Om vores rivaler VII

• Mou94
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2185 af Mou94
Besvaret af Mou94 på emne Om vores rivaler VII
Off topic: Balotelli har scoret på 22 ud af 22 mulige straffespark gennen hans karriere. Det er godt nok imponerende! o.O
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2186 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII

MMM skrev:

Steen skrev: Kæmpe nyhed! Di Marzio: Now @willianborges88 and his agents are in @SpursOfficial centre waiting to sign, while @chelsea offered €37M to #Anzhi. Incredible! While @SpursOfficial and #Anzhi were discussing about details (5% of solidarity contribution), abramovich called kerimov and offered €37M.

Hvis Chelsea vil have ham, så får de ham. Åbner det mon op for et Rooney - Mata swap, som har været nævnt?

Edit: Sky Sports breakede nyheden før Di Marzio, opdagede det først nu.

Fra Jonathan Wilsons i en artikel om Willian i The Guardian for et par dage siden:

Willian followed the increasingly well-trodden path from Brazil to Shakhtar. He had played only 16 league games when, shortly before his 19th birthday, he decided to join the large Lusophone community in Donetsk. There, he prospered in Mircea Lucescu's attacking system, tending to operate on the left of a 4–2-3-1, cutting infield on to his stronger right foot.

Det er lige nøjagtig det Mou har efterspurgt og det han har sagt har været hans plan med Mata. Det var også der Mata startede i går, men det gik ikke så godt. Så ja, jeg synes rygterne om Mata for Rooney begynder at se ud som om de kunne have noget på sig.

Nej du har ret, han så ikke ret god ud i går. Jeg så ikke hele kampen, da jeg skiftede meget mellem Chelsea - Aston Villa, og Arsenal - Fenerbahce. Men udfra de minutter jeg så, så skuffede han..
Men det er lidt vildt, hvis det er sandt at Mou ikke vil bruge Mata. Jeg troede slet ikke på det, da jeg læste det første gang. Men der kan skam være noget om snakken.

Det kan dog også været en and, Tottenham havde problemer med at blive enige med hans agent om et par ting, så det kan være at det er for at sætte et pres på Tottenham. Uanset hvad, så håber jeg dog at det ikke kommer til at udskyde Bale købet!
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2187 af Steen

Another twist in the Luis #Suarez transfer saga in Friday's @guardian_sport.

Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2188 af Steen

Steen skrev:

www.theguardian.com/football/2013/aug/22...is-suarez?CMP=twt_gu
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2189 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev:

De siger at det er os der står på spring:

Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved MMM.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2190 af Steen
Jeg tror slet ikke på det. Det ville også være helt til grin. Den mand skal aldrig nogensinde spille for denne klub!
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2191 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII
Ifølge andre medier står Wenger klar med 41 mio. euro for Benzema. Det kan man formentlig godt købe Suarez for.

På den ene side synes jeg Benzema er en dygtig afslutter og deltager godt i spillet, men når man som 25-årig tydeligvis stadig intet fatter af offside-reglen, så er der sgu noget galt. Timingen i løbene mod Betis var jo ikke bare en lille smule off, han var jo mindst 4-5 meter offside hver gang, og det lignede en fuldstændig mangel på spilforståelse. Jeg må indrømme jeg i et stykke tid har været skeptisk omkring ham, omvendt er jeg også meget skeptisk omkring Suarez.

Edit:
Og i øvrigt også Morata.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved JesperA.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2192 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII

MMM skrev:

Steen skrev: Kæmpe nyhed! Di Marzio: Now @willianborges88 and his agents are in @SpursOfficial centre waiting to sign, while @chelsea offered €37M to #Anzhi. Incredible! While @SpursOfficial and #Anzhi were discussing about details (5% of solidarity contribution), abramovich called kerimov and offered €37M.

Hvis Chelsea vil have ham, så får de ham. Åbner det mon op for et Rooney - Mata swap, som har været nævnt?

Edit: Sky Sports breakede nyheden før Di Marzio, opdagede det først nu.

Fra Jonathan Wilsons i en artikel om Willian i The Guardian for et par dage siden:

Willian followed the increasingly well-trodden path from Brazil to Shakhtar. He had played only 16 league games when, shortly before his 19th birthday, he decided to join the large Lusophone community in Donetsk. There, he prospered in Mircea Lucescu's attacking system, tending to operate on the left of a 4–2-3-1, cutting infield on to his stronger right foot.

Det er lige nøjagtig det Mou har efterspurgt og det han har sagt har været hans plan med Mata. Det var også der Mata startede i går, men det gik ikke så godt. Så ja, jeg synes rygterne om Mata for Rooney begynder at se ud som om de kunne have noget på sig.

Det bliver jeg nødt til at rette på, for det er kun delvist rigtigt.

Det Mourinho har efterspurgt - eller rettere udtalt i forhold til Mata - er en venstrebenet spiller på højrekanten. Altså i modsatte side. Og det var dér Mata startede. Det er det Mourinho udtalte, at han foretrækker.

Når det er sagt, så virker det komplet håbløst, at Chelsea går efter Willian, hvis det er sandt, eftersom de i forvejen råder over Schürrle, Oscar, Hazard, Mata, De Bruyne og Moses. Seks spillere til tre pladser. De har i forvejen måtte leje Lucas Piazon, Kakuta og Marin ud. Dertil råder han allerede over tre angribere, men vil alligevel have Rooney, hvorfor man dog må formode, at de vil forsøge at sælge Demba Ba.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2193 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Først stjal de Forest Green Rovers' logo

Så stjal de Christiania SC's trøje - opfindsomhed skal de ikke have skyld for! ;0)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved DarioGomez.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios, Real HWL, El_Juan
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2194 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII
Mou skulle nu have bekræftet på et pressemøde, at Willian kommer til Chelsea og dermed snupper de ham for næsen af Tottenham.

Spændende hvem Spurs så vil hente som forstærkning i stedet for.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2195 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Det kan godt være, at Willian-handlen smutter ud af hænderne på Levy og Baldini. Der var de måske lidt for hurtige. Men jeg bukker mig i støvet for Tottenhams sportslige ledelse. Bale-handlen er købsmandsskab når det er bedst! Uanset hvad, så må de få det maksimale ud af det. Og de skal nok være glade for, at Bale ikke for alvor har presset på. Faktisk har han ikke gjort meget - nærmest ingenting - for at gå imod Tottenham, hvilket måske har gjort, at Tottenham kunne fastholde den høje pris. Hvem ved. Hvis Bale egentlig var gået i strejke, sådan for alvor, så kunne Real Madrid måske have sparet 15-25 mio. €.

Men Pérez får sin mand. Og Tottenham laver den vel nok største handel nogensinde. Interessant vil det være at få nogle tal på, hvorvidt eller hvor stor en del af Bale-handlen alene, der kan finansiere Tottenhams nye stadion.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved El_Juan.
Emnet er blevet låst.
12 år 11 måneder siden #2196 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII

El_Juan skrev: Rygterne omkring Adem Ljajic er ligeledes det eneste jeg har hørt. Ellers har jeg ikke rigtig hørt om andre mulige emner, udover Alejandro Gómez (som er skiftet til Metalist Kharkiv) og Diego. I hvert fald ikke hvad jeg lige kan huske. Men situationen omkring Ljajic er en anelse skæv. Fiorentina vil gerne forlænge, men de ved ikke rigtig hvor de har ham. Og Milan er angiveligt også interesserede. Forhåbentligt bliver Arda Turan, med mindre han vitterligt brænder for at komme væk. Der skulle være stor interesse for Premier League, i hvert fald hvis man skal tro hans agent.

Nu melder AS, at en præ-kontrakt mellem Milan og Ljajic har kompliceret et evt. skifte til Atleti, på trods af Fiorentinas villighed til at forhandle. I stedet skulle Atleti nu været interesserede i at nuppe Christian Eriksen og hvis Demichelis smutter til City vil de også gerne have Alderweireld. Mere her: futbol.as.com/futbol/2013/08/24/primera/1377300474_996580.html

Det kunne da være lidt sjovt at se Eriksen i Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan, Steen
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum