Om vores rivaler VII
12 år 11 måneder siden #2209
af El_Juan
Det giver absolut ingen mening, at de skulle hijacke den handel (Tottenham var angiveligt enige med Willian og Anzhi). Det lugter langt væk af politik og en vennetjeneste fra Abramovich til Anzhis økonomisk trængte ejer, Kerimov. Og samtidig har folk travlt med at kritisere Bale-handlen. Det sædvanlige hykleri.
Sportsligt giver det slet ikke nogen mening. De Bruyne, Hazard, Mata, Oscar, Moses, Schürrle og nu Willian. Syv spillere til tre pladser. Derudover, så råder de over tre angribere til én plads, men vil stadigvæk have Rooney eller Eto'o. De burde nok overveje, at skille sig af med nogle spillere i stedet.
Det er som om markedet venter på, at Bale-handlen går igennem, før det for alvor eksploderer og pengene i højere grad begynder at komme i omløb. Det virker i hvert fald en anelse nervøst lige nu, som om det er det alle går og venter på. Det vil se noget skævt til, hvis den først går igennem på transfervinduets sidste dag. Jeg spår en forfærdelig sidste uge inden vinduet lukker næste mandag, natten til tirsdag.
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
mortenj skrev: Chelsea er nået til enighed med Willian. Det skriver de på deres officielle hjemmeside. Spændende!
Nu mangler blot hans arbejdstilladelse. Det forventes dog at falde på plads på onsdag.
Det giver absolut ingen mening, at de skulle hijacke den handel (Tottenham var angiveligt enige med Willian og Anzhi). Det lugter langt væk af politik og en vennetjeneste fra Abramovich til Anzhis økonomisk trængte ejer, Kerimov. Og samtidig har folk travlt med at kritisere Bale-handlen. Det sædvanlige hykleri.
Sportsligt giver det slet ikke nogen mening. De Bruyne, Hazard, Mata, Oscar, Moses, Schürrle og nu Willian. Syv spillere til tre pladser. Derudover, så råder de over tre angribere til én plads, men vil stadigvæk have Rooney eller Eto'o. De burde nok overveje, at skille sig af med nogle spillere i stedet.
Det er som om markedet venter på, at Bale-handlen går igennem, før det for alvor eksploderer og pengene i højere grad begynder at komme i omløb. Det virker i hvert fald en anelse nervøst lige nu, som om det er det alle går og venter på. Det vil se noget skævt til, hvis den først går igennem på transfervinduets sidste dag. Jeg spår en forfærdelig sidste uge inden vinduet lukker næste mandag, natten til tirsdag.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved El_Juan.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2210
af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Neymar er igen på bænken for Barcelona, som er uden Messi.
Atletico Madrid fører 3-0 over Rayo, de spiller rigtig godt. Diego Costa har både scoret og lagt op til et mål. Han er for vild, kom nu med ham!
Atletico Madrid fører 3-0 over Rayo, de spiller rigtig godt. Diego Costa har både scoret og lagt op til et mål. Han er for vild, kom nu med ham!
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
- falle
- Gæst
-
12 år 11 måneder siden #2211
af falle
Besvaret af falle på emne Om vores rivaler VII
Den dag Diego Costa bliver Real Madrid-spiller, skifter jeg over til Osasuna.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2212
af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
At du kan sige Diego Costa skal til Madrid. Fy for satan. Han er i samme båd som Suarez, og den båd er laaaangt foran andre spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2213
af Steen
Desværre, så sker det aldrig, så du kan tage det helt roligt :)
Asp
Som jeg har skrevet i et indlæg tidligere, så er Diego Costa langt fra lige så svinsk som Suarez. Suarez er en racist, han bider folk, og så er han en irriterende holdkammerat, det samme kan du ikke sige om Diego Costa. Det er rigtigt, han spiller rigtig svinsk, men det har også noget at gøre med at hans træner hedder Diego Simeone.
Jeg er enig i, at han er usympatisk, men til gengæld synes jeg at han er en fremragende fodbold spiller, en rigtig god en endda.
falle skrev: Den dag Diego Costa bliver Real Madrid-spiller, skifter jeg over til Osasuna.
Desværre, så sker det aldrig, så du kan tage det helt roligt :)
Asp
Som jeg har skrevet i et indlæg tidligere, så er Diego Costa langt fra lige så svinsk som Suarez. Suarez er en racist, han bider folk, og så er han en irriterende holdkammerat, det samme kan du ikke sige om Diego Costa. Det er rigtigt, han spiller rigtig svinsk, men det har også noget at gøre med at hans træner hedder Diego Simeone.
Jeg er enig i, at han er usympatisk, men til gengæld synes jeg at han er en fremragende fodbold spiller, en rigtig god en endda.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2214
af NDR
Besvaret af NDR på emne Om vores rivaler VII
Haha, jeg har godt nok tænkt på hvor lang tid der ville gå før hans navn ville blive nævnt....han har pt. 3 mål på 2 ligakampe, og flere er på vej. Super god ide da Atletico valgte at sælge Falcao, han har åbenbart vist sig at være overflødig, det er bare først nu de har opdaget det.
Costa - 3 mål.
Messi - 2 mål
Ronaldo -0 mål indtil nu....Vi må håbe det ændre sig, for ellers, så ender det sku bare med Perez køber Costa til jul, og så skifter jeg også over til Osasuna...hehe, eller noget andet stuerent.
Men ret skal være ret....Diego Costa er skidegod, og stærk i spillet.
Costa - 3 mål.
Messi - 2 mål
Ronaldo -0 mål indtil nu....Vi må håbe det ændre sig, for ellers, så ender det sku bare med Perez køber Costa til jul, og så skifter jeg også over til Osasuna...hehe, eller noget andet stuerent.
Men ret skal være ret....Diego Costa er skidegod, og stærk i spillet.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2215
af Steen
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
- falle
- Gæst
-
12 år 11 måneder siden #2216
af falle
Besvaret af falle på emne Om vores rivaler VII
Altså jeg har heller ikke noget imod Diego Costa - bare han bliver hvor han er. Ellers må vi ændre startssiden til osasuna.dk ;)
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2217
af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII
Jeg synes sgu næsten det er lige så usselt at spytte på folk som det er at bide, og hvis en Real Madrid-spiller bevidst spytter på en modspiller så er det sgu bare ud af vagten, hvis det stod til mig!
Diego Costa er ikke blot en svinsk spiller, han er også vanvittig provokerende og øretæveindbydende, hans attitude er til at brække sig over.
Diego Costa er ikke blot en svinsk spiller, han er også vanvittig provokerende og øretæveindbydende, hans attitude er til at brække sig over.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Real Madrid
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2218
af Steen
Så, hvis det stod til dig, så skulle både Ramos og Pepe væk :)?
JesperA skrev: Jeg synes sgu næsten det er lige så usselt at spytte på folk som det er at bide, og hvis en Real Madrid-spiller bevidst spytter på en modspiller så er det sgu bare ud af vagten, hvis det stod til mig!
Så, hvis det stod til dig, så skulle både Ramos og Pepe væk :)?
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2219
af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII
Kom så Malaga!
Håber at de med en storspillende Willy på kassen, kan tage point fra Barca i aften! :-)
Håber at de med en storspillende Willy på kassen, kan tage point fra Barca i aften! :-)
Emnet er blevet låst.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
12 år 11 måneder siden #2220
af Siempre Madrid
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Calle og så fører Napoli.
Det kan vi vist godt unde vores tre drenge i Italien.
Det kan vi vist godt unde vores tre drenge i Italien.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Siempre Madrid.
Emnet er blevet låst.