mand på posten er..............
Trommehvirvel ...
Ståle Solbakken
Baah.
Jeg er her stadig XOXO
- Gæst
-
El_Juan skrev: En tur på træningsbanen med Manchester City. POV action cam style!
Real Madrid kunne lære noget af Manchester City TV. Både fra et marketing- og fantilfredsstillelsesperspektiv kan det vist godt betale sig at smide de gamle dinosaurer vi åbenlyst har stående for YouTube kanalen osv ud og få nogle unge mennesker ind der forstår sig på sociale medier og det 21. århundrede. Det kan heller ikke passe at vi ikke engang har råd til et HD kamera når vi står til at smide 80m+ efter Bale.
JimmyBroe skrev: Jeg ved godt at det intet har med Madrid at gøre....
Men Ariel Jacobs er fyret, ny mand på posten er..............
Trommehvirvel ...
Ståle Solbakken
Baah.
Jeg havde godt nok ikke forventet, at de ville fyre Jacobs, selv om det var rimelig åbenlyst, at der skulle ske et eller andet. Når det nu skulle være, så virker det dog som en god idé, at hente Ståle tilbage. Både for FCK og for Ståle selv, som har brug for at få trænerkarrieren tilbage på rette spor efter sine ophold i Köln og Wolves.
Lad os håbe det får lidt med Real Madrid at gøre i den forstand, at Real Madrid trækker FC København i Champions League-gruppespillet! ;-)
Edit: I øvrigt interessant og formentlig ikke helt tilfældigt, at FCK kommer med denne udmelding nøjagtig samme dag, som Brøndby kan annoncere tilførelsen af ny kapital og tilgangen af Thomas Kahlenberg og Christian Nørgaard.
Netop Sevilla er angiveligt fortsat på jagt efter forstærkning til den centrale midtbane, efter salget af Gary Medel til Cardiff, selv om de allerede har hentet både Cristoforo og Iborra. Således mener Sky Sports at vide, at de er interesserede i Queens Park Rangers' midtbanespiller, Stephane Mbia .
Ifølge Le Parisien, så er Paris Saint-Germain på jagt efter en ny kantspiller og de har set sig varme på Real Madrids Ángel di María og Manchester Uniteds Nani. Det skriver MARCA .
Willian har på det seneste været rygtet tæt på et skifte til Tottenham. Ifølge Sky Sports, er handlen nu tæt på endegyldigt at være en realitet .
Og her er en lille præsentation af nogle af de La Liga-spillere, som måske forlader ligaen for peanuts, inden transfervinduet smækker i: bleacherreport.com/articles/1745436-the-...ains-left-in-la-liga
Edit: Fra MARCA (www.marca.com/2013/08/21/en/football/barcelona/1377105486.html)
Denis Suárez signs for Barça
As announced by MARCA on 28th July, Denis Suárez will play for Barcelona for the next four seasons. The first will be played with the reserves, before stepping up to the first team for the next three.
The 'Azulgranas' will pay Manchester City €1.5 million for the player. He set out on his English adventure in May 2011 after a move from Celta.
His skill with the ball at his feet, ability to provide the final pass and good shooting are some of the attributes that have earned Denis a move to Barcelona.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: Jeg kan ikke udstå Arsene Wenger, men 0-3 ude over Fenerbahce kalder alligevel på respekt.
Hvis de så bare kan følge det op med en sejr over Fulham på lørdag, men man sidder efterhånden lidt med fornemmelsen af, at de - efter sådan en fin præstation - går ud og dummer sig igen.
- Champen
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev: Jeg kan ikke udstå Arsene Wenger, men 0-3 ude over Fenerbahce kalder alligevel på respekt.
Det er bestemt en flot præstation af Arsenal, men hold da op hvor var Fenerbahce også dårlige. Jeg synes det var helt skræmmende at se, de var på hjemmebane, men de havde simpelthen intet at byde ind med.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Er du sindsyg, hvor var dommeren pro chelsea. Nærmest dommeren der gav dem sejren.
Ivanovic kunne meget ved have fået rødt kort ved at smaske Beneteke i hovedet med albuen, men slap med gult.
Lidt efter fik Chelsea et frispark på efter-beviling. Et frispark som ikke var der og som blev dømt 20 minutter efter spillet var kørt videre. Ivanovic scorede. Lidt efter slap han for gult kort ved at sparke Beneteke med et alt for højt løftet ben.
I over tiden dømte dommeren ikke straffe da Terry havde klokkeklart hånden på Bolden.
Heldige Heldige Chelsea.
Ikke at jeg regner med at vi får ham, det sker aldrig. Men jeg synes at han kunne være et godt køb!
Steen skrev: Jeg kunne godt tænke mig Diego Costa... Han er den type angriber jeg elsker, han udføre altid en kæmpe arbejdsindsats, hurtig, en god afslutter, også med hovedet, og så har han en god teknik. Jeg forventer, at jeg er den eneste Madridista i verden der har det på denne måde, men jeg synes at han er en ganske fin spiller. Hans svinske spil er jeg selvfølgelig ikke så glad for, men mon ikke at Diego Simeone også har en finger i dette. Hvis nogle af jer var på vej til at smide Suarez kortet, så nej, Diego Costa er langt fra lige så svinsk som ham!
Ikke at jeg regner med at vi får ham, det sker aldrig. Men jeg synes at han kunne være et godt køb!
Jeg vil ikke ligefrem påstå, at han er en jeg godt kunne tænke mig at se i Real Madrid, men ellers jeg er faktisk enig med dig. Jeg har tidligere udtrykt, at jeg mener Diego Costa er en fremragende fodboldspiller, om end han ikke altid er lige sympatisk, men det er hvad det er. Du remser selv - ganske rigtigt - alle hans kvaliteter op. Det er spot-on. Det eneste jeg sådan kan sætte en finger på, udover det, at han ikke altid er lige sympatisk, er at han skal score nogle flere mål. Men mon ikke, at det - allerede i denne sæson - begynder at komme lige så stille og roligt.
Han er ikke verdensklasse, men niveauet lige under. En rigtig dygtig og på mange måder komplet spiller. Jeg tror Atléti skal være glade for, at han afviste Liverpool for i stedet, at skrive under på en kontraktforlængelse. Han bliver en profil for dem.
Desværre kunne det til gengæld godt tyde på, at de mister en anden spiller, der er utrolig vigtig for dem, Arda Turan, som flere klubber angiveligt er interesserede i.