Om vores rivaler VII

• Champen
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2173 af Champen
Besvaret af Champen på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev: Jeg kunne godt tænke mig Diego Costa... Han er den type angriber jeg elsker, han arbejder altid benhårdt , hurtig, en god afslutter, også med hovedet, og så har han en god teknik. Jeg forventer, at jeg er den eneste Madridista i verden der har det på denne måde, men jeg synes at han er en ganske fin spiller. Hans svinske spil er jeg selvfølgelig ikke så glad for, men mon ikke at Diego Simeone også har en finger i dette. Hvis nogle af jer var på vej til at smide Suarez kortet, så nej, Diego Costa er langt fra lige så svinsk som ham!
Ikke at jeg regner med at vi får ham, det sker aldrig. Men jeg synes at han kunne være et godt køb!

Jeg har sagt det før, hvis der skal købes en angriber så køb Benteke. Han var fantastisk i dag mod Chelsea, det mål han laver, er ekstremt godt sat ind, han har kynismen som en angriber skal have. Derudover er han så sindssygt stærk, der er utroligt få i PL der kan matche hans styrke, så prøv at tænk på ham mod Barca. Han ville decideret kvase dem, om han så ikke score mod dem, så ville jeg nyde synet af en spiller, som kvaser Barca's små svage spillere. Han er i øvrigt også kun 22 år.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Champen.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2174 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII

Champen skrev: Jeg har sagt det før, hvis der skal købes en angriber så køb Benteke. Han var fantastisk i dag mod Chelsea, det mål han laver, er ekstremt godt sat ind, han har kynismen som en angriber skal have. Derudover er han så sindssygt stærk, der er utroligt få i PL der kan matche hans styrke, så prøv at tænk på ham mod Barca. Han ville decideret kvase dem, om han så ikke score mod dem, så ville jeg nyde synet af en spiller, som kvaser Barca's små svage spillere. Han er i øvrigt også kun 22 år.

Jeg tror i hvert fald gerne, at Tottenham ville have fat fingrene i Benteke, eftersom de var ude efter ham, men ikke ville betale det Aston Villa krævede. Og der er ingen tvivl om, at han skifter til en større klub næste sommer, hvis han fortsætter sin udvikling. Jeg kan godt se ham, som Lewandowskis afløser i Borussia Dortmund til næste år. Eller en spiller Arsenal måske skulle forsøge at hente, hvis de ikke formår at hente en stærk målscorer denne sommer.

Han er i hvert fald en spændende spiller med en stor fremtid foran sig. Akkurat som den to år ældre Diego Costa. Om end de er to forskellige spillere.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved El_Juan.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2175 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Om vores rivaler VII
Jeg er også blevet ret vild med Benteke. Jeg kan dog godt have min tvivl om han passer ind i det lidt anderledes spanske spil. Han er i mine øjne måske lidt for meget en targetman. Omvendt var Falcao uhyggelig i perioder, på trods af de to, i mine øjne, lider meget af de samme svagheder. Benteke kan man dog bygge på.

Jeg forstår overhovedet ikke, at Arsenal eller Tottenham ikke har været ude og hente ham. Dortmund vil næppe betale de summer han koster næste sommer, det er lidt imod deres principper - Benteke er også for let at stave til.

Det bliver spændende at følge belgieren, som jeg har fundet noget overset denne sommer. Han burde være endt i en storklub, omvendt er en sæson mere i Aston Villa nok det bedste for hans personlige udvikling. Det skulle ikke undre mig, hvis vi næste sommer lancerede et €60 mio. bud på ham, efter en forrygende PL-sæson.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2176 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII

El_Juan skrev:

Steen skrev: Jeg kunne godt tænke mig Diego Costa... Han er den type angriber jeg elsker, han udføre altid en kæmpe arbejdsindsats, hurtig, en god afslutter, også med hovedet, og så har han en god teknik. Jeg forventer, at jeg er den eneste Madridista i verden der har det på denne måde, men jeg synes at han er en ganske fin spiller. Hans svinske spil er jeg selvfølgelig ikke så glad for, men mon ikke at Diego Simeone også har en finger i dette. Hvis nogle af jer var på vej til at smide Suarez kortet, så nej, Diego Costa er langt fra lige så svinsk som ham!
Ikke at jeg regner med at vi får ham, det sker aldrig. Men jeg synes at han kunne være et godt køb!

Jeg vil ikke ligefrem påstå, at han er en jeg godt kunne tænke mig at se i Real Madrid, men ellers jeg er faktisk enig med dig. Jeg har tidligere udtrykt, at jeg mener Diego Costa er en fremragende fodboldspiller, om end han ikke altid er lige sympatisk, men det er hvad det er. Du remser selv - ganske rigtigt - alle hans kvaliteter op. Det er spot-on. Det eneste jeg sådan kan sætte en finger på, udover det, at han ikke altid er lige sympatisk, er at han skal score nogle flere mål. Men mon ikke, at det - allerede i denne sæson - begynder at komme lige så stille og roligt.

Han er ikke verdensklasse, men niveauet lige under. En rigtig dygtig og på mange måder komplet spiller. Jeg tror Atléti skal være glade for, at han afviste Liverpool for i stedet, at skrive under på en kontraktforlængelse. Han bliver en profil for dem.

Desværre kunne det til gengæld godt tyde på, at de mister en anden spiller, der er utrolig vigtig for dem, Arda Turan, som flere klubber angiveligt er interesserede i.

Netop, han mangler lige et par mål mere per sæson, men som du siger, så kommer det nok. Men man skal dog også huske på at han spillede med en af de bedste angribere i verden ved siden af sig, Falcao. Så var det altid Diego Costa som skulle udføre det hårde arbejde, og søge langt tilbage på banen. 45 kampe, 20 mål og 15 assist er dog mere end godkendt. Så kan man sige at 10 af disse blev scoret i CdR og EL kampe, men han lavede 12 assist i La Liga, og det er også flot. Han spillede tilmed flere kampe på uvante positioner, da Falcao skulle være på toppen. Det er dejligt at han afviste Liverpool, selvom jeg tror at de ville være et godt match. Ligaen ville godt nok miste mange profiler så! Han kommer også til at spille lidt længere fremme nu hvor hans makker er David Villa, hvilket vil gavne ham. God beslutning han traf.
Jeg vil faktisk også gerne rose hans indre styrke. Han er nok den mest forhadte spiller i La Liga, han overgår spillere som Pepe, men alligevel fortsætter han bare derudaf! Stærk person!

Jep, vi må se om der er nogen der aktivere hans frikøbsklausul. Jeg kan forestille mig at du har godt styr på det, hvem skal afløse ham hvis han skifter? Sidst jeg læste, så skulle de være interreseret i Ljajić, men siden jeg læste det, så har jeg ikke hørt noget nyt. Er der dukket nogen nye navne op, eller er det ham de har udvalgt?
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2177 af Steen
Den beskidte mide, Jordi Alba, disker op med endnu en omgang god skuespil

Det er så ulækkert at se på. Jeg tjekkede Fcbarcelona.dk for at se deres reaktioner på denne kamp, og så kom der et par stykke med denne kommentar, til Alba situationen: Diego Costa er et svin.
What the fuck!? Det er helt sindssygt hvor farvet man kan være... Nu håber jeg bare at Atletico holder føringen..

Busquets skulle være blevet vist ud, men det kommer nok ikke som en overraskelse at det ikke sker... Puta Barca !

EDIT: Selvfølgelig, så scorer Neymar så nu..
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2178 af El_Juan

raul7=kongen skrev: Jeg forstår overhovedet ikke, at Arsenal eller Tottenham ikke har været ude og hente ham. Dortmund vil næppe betale de summer han koster næste sommer, det er lidt imod deres principper - Benteke er også for let at stave til.

Det bliver spændende at følge belgieren, som jeg har fundet noget overset denne sommer. Han burde være endt i en storklub, omvendt er en sæson mere i Aston Villa nok det bedste for hans personlige udvikling. Det skulle ikke undre mig, hvis vi næste sommer lancerede et €60 mio. bud på ham, efter en forrygende PL-sæson.

Tottenham var eftersigende interesserede og ifølge flere britiske medier, så forhandlede Tottenham og Aston Villa angiveligt også, men de kunne ikke blive enige om prisen. Forlydender gik på, at Aston Villa krævede omkring 20-25 mio. £ (25-30 mio. €) og så langt op, var Tottenham ikke villige til at gå, hvorfor de trak sig fra forhandlingerne. Derefter valgte Benteke, at trække sin anmodning om at blive solgt tilbage, mens han i stedet forlængede sin kontrakt. Resten af historien med Tottenham og Soldado kender vi.

Jeg tror ikke man skal afskrive Dortmund i forhold til Benteke. Hvis de fortsætter i samme stil som de seneste par år, rent sportsligt, så vil de ligeledes fortsat kunne opjustere rent økonomisk - i forhold til transfer- og lønbudget - akkurat som de har gjort denne sommer. De går trods alt ud og betaler 27,5 mio. € for Henrikh Mkhitaryan. Det er ikke just småpenge. Og jeg tror godt de er klar over, at de skal betale boksen for en ny angriber til næste sommer, hvis de vil have en fuldgod erstatning for Lewandowski. Angribere og mål koster i forvejen kassen.

Benteke til Dortmund, som Lewandowskis afløser, var egentlig også blot en tanke jeg fik. Selv om visse medier faktisk har sat Benteke i forbindelse med Dortmund tidligere på sommeren.

Steen skrev: Netop, han mangler lige et par mål mere per sæson, men som du siger, så kommer det nok. Men man skal dog også huske på at han spillede med en af de bedste angribere i verden ved siden af sig, Falcao. Så var det altid Diego Costa som skulle udføre det hårde arbejde, og søge langt tilbage på banen. 45 kampe, 20 mål og 15 assist er dog mere end godkendt. Så kan man sige at 10 af disse blev scoret i CdR og EL kampe, men han lavede 12 assist i La Liga, og det er også flot. Han spillede tilmed flere kampe på uvante positioner, da Falcao skulle være på toppen. Det er dejligt at han afviste Liverpool, selvom jeg tror at de ville være et godt match. Ligaen ville godt nok miste mange profiler så! Han kommer også til at spille lidt længere fremme nu hvor hans makker er David Villa, hvilket vil gavne ham. God beslutning han traf.
Jeg vil faktisk også gerne rose hans indre styrke. Han er nok den mest forhadte spiller i La Liga, han overgår spillere som Pepe, men alligevel fortsætter han bare derudaf! Stærk person!

Jep, vi må se om der er nogen der aktivere hans frikøbsklausul. Jeg kan forestille mig at du har godt styr på det, hvem skal afløse ham hvis han skifter? Sidst jeg læste, så skulle de være interreseret i Ljajić, men siden jeg læste det, så har jeg ikke hørt noget nyt. Er der dukket nogen nye navne op, eller er det ham de har udvalgt?

Jeg glæder mig bare over, at han stadig er at finde i Spaniens bedste række. Det giver lidt ekstra krydderi! Desto flere gode spillere, desto bedre!

Rygterne omkring Adem Ljajic er ligeledes det eneste jeg har hørt. Ellers har jeg ikke rigtig hørt om andre mulige emner, udover Alejandro Gómez (som er skiftet til Metalist Kharkiv) og Diego. I hvert fald ikke hvad jeg lige kan huske. Men situationen omkring Ljajic er en anelse skæv. Fiorentina vil gerne forlænge, men de ved ikke rigtig hvor de har ham. Og Milan er angiveligt også interesserede. Forhåbentligt bliver Arda Turan, med mindre han vitterligt brænder for at komme væk. Der skulle være stor interesse for Premier League, i hvert fald hvis man skal tro hans agent.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2179 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII
Arda skulle dog også være interesseret i at spille Champions League, og i så fald må Arsenal være det varmeste bud, eftersom hans agent meldte op at han gerne ville til England. De andre klubber i toppen er fint besat på pladsen, og i Liverpool har de - med rette - stor tiltro til Coutinho.

Der var faktisk også allerede snak om Arsenal og Arda Turan i vinters, men det blev ved snakken. Det kan være Wenger i morgen foreslår en direkte byttehandel med Nicklas Bendtner hvis han fortsætter som hidtil denne sommer, med urealistiske og decideret fornærmende tilbud.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2180 af El_Juan
Schuster er ude efter Lukaku og Demba Ba: www.marca.com/2013/08/21/en/football/spa...ball/1377116727.html

Et par tweets fra det franske:

Football365.fr claim an unnamed Spanish source has told them of on-going negotiations between #Monaco #and Sevilla for #Kondogbia

Le Parisien say #Sakho tracked by big Italian club, namely #Napoli #lfc

Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2181 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2182 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII
Napoli har købt en ung colombiansk angriber, men det er ikke Jackson Martinez. Købet af Zapata må endegyldigt lukke snakken om Martinez, dels fordi de har nok angribere, og dels fordi de ikke kan købe flere spillere der ikke er fra Europa grundet reglerne i Serie A.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2183 af Steen
Kæmpe nyhed! Di Marzio: Now @willianborges88 and his agents are in @SpursOfficial centre waiting to sign, while @chelsea offered €37M to #Anzhi. Incredible! While @SpursOfficial and #Anzhi were discussing about details (5% of solidarity contribution), abramovich called kerimov and offered €37M.

Hvis Chelsea vil have ham, så får de ham. Åbner det mon op for et Rooney - Mata swap, som har været nævnt?

Edit: Sky Sports breakede nyheden før Di Marzio, opdagede det først nu.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan, MMM
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2184 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev: Kæmpe nyhed! Di Marzio: Now @willianborges88 and his agents are in @SpursOfficial centre waiting to sign, while @chelsea offered €37M to #Anzhi. Incredible! While @SpursOfficial and #Anzhi were discussing about details (5% of solidarity contribution), abramovich called kerimov and offered €37M.

Hvis Chelsea vil have ham, så får de ham. Åbner det mon op for et Rooney - Mata swap, som har været nævnt?

Edit: Sky Sports breakede nyheden før Di Marzio, opdagede det først nu.

Fra Jonathan Wilsons i en artikel om Willian i The Guardian for et par dage siden:

Willian followed the increasingly well-trodden path from Brazil to Shakhtar. He had played only 16 league games when, shortly before his 19th birthday, he decided to join the large Lusophone community in Donetsk. There, he prospered in Mircea Lucescu's attacking system, tending to operate on the left of a 4–2-3-1, cutting infield on to his stronger right foot.

Det er lige nøjagtig det Mou har efterspurgt og det han har sagt har været hans plan med Mata. Det var også der Mata startede i går, men det gik ikke så godt. Så ja, jeg synes rygterne om Mata for Rooney begynder at se ud som om de kunne have noget på sig.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved MMM.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum